Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Prisma. Käyn vaan hyvin hyvin harvoin, koska ne ovat mutkan takana, ei autoa ja liikennesolmut ovat tuossa.
Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭
lidl on pääasiallinen kauppani, seuraavaksi CM ja viimeisenä prisma
käyn kyllä kaikissa
En kumpaakaan. Olen Minimani-ihminen.
Meidän kaupungissamme on molemmat, mutta en jostain syystä pidä Prismasta. Se on mielestäni jotenkin ankea. CM on kodikas ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Prisma.
Miksi ehdottomasti?
Cittari, prisma aina niin täynnä porukkaa
Sijainnin ja hintatason takia käyn enemmän Prismassa. En kuitenkaan ole mikään Prisma-ihminen.
Sekä että. Käyn vuorotellen kaljaostoksilla saman katon alla operoivista Prismasta ja Citymarketista, ettei kummassakaan alettaisi pitämään minua ihan täytenä juoppona.
Ehdottomasti Prisma. Saan bonuksia ja ylijäämäpalautusta vuosittain 400- 500e vaikka olen yksineläjä.
Prisma sijainnin ja hintojen takia. Asun Prisman vieressä.
Prisma periaatteessa, kun ostokseni on siellä halvempia kuin Cittarilla, mutta silti tulee aika usein käytyä Cittarillakin kun vähän lyhempi matka sinne, vaikka ei tuo paljoa eroa tee autolla ajellessa. Tänään kyllä kävin vaan S-marketissa.
Cittarissa parempi valikoima. Mutta bonusten takia asioin Prismassa ainakin kuukausina joissa tulee vakuutuslasku koska saan vakuutuksistakin bonuksia ja mahdollistaa korkean bonusprosentin. Pelkillä ruokaostoksilla bonukset niin olemattomat että asioin Cittarissa ne kuukaudet kun ei vakuutuslaskuja tai pitempiä ajoja autolla (bensastakin tulee bonusta).
Esim maaliskuussa oln käynyt vain Cittarissa koska ei vakuutuslaksuja eikä pitempiä ajoja, ei ole tarvinnut tankata.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungissamme on molemmat, mutta en jostain syystä pidä Prismasta. Se on mielestäni jotenkin ankea. CM on kodikas ja mukava.
Ruokakauppa kodikas? En oikeastaan edes halua tietää, millainen sinun kotisi on...
Citymarketissa on parempi gluteenittomien valikoima, joten siellä tulee enempi käytyä. Prismassa on kuitenkin halvemmat hinnat, jos ihan perustuotteita vain haen.
En kumpikaan tai kummatkin, miten vaan. Prismassa yleisesti halvempaa, mutta Cittarissa usein hyviä tarjouksia.
Sittarissa on aina kassalla jono.
Prisma, hyvä ja edullisempi.