Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankkisitko lapsia tällaisen kumppanin kanssa?

Vierailija
28.08.2015 |

- tarvitsee paljon omaa aikaa (ainakin pari tuntia päivässä)

- älykäs

- iltavirkku ja aamu-uninen, ei normaalisti viikonloppuisin suostu heräämään ennen puolta päivää

- kärsimätön

- rauhallinen

- hyvä ratkaisemaan ongelmia

- ei erityistä hoivaviettiä

- herkkä ja helposti ahdistuva

- rakastaa vapautta eikä lähtökohtaisesti mitään, mitä ei halua

- uskollinen ja rehellinen

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimätön ja hyvä ratkaisemaan ongelmia....mistä se kärsimättömyys sitten tulee, eikö hän voisi ratkasta sen syyn. Jos odottaa sinua kun meikkaat ja puet, niin hän voisi katsoa leffaa sen aikaa eikä istua kärsimättömänä eteisen jakkaralla.

Vierailija
22/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:14"]

Kärsimätön ja rauhallinen. Kerrotko tuosta yhdistelmästä lisää?

[/quote]Ihminen voi ilmaista kärsimättömyyttä muutenkin kuin menettämällä malttiaan. Ulkoisesti voi olla hyvin tyyni vaikka sisällä kiehuisikin. Sen sijaan että alkaisi paiskoa kattiloita, voi vain kävellä ulos. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:08"]

Miten kärsimätön ja rauhallinen voi olla samassa ihmisessä?

[/quote]Miksi ei voisi? Voi olla sellainen ettei jaksa odottaa asioita, silti sellainen joka osaa olla reuhomatta kun ei saakaan sitä heti. AP

[/quote]Hän voisi ratkaista sen odottamisen ongelman...

Vierailija
24/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:08"]

Kärsimätön ihminen on KAMALA. Tuo pelkästään on punainen vaate minulle. Pärisuhteessa tulee joustaa, joustaa ja joustaa. Miten kärsimätön sen tekee.

[/quote]Ei tarvitse joustaa, joustaa, joustaa. Riittää, kun valitsee kumppaninsa oikein. En minä ainakaan jaksaisi suhdetta, jossa ei saisi elää sillä lailla kuin tahtoo.

[/quote]Et kyllä voi elää kuten sinä tahdot, vaan kuten te tahdotte. Ei voi mitenkään olla elämää niin että voisit tehdä aina mitä haluat + sinulla on perhe.

[/quote]Kyllä voi. Riitää, kun valitsee kumppanikseen ihmisen, jonka luonne, arvot ja tavoitteet sopivat yhteen omien kanssa (nk. sielunkumppani). Tällainen suhde on erittäin helppo, eikä tarvitse kärsiä jatkuvasta neuvottelemisesta ja periksi antamisesta.

Vierailija
25/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:08"]

Miten kärsimätön ja rauhallinen voi olla samassa ihmisessä?

[/quote]Miksi ei voisi? Voi olla sellainen ettei jaksa odottaa asioita, silti sellainen joka osaa olla reuhomatta kun ei saakaan sitä heti. AP

[/quote]Hän voisi ratkaista sen odottamisen ongelman...

[/quote]Kyllä, juuri näin. AP

Vierailija
26/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:14"]

Kärsimätön ja rauhallinen. Kerrotko tuosta yhdistelmästä lisää?

[/quote]Ihminen voi ilmaista kärsimättömyyttä muutenkin kuin menettämällä malttiaan. Ulkoisesti voi olla hyvin tyyni vaikka sisällä kiehuisikin. Sen sijaan että alkaisi paiskoa kattiloita, voi vain kävellä ulos. AP

[/quote]Hän kävelee hiljaa ulos. Miksi edes mainitset, että hän on kärsimätön, jos hän ei edes ilmaise sitä mitenkään? Mistä tiedät, että sisällä kiehuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota listalta kärsimätön pois ja lisää tilalle vastuuntuntoinen (lapset on hoidettava kun niitä on hankkinut, väsytti tai ei)... niin kuvauksesi osuu ihmiseen, jonka kanssa mun mies teki lapsia.

Vierailija
28/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:21"]

Hän kävelee hiljaa ulos. Miksi edes mainitset, että hän on kärsimätön, jos hän ei edes ilmaise sitä mitenkään? Mistä tiedät, että sisällä kiehuu?

