Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
1321/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Prisma. Saan bonuksia ja ylijäämäpalautusta vuosittain 400- 500e vaikka olen yksineläjä.

Ihan puolihuolimattomasti olen kerännyt kymppitonnin edestä s-bonuksia. Siihen on varmaan mennyt 25 vuotta, tai milloin se touhu alkoi? En edes muista niitä yleensä, mutta joskus tulevana pahana päivänä ne ovat taatusti tarpeen. Siksi olen Prisma, S-market, Alepa ja ABC-ihminen.

10000€/25v eli ~30€/kk tarkottaa jotain 800€ ostoksia keskimäärin per kk. ei itsellä ainakaan mee läheskään tollasia summia

Vierailija
1322/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma koska se on isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari ehdottomasti, ei kahta sanaa.

Prisma on mainonnalla onnistunut luomaan mielikuvan siitä, että se olisi halpa. Se pitää paikkansa ainoastaan jos ostaa niitä kaikkein halvimpia (=huonolaatuisimpia) tuotteita. Jos vähänkin panostaa laatuun, Prisma on kallis. Esim. perustomaatit, jotka on raakana poimittuja ja sen takia täysin mauttomia, on Prismassa halpoja. Mutta jos ostaa vähän parempaa lajiketta ja kunnolla kypsiä tomaatteja, jotka joltain maistuukin, niin jopas muuttuukin Prisma kalliiksi.

Meidän kyllä kummassakin kaupassa on sushipiste, jossa tekevät paikan päällä sushia. Eihän se mitää laatutavaraa ole mutta joskus tulee ostettua kun lähellä ei ole kunnon sushia tarjoilevaa ravintolaa. Cittarin sushi maksaa 24,90€/kf ja Prisman pöyristyttävät 42,90€/kg. Näyttää niitäkin ihmiset ostavat, koska hei - Prismahan on halpa kauppa.

Ja ainakin meidän kulmakunnalla Prismassa on lisäksi se ongelma, että vaikka Prisma on paljon isompi, sen valikoima on monelta osin huonompi. Esim. lihaosastolla on kyllä valtava määrä erilaisia teollisesti marinoitua broileripakkauksia (en osta ikinä), mutta löytyykö vaikka lammasta, poroa, kania tai ankkaa - no eipä löydy. Ja kalatiskillä on usein se tilanne, että valikoima rajoittuu norjan loheen.

Vierailija
1324/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Prisma. Saan bonuksia ja ylijäämäpalautusta vuosittain 400- 500e vaikka olen yksineläjä.

Ihan puolihuolimattomasti olen kerännyt kymppitonnin edestä s-bonuksia. Siihen on varmaan mennyt 25 vuotta, tai milloin se touhu alkoi? En edes muista niitä yleensä, mutta joskus tulevana pahana päivänä ne ovat taatusti tarpeen. Siksi olen Prisma, S-market, Alepa ja ABC-ihminen.

10000€/25v eli ~30€/kk tarkottaa jotain 800€ ostoksia keskimäärin per kk. ei itsellä ainakaan mee läheskään tollasia summia

Enimmän osan aikaa nelihenkisen perheen ruuat ja bensat. Kyllä siitä kertyy. Itse asiassa bonuksia on noin 7500 euron edestä, loput rahastosijoituksen tuottoa.

Vierailija
1325/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma on mainonnalla onnistunut luomaan mielikuvan siitä, että se olisi halpa. Se pitää paikkansa ainoastaan jos ostaa niitä kaikkein halvimpia (=huonolaatuisimpia) tuotteita. Jos vähänkin panostaa laatuun, Prisma on kallis. Esim. perustomaatit, jotka on raakana poimittuja ja sen takia täysin mauttomia, on Prismassa halpoja. Mutta jos ostaa vähän parempaa lajiketta ja kunnolla kypsiä tomaatteja, jotka joltain maistuukin, niin jopas muuttuukin Prisma kalliiksi.

Meidän kyllä kummassakin kaupassa on sushipiste, jossa tekevät paikan päällä sushia. Eihän se mitää laatutavaraa ole mutta joskus tulee ostettua kun lähellä ei ole kunnon sushia tarjoilevaa ravintolaa. Cittarin sushi maksaa 24,90€/kf ja Prisman pöyristyttävät 42,90€/kg. Näyttää niitäkin ihmiset ostavat, koska hei - Prismahan on halpa kauppa.

