Kehtaatko selata av: ta niin, että kuka tahansa ohikulkija näkee?
Kommentit (9)
No harvemmin ohikulkijoiden nähden tulee selattua mitään... ehkä joskus kahvilla kun odottelee lapsen harrastusta.
Mutta jos ohikulkija vilkaisusta tunnistaa sivun, on hän av-mamma itsekin.
En tod. Siksi palstailenkin vain kotona.
En halua kenenkään satunnaisen ohikulkijan nkevän, mitä tietokoneella tai puhelimella teen. Ei väliä, selaanko juuri silloin AV:ta, kirjoitanko novellia vai laadinko budettia. Tietokoneasiat ovat yksityisiä.
En. Lääkäriin ku odotin, niin aulassa selasin selkä seinää vasten
Selaan, esim bussissa :D Viestejä en kyllä viitsi kirjoitella tänne, jos joku istuu ihan vieressä.
Tottakai kehtaan! Miks en. Ei kiinnosta mitä jotkut ohikulkijat musta miettii!
En :D bussista selailen vaan jos näköetäisyydellä ei istu ketään. Jos on pitkä bussimatka, menen yleensä tästä syystä takapenkille.
Up