[/quote]Kuvailen tässä itseäni. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:08"]

Kärsimätön ihminen on KAMALA. Tuo pelkästään on punainen vaate minulle. Pärisuhteessa tulee joustaa, joustaa ja joustaa. Miten kärsimätön sen tekee.

[/quote]Ei tarvitse joustaa, joustaa, joustaa. Riittää, kun valitsee kumppaninsa oikein. En minä ainakaan jaksaisi suhdetta, jossa ei saisi elää sillä lailla kuin tahtoo.

[/quote]Et kyllä voi elää kuten sinä tahdot, vaan kuten te tahdotte. Ei voi mitenkään olla elämää niin että voisit tehdä aina mitä haluat + sinulla on perhe.

[/quote]Kyllä voi. Riitää, kun valitsee kumppanikseen ihmisen, jonka luonne, arvot ja tavoitteet sopivat yhteen omien kanssa (nk. sielunkumppani). Tällainen suhde on erittäin helppo, eikä tarvitse kärsiä jatkuvasta neuvottelemisesta ja periksi antamisesta.

[/quote]Tottakai, pitää valita sopiva pari. Mutta koskaan mikään suhde ei ole täydellinen. Siltikin pitää jostain joustaa. Aivan varmasti sinäkin olet joutunut myöntymään joskus. Ja siksi mainitsin jouston jopa kolme kertaa, kun sen puute on niin monen ongelman takana.

Vierailija
30/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:08"]

Kärsimätön ihminen on KAMALA. Tuo pelkästään on punainen vaate minulle. Pärisuhteessa tulee joustaa, joustaa ja joustaa. Miten kärsimätön sen tekee.

[/quote]Ei tarvitse joustaa, joustaa, joustaa. Riittää, kun valitsee kumppaninsa oikein. En minä ainakaan jaksaisi suhdetta, jossa ei saisi elää sillä lailla kuin tahtoo.

[/quote]Et kyllä voi elää kuten sinä tahdot, vaan kuten te tahdotte. Ei voi mitenkään olla elämää niin että voisit tehdä aina mitä haluat + sinulla on perhe.

[/quote]Kyllä voi. Riitää, kun valitsee kumppanikseen ihmisen, jonka luonne, arvot ja tavoitteet sopivat yhteen omien kanssa (nk. sielunkumppani). Tällainen suhde on erittäin helppo, eikä tarvitse kärsiä jatkuvasta neuvottelemisesta ja periksi antamisesta.

[/quote]Tottakai, pitää valita sopiva pari. Mutta koskaan mikään suhde ei ole täydellinen. Siltikin pitää jostain joustaa. Aivan varmasti sinäkin olet joutunut myöntymään joskus. Ja siksi mainitsin jouston jopa kolme kertaa, kun sen puute on niin monen ongelman takana.

[/quote]Luulenpa, että tunnen oman suhteeni paremmin kuin sinä tunnet sen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:08"]

Kärsimätön ihminen on KAMALA. Tuo pelkästään on punainen vaate minulle. Pärisuhteessa tulee joustaa, joustaa ja joustaa. Miten kärsimätön sen tekee.

[/quote]Ei tarvitse joustaa, joustaa, joustaa. Riittää, kun valitsee kumppaninsa oikein. En minä ainakaan jaksaisi suhdetta, jossa ei saisi elää sillä lailla kuin tahtoo.

[/quote]Et kyllä voi elää kuten sinä tahdot, vaan kuten te tahdotte. Ei voi mitenkään olla elämää niin että voisit tehdä aina mitä haluat + sinulla on perhe.

[/quote]Kyllä voi. Riitää, kun valitsee kumppanikseen ihmisen, jonka luonne, arvot ja tavoitteet sopivat yhteen omien kanssa (nk. sielunkumppani). Tällainen suhde on erittäin helppo, eikä tarvitse kärsiä jatkuvasta neuvottelemisesta ja periksi antamisesta.

[/quote]Tottakai, pitää valita sopiva pari. Mutta koskaan mikään suhde ei ole täydellinen. Siltikin pitää jostain joustaa. Aivan varmasti sinäkin olet joutunut myöntymään joskus. Ja siksi mainitsin jouston jopa kolme kertaa, kun sen puute on niin monen ongelman takana.

[/quote]Luulenpa, että tunnen oman suhteeni paremmin kuin sinä tunnet sen. :)

[/quote]Eli et ole joutunut joustamaan?Ok.

