Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin T:sta paljonkin.
Mitäs se T haluaa, onko tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen oot tehnyt tänään?
Vaeltanut
Kyllä, olet tänäänkin vaeltanut ajatuksissani. oon miettinyt sua ei niin kiltillä tavalla
Voi kunpa oma kaivattunikin miettisi minua ei niin kiltisti. Tietäsi että herätän ainakin jotain mielenkiintoa hänessä. Tuskin näin on kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on sinussa, ei minussa.
Sun vika ettet tykkää musta etkä haluu mua.
Teot puhuvat enemmän kuin sanat.
Sanon sulle et luota muhun, bro. Tekisit sen mun vuoks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalasin lipastoa, siivosin, näin vanhaa tuttua ja tapasin tämän vaimon, juttelin yhden toisen tutun kanssa, kävin kaupassa ja postissa, hengasin netissä, söin, peseydyin, leikitin kissaa.
Onko lipastossa lipaksia? Ja varastossa varkaita.
Vierailija kirjoitti:
1101201809091401
Pattex no more nails asennusteippi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalasin lipastoa, siivosin, näin vanhaa tuttua ja tapasin