Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1401)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään pätemistä. Satun vain inhoamaan P:n jättihallikauppoja. Pimeitä, kolkkoja, ei kunnollista tavaraa.
Cittarissa tuotteet ovat parempia ja hinnat kai ovat kovat kaikkialla.
Kannattaa ehkä seurata hintavertailuja. K-ryhmä on kalliimpi.
Citymarket ihminen olen. Köyhät käy Prismassa. En viihdy köyhien parissa.
Mä oon nasse ja pedofiili ja käyn Lidlissä.
Onneksi ei tarvitse käydä kummassakaan noista kun on vaihtoehtona Minimani.
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsena ja teini-ikäisenä cittari, nyt nuorena aikuisena monta vuotta prisma. On alkanut ketuttaa ja käännyin takaisin cittari ihmiseksi
Sama täällä. Eikä Prisma ole enää halvempi. Jos jotain erikoisempaa tarvii, on meilläpäin mentävä cittariin.
Prisma ei vastaa myymiensä tuotteiden tuotetiedoista ainakaan verkkokaupassa. Kannattaa olla tarkkana.
Cittari. Paljon tulee käytyä myös Yallassa.
Prisman palvelutiskit ovat todella suppeat.
Ruoka ja vaatteet varmasti puoliksi Tokmannista ja Prismasta. Muu tavara pääsääntöisesti Puuilosta.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungissamme on molemmat, mutta en jostain syystä pidä Prismasta. Se on mielestäni jotenkin ankea. CM on kodikas ja mukava.
Hah hah ! Kodikas ja mukava 😅🤣🤣🤣
Menen kauppaan ostoksille, en viihtymään
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään pätemistä. Satun vain inhoamaan P:n jättihallikauppoja. Pimeitä, kolkkoja, ei kunnollista tavaraa.
Samaa tavaraa paljon. Joissakin vain eri pakkaus, samalta tehtaalta peräisin.
Olen vapaa ja järkevä. Ostan ruuvit liitistä.
Vierailija kirjoitti:
Cittari, prisma aina niin täynnä porukkaa
Prisman massalastenmurhaaja-israel- boikotti on tuonut melkoisen määrän lisää asiakkaita. Hyvä Prisma. Hyvä me!
Isot marketit ja ihmiset jotka ryysää kuin tuomiopäivän edessä, ahdistaa!
Vierailija kirjoitti:
Aha, meilläpäin taas se sittari on kaikista isoin halli.
Citymarket on parempi, ikinä en käy Prismassa.7
Citymarket, ehdottomasti. Prismat ovat kolkkoja, sieltä ei löydä mitään, tuoretiski ei ole yhtään niin hyvä kuin Cittarissa, heviosastosta puhumattakaan.
60 prisma, 40 city, lidli 3 , sokos 10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä seurata hintavertailuja. K-ryhmä on kalliimpi.
Prisma voi olla halvempi, jos ostokset koostuvat pääasiassa vertailukorin tuotteista. Omat ostokset eivät kokemusten perusteella vaikuta tulevan Prismassa sen edullisimmiksi - päinvastoin jotkut tuotteet tuntuvat hämmentävän kalliilta mielikuviin verrattuna.
Cittarissa on myös hyviä tarjouksia ja tarjoushaukkana olen plussa-apin mukaan säästänyt viimeisen 12 kk aikana n. 11%
Käyn molemmissa, ne on täällä yleensä vierekkäin. S:ään keskittäminen voisi ehkä olla kannattavampaa, mutta K:ssa on useammin tarjouksia, tosin hinnat yleensä muutoin korkeammat.