Vierailija
32/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö tykkää eläimistä? Viittaan tuohon kun sinulla ei ole erityistä hoivaviettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Toihan tarkottas suurinpiirtein sitä, että minä hoitaisin lapsen lisäksi sen miehen. 

Vierailija
34/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jankkisi. Tuo:" tarvitsee paljon omaa aikaa". On kyllä hankala sitten kun on pieni lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:08"]

Kärsimätön ihminen on KAMALA. Tuo pelkästään on punainen vaate minulle. Pärisuhteessa tulee joustaa, joustaa ja joustaa. Miten kärsimätön sen tekee.

[/quote]Ei tarvitse joustaa, joustaa, joustaa. Riittää, kun valitsee kumppaninsa oikein. En minä ainakaan jaksaisi suhdetta, jossa ei saisi elää sillä lailla kuin tahtoo.

[/quote]Et kyllä voi elää kuten sinä tahdot, vaan kuten te tahdotte. Ei voi mitenkään olla elämää niin että voisit tehdä aina mitä haluat + sinulla on perhe.

[/quote]

Entä jos "me" tahdotaan pääasin samoja asioita? Ei mun ainakaan ole tarvinnut "joustaa joustaa joustaa" juuri mistään, kun mies on niin samankaltainen kuin itse. Minusta kumppanivalinta on väärä, jos joutuu ihan hirveästi joustamaan ja neuvottelemaan - silloin ollaan jo lähtökohtaisesti liian erilaisia jos suhde on yhtä neuvottelua ja kompromisseja.

Vierailija
36/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiluonne, joka tarvitse paljon omaa aikaa, ei välttämättä ole se paras apu lastenhoidossa. Ja varsinkin jos hermostuu lasten mekastuksesta ja huomionvaatimisesta. Juokse kauas!

Vierailija
37/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vesimies?aika pitkälle kuin minä ja mulla on 4 lasta.hoivavietti on löytynyt lasten myötä.tärkeää on se että toinen osapuoli ymmärtää oman ajan tarpeen. Siihenkin kylläkin tottuu lasten kanssa ettei voi aina saada olla yksin.
Että ei se niin paha tapaus ole.:)

Vierailija
38/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella tarvitsee päivittäin 2 tuntia omaa aikaa eikä siitä jousta, niin lapsiperheessä se tarkoittaa, että sä hoidat yksin kaiken ja sulla ei sitten koskaan ole sitä omaa aikaa. Jos olet valmis tähän, niin ok, mutta älä sitten valita tilannetta myöhemmin. Perhe-elämä ei toimi, jos toinen tarvitsee noin paljon omaa aikaa.

Vierailija
39/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tuommonen ihminen ja tein lapsia.

Vierailija
40/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:08"]

Kärsimätön ihminen on KAMALA. Tuo pelkästään on punainen vaate minulle. Pärisuhteessa tulee joustaa, joustaa ja joustaa. Miten kärsimätön sen tekee.

[/quote]Ei tarvitse joustaa, joustaa, joustaa. Riittää, kun valitsee kumppaninsa oikein. En minä ainakaan jaksaisi suhdetta, jossa ei saisi elää sillä lailla kuin tahtoo.

[/quote]Et kyllä voi elää kuten sinä tahdot, vaan kuten te tahdotte. Ei voi mitenkään olla elämää niin että voisit tehdä aina mitä haluat + sinulla on perhe.

[/quote]

Entä jos "me" tahdotaan pääasin samoja asioita? Ei mun ainakaan ole tarvinnut "joustaa joustaa joustaa" juuri mistään, kun mies on niin samankaltainen kuin itse. Minusta kumppanivalinta on väärä, jos joutuu ihan hirveästi joustamaan ja neuvottelemaan - silloin ollaan jo lähtökohtaisesti liian erilaisia jos suhde on yhtä neuvottelua ja kompromisseja.

[/quote]Juuri näin! Tässä ei varmaan haettu sitä, että jos kummallakin on yhtäaikaa vessahätä, joutuu toinen päästämään toisen ohi, tai jos on vain yksi telkkari, katsotaanko urheilua va uutisia. Ei kukaan kutsu tällaisa "parisuhteessa joustamiseksi". Joustaminen on sitä, että joutuu antamaan periksi jossakin itselleen tärkeässä: asuinpaikassa, asumismuodssa, ajankäytön prioriteeteissa, sisustuksessa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi