Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankkisitko lapsia tällaisen kumppanin kanssa?

Vierailija
28.08.2015 |

- tarvitsee paljon omaa aikaa (ainakin pari tuntia päivässä)

- älykäs

- iltavirkku ja aamu-uninen, ei normaalisti viikonloppuisin suostu heräämään ennen puolta päivää

- kärsimätön

- rauhallinen

- hyvä ratkaisemaan ongelmia

- ei erityistä hoivaviettiä

- herkkä ja helposti ahdistuva

- rakastaa vapautta eikä lähtökohtaisesti mitään, mitä ei halua

- uskollinen ja rehellinen

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:03"]

-Harrastaisi laitonta toimintaa (tarkoitan pirate bayn käyttöä kovempaa)

[/quote]

 

Haittaako harrastusmielessä tehdyt, hyvin suunnitellut tietomurrot?

[/quote]

 

No mua ainakin haittais, koska ensinnäkin miksi tietomurrot esim. jonnekin paikkoihin mitkä sisältää ihmisten yksityisiä tietoja olisi sen hyväksyttävämpää. Toisekseen, niihin sisältyy kiinnijäämisen riski, eli en halua että lapseni vanhempi on vankilassa osan hänen lapsuudestaan. Kolmanneksi, jos tuohon on jokin juttu, niin tuota voi tehdä ihan laillisisestikin työkseen, monet paikat esim ostavat tietoturvansa testausta.

Vierailija
62/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:03"]

-Harrastaisi laitonta toimintaa (tarkoitan pirate bayn käyttöä kovempaa)

[/quote]

 

Haittaako harrastusmielessä tehdyt, hyvin suunnitellut tietomurrot?

[/quote]

 

No mua ainakin haittais, koska ensinnäkin miksi tietomurrot esim. jonnekin paikkoihin mitkä sisältää ihmisten yksityisiä tietoja olisi sen hyväksyttävämpää. Toisekseen, niihin sisältyy kiinnijäämisen riski, eli en halua että lapseni vanhempi on vankilassa osan hänen lapsuudestaan. Kolmanneksi, jos tuohon on jokin juttu, niin tuota voi tehdä ihan laillisisestikin työkseen, monet paikat esim ostavat tietoturvansa testausta.

[/quote]

 

Ongelma piilee siinä että kun tuota alaa ei kouluissa opeteta. Ainoa keino oppia on suorittaa noita itse vapaa-ajalla kunnes on mielestään tarpeeksi hyvä tekemään sitä laillisesti työkseen.

 

Ite teen niin että yleensä kysymättä hyökkään ja jos joitain löytyy niin jälkikäteen ilmoitan heti uhrille että näin tein ja tässä tulos. Toki tuossakin riskinsä on sillä kaikki eivät ole niin ymmärtäväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:14"]

Kärsimätön ja rauhallinen. Kerrotko tuosta yhdistelmästä lisää?

[/quote]Ihminen voi ilmaista kärsimättömyyttä muutenkin kuin menettämällä malttiaan. Ulkoisesti voi olla hyvin tyyni vaikka sisällä kiehuisikin. Sen sijaan että alkaisi paiskoa kattiloita, voi vain kävellä ulos. AP

[/quote]

Eli olla passiivis-aggressiivinen kusipää. Tosi fiksua hei mököttää ja pitää ärtymys sisällään sen sijaan että käyttäytyisikin niin ettei olisi niin äkkipikainen ja ärsyyntyisi ollenkaan!

Vierailija
64/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
65/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki noi piirteet pätee muhun ja olen ollut äiti jo yli 12 vuotta. Onko ollut aina helppoa? No ei tosiaan, mutta kelläpä olisi.

Vierailija
66/66 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:54"]

Melkein kaikki noi piirteet pätee muhun ja olen ollut äiti jo yli 12 vuotta. Onko ollut aina helppoa? No ei tosiaan, mutta kelläpä olisi.

[/quote]Voitko kertoa vanhemmuudestasi vähän lisää? Mikä on erityisesti tuottanut vaikeuksia? Mietitkö alunperin, että olisitkin jäänyt lapsettomaksi ominaisuuksiesi vuoksi? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan