Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
1301/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen cittarissa ihan tätä keskustelua silmällä pitäen ja tarkistin hintoja, sekä vertasin niitä prismaan ja tokmanniin. 

Ostoslistallani oli käyttötavaroita mm kynsisakset, pääsiäiskoristeita, höyheniä, pajunoksia, pesusieni. Ja kaikki oli huomattavasti kalliimpia kuin esim vaikkapa tokmannilla.

Vierailija
1302/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittari tarjoilee kysymättä tarjouslehtensä kieleksi somaliaa🤢🤮 Olen Prisma-ihminen, koska en tahdo asua Somaliassa enkä tahdo että sitä kieltä minulle vaihtoehtona Suomessa tyrkytetään.

joopa joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä pitää aina kysellä?

Miksi luet ja vastaat? Aina.

Vierailija
1304/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa on eniten valikoimia. Ja myös tuoreus ja laatu ovat ykkösenä. Hinta toki sitten jonkin verran kalliimpi kuin muilla.

Vierailija
1305/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tänään kokeen. Olen tilaamassa Cittarista ruokia kotiin pariksi viikoksi. Tarkistan vielä vastaavat tuotteet Prismasta, ja kummasta saan edullisemmin. Palaan aiheeseen. Summa on tällä hetkellä n. 315€.

Vierailija
1306/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket. Prisma on jotenkin hyhmäinen.

Vierailija
1307/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin Prismaa suosivat ainakin drmarit enkä minä ole demarien kannattaja ja käyn siksi Cittarissa ja muissa K-kaupoissa.

Vierailija
1308/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin Prismaa suosivat ainakin drmarit enkä minä ole demarien kannattaja ja käyn siksi Cittarissa ja muissa K-kaupoissa.

on se elämä joillain vaikeaa

Vierailija
1309/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Lidl-ihminen, koska Lidl tarjoaa edullisimmin ruokatarvikkeita, kosmetiikkaa ja satunnaiseriä tarvitsemiani tuotteita hyvällä hinta-laatu -suhteella. En edes harkitse muita kaupparyhmittymiä.

Vierailija
1310/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tänään kokeen. Olen tilaamassa Cittarista ruokia kotiin pariksi viikoksi. Tarkistan vielä vastaavat tuotteet Prismasta, ja kummasta saan edullisemmin. Palaan aiheeseen. Summa on tällä hetkellä n. 315€.

Samoihin meni, olen aika yllättynyt. Cittarilla oli parempia tarjouksia, jotka laskivat hintaa. Otin melkein kaikki tismalleen samat tuotteet.

Kummalta saa paremmin bonuksia, Prismasta vai Cittarista? Meillä ratkaisee lopulta kotiinkuljetusten ajankohdat, Prisma päihitti vaihtoehdoissa.

Vierailija
1311/1359 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismat ! Minä olen ihmetellyt ,kuinka ihmiset puhuvat näistä bonuksista ,kun niitä kerätään ja mietitään mistä nyt saa parhaat bonukset. Karmeinta on se että kaikki se raha on heidän omaa rahaansa, jonka kauppa on nyhtänyt. Miksi tämä korttipeli vie ihmisiä kuin pässiä narussa. Hinnat kaupoissa saisi olla sellaisia ,että ne olisivat asiakkaalle edullisia eikä yksin lihoittaisi kauppojen voittoja. Kaikesta näkee millaisia voittoja kaupat keräävät , valtavia kauppakeskuksia. Kaupat tekevät sellaista tulosta , eikö edes hävetä nyhtää asiakkailta sellaisia voittoja. Eivätkä maksa kunnon hintaa niille , jotka esim. tuovat liikkeisiin tuoretavarat. Tämä touhu on hämännyt ihmiset ja saaneet bonus valheen täysin omakseen. Olen käynyt  silloin tällöin syömässä ABC.llä, joskus ruoka on ollut melko ala-arvoista ,mössöä ja mautonta. olen myös ihmetellyt kuinka ABC laittaa asiakkaat töihin vie astiasi ja lajittele ne ei vielä ole pyydetty tiskaamaan. En mene enää , onneksi on vielä vaihtoehtoja.

Vierailija
1312/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kumpi vaan. Kummassakin käyn, mutta tosi harvoin.  Aina kuvittelee, että Prisma olisi edullisempi, mutta Citymarket yllätti taas viimeksi, kun etsittiin matkalaukkua. Prisman valikoimat olivat surkeita ja Citymarketista löytyi laadukas laukku 30 % alennuksella. 

Vierailija
1313/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma, hyvä ja edullisempi.

Mutta esim kahvi 2.70 euroa ja Cittarissa 1.50. Itsekin vuosia Prismassa juoneena huomasin tuon muutama vuosi sitten. Eipä ole tullut Prismassa enää kaffiteltua...

Vierailija
1314/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähi Lidelissa näyttää olevan aika varakkaan näköisiä rouvia asiakkaana. Tarkoitatko että minunkin pitäisi arvuutella et mihinkä kauppaan sitä menisin muiden asiakkaiden perusteella? Olet kyllä ihana....?

Vierailija
1315/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpaakaan meidän käpykylässä.

Vierailija
1316/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cittari tarjoilee kysymättä tarjouslehtensä kieleksi somaliaa🤢🤮 Olen Prisma-ihminen, koska en tahdo asua Somaliassa enkä tahdo että sitä kieltä minulle vaihtoehtona Suomessa tyrkytetään.

joopa joo

Sama mulla! Miksi tarjouslehden kieli on SOMALIA

Vierailija
1317/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista löytyy vaatteet ja kengät halvalla alesta 

Vierailija
1318/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen sisälle kauppaan, niin valitsen sittarin aina prisman sijasta. Meillä ainakin Prisma on täynnä sitä väkeä, joilla on kela-gold tai sossu-sopimuksella voivat ostaa rattaat täyteen ruokaa itselleen ja niille viidelle lapselle jotka roikkuu mukana kaavuissa. Sittari on kalliimpi ja siistimpi. Jos tilaan noudon, niin Prisma taas ykkösvaihtoehto. Se on edullisempi ja käy useammat maksukortit.

Vierailija
1319/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittarista löytyy vaatteet ja kengät halvalla alesta 

kannattaako käyttää halpoja kenkiä. no ehkä jos on joku perus juntti jonka liikkuminen koostuu lähinnä itsensä auton rattiin raahaamisesta

Vierailija
1320/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Prisma. Saan bonuksia ja ylijäämäpalautusta vuosittain 400- 500e vaikka olen yksineläjä.

Ihan puolihuolimattomasti olen kerännyt kymppitonnin edestä s-bonuksia. Siihen on varmaan mennyt 25 vuotta, tai milloin se touhu alkoi? En edes muista niitä yleensä, mutta joskus tulevana pahana päivänä ne ovat taatusti tarpeen. Siksi olen Prisma, S-market, Alepa ja ABC-ihminen.