Ja ainakin meidän kulmakunnalla Prismassa on lisäksi se ongelma, että vaikka Prisma

onko sulla osakesalkkus täynnä keskoa vai miks näin paljon vaivaudut kirjoittelemaan tekstiä joka on pääosin puutaheinää

ostoskorivertailussa CM on kaukana prisman ja lidlin takana. ja kyllähän sen kuka tahansa huomaa sittarin hintoja katsellessa. jotkut yksittäiset tuotteet voi tietty olla halvempia. ja tosiaan sittarissa on enemmän tarjouksia mitä prismassa

Vierailija
1326/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enimmän osan aikaa nelihenkisen perheen ruuat ja bensat. Kyllä siitä kertyy. Itse asiassa bonuksia on noin 7500 euron edestä, loput rahastosijoituksen tuottoa.

jaah. et sitten kokenut sitä aiheelliseks mainita kun vastasit viestiin jossa puhuttiin yksineläjyydestä

tosiaan useaan kertaan on todettu, että s-ryhmän bonussysteemi suosii keskiluokkaisia perheitä

Vierailija
1327/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ainakin meidän kulmakunnalla P

OStoskorivertailussa verrataan nimenomaan noita halvimpia tuotteita, joiden totesinkin olevan Prismassa halvempia. Laadun kasvaessa Prisma muuttuu kalliimmaksi, eikä se näy ostoskorivertailuissa millään tavalla. Teepä oma ostoskorisi luomusta ja muista laatituotteista ja vertaa hinnat niin voit hämmästyä.

Vierailija
1328/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kyllä kummassakin kaupassa on sushipiste, jossa tekevät paikan päällä sushia. Eihän se mitää laatutavaraa ole mutta joskus tulee ostettua kun lähellä ei ole kunnon sushia tarjoilevaa ravintolaa. Cittarin sushi maksaa 24,90€/kf ja Prisman pöyristyttävät 42,90€/kg. Näyttää niitäkin ihmiset ostavat, koska hei - Prismahan on halpa

OStoskorivertailussa verrataan nimenomaan noita halvimpia tuotteita, joiden totesinkin olevan Prismassa halvempia. Laadun kasvaessa Prisma muuttuu kalliimmaksi, eikä se näy ostoskorivertailuissa millään tavalla. Teepä oma ostoskorisi luomusta ja muista laatituotteista ja vertaa hinnat niin voit hämmästyä.

nimenomaan vertailen hintoja lidlin, sittarin ja prisman välillä ja ostan sieltä mistä halvinta. sittarista ei käytännössä koskaan tartu mitään muuta mukaan kuin tarjoustuotteita, kun kaikki on lidlissä ja prismassa halvempaa

Vierailija
1329/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, Prisma on junttien ja maajussikoiden kauppa! Never never.

Siis olen CM-ihminen.

Vierailija
1330/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket. Tykkään siitä enemmän. Sopivan kokoinen ja löytyy kaikki tarpeellinen. Prisma on täälläpäin aivan liian iso.

Vierailija
1331/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen CM-ihminen.

Tsiisus kraist, että tällaisellakin joku kehtaa päteä.

Vierailija
1332/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissamme on molemmat, mutta en jostain syystä pidä Prismasta. Se on mielestäni jotenkin ankea. CM on kodikas ja mukava.

Kodikas ja mukava ! ?

Siitä siten haluat maksaa

Minä menen kauppaan ostoksille, en viihtymään

Vierailija
1333/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma,mutta käyn cittarissakin.Kaikki mahdolliset kaupat käyn..

Vierailija
1334/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ainakin meidän kulmakunnalla Prismassa on lisäksi se ongelma, että vaikka Prisma

Pakkasesta  ainakin löytyy muita lihoja. Ei kai niitä päivittäin syödä, voi sitten mennä ostamaan sinne missä on

Vierailija
1335/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen CM-ihminen.

Mietipä kumpi on fiksumpaa. Ostaa edullisemmin, vai olla nokka pystyssä, hei minäpä olen hienompi ja käyn Cmarketissa 

Vierailija
1336/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä höpise, kyllä muutakin kalaa löytyy 😅

Vierailija
1337/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa käyn, koska Keravan Prisma on niin järkky. Likainen, haisee ja penkit täynnä spugeja. Siis S-pankin odotuspenkit. 

Ja muutenkin siellä tuntuu olevan asiakkaana heikkolahjaisimmat keravalaiset. Lidlissä ne vielä kurjimmat. Mutta sitähän tässä ei kysytty.

Vierailija
1338/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olen CM-ihminen.

Mietipä kumpi on fiksumpaa. Ostaa edullisemmin, vai olla nokka pystyssä, hei minäpä olen hienompi ja käyn Cmarketissa 

Tuota olen havainnut vaan ääs-kauppalaisissa.

Vierailija
1339/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää kysely prisman piilomainontaa. Olen Cittarin asiakas mutta käyn muissakin jos tarvii.

Vierailija
1340/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

P=P Prismassa käy persut.