Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vika on sinussa, ei minussa.
Sun vika ettet tykkää musta etkä haluu mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla omaa pehmolelua? 😊
On.
Sitten meitä on kaksi 😄🥰
Hyvä🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on aina ollut. Viallinen on mun toinen nimi.
Mitä nainen oot tehnyt tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vaeltanut
Huomasin itsekin sattumalta sen kuutamon. Se rakensi näyttävän sillan meren pintaan. Näky oli niin kaunis, että pysähdyin sitä ihastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin harrastaa seksiä kanssasi. Siinä olisi draaman kaarta. Halut on toisaalta vain halut ja tämä on ennalta kirjoitettu draaman kaari. Pysyköön siis tämä draaman kaari ainakin toistaiseksi pöytälaatikossa. T:lle.
Etkö haluaisi hänestä mitään muuta?
Koskee ulkopuolisia miten? Ja miten yksi draaman kaari episodissa sulkee muut tapahtumat pois seuraavista mahdollisista episoideista.
Ihan avoimelle foorumille kirjoitat, niin miksen saisi kysyä? Kuulostit vaan siltä, että et haluaisi hänestä muuta.
Vika ei ole sinussa eikä minussa. Vika on ajankohta, vuosisata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun vika ettet tykkää musta etkä haluu mua.
Teot puhuvat enemmän kuin sanat.
Mä haluaisin T:sta paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Maalasin lipastoa, siivosin, näin vanhaa tuttua ja tapasin tämän vaimon, juttelin yhden toisen tutun kanssa, kävin kaupassa ja postissa, hengasin netissä, söin, peseydyin, leikitin kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas Petra 😚🧑🏫
Kumpikohan teistä on symppiksempi, sinä Petra-kaipaaja vaiko Heidi-kaipaaja? Vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaeltanut
Kyllä, olet tänäänkin vaeltanut ajatuksissani. oon miettinyt sua ei niin kiltillä tavalla
Vika ei ole sinussa, eikä minussa. Me ei vaan sovita yhteen. Ei tullut edes ensitapaamista, mutta turhaahan se olisi ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalasin lipastoa, siivosin, näin vanhaa tuttua ja tapasin tämän vaimon, juttelin yhden toisen tutun kanssa, kävin kaupassa ja postissa, hengasin netissä, söin, peseydyin, leikitin kissaa.
Haluaisin susta oman kissan.
🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
Kun sinä olet,
valoisampi pimeä
varjoista kaukaa.
🤍
-Hai Ku
Hyvää yötä
🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaeltanut
Missäs vaelsit? Jotakin jota aina halunnut kokeilla
Sivusta
Tämä on totta. Sinussa ei ole tässä asiassa mitään vikaa. Vain minä olen virallinen, suuresti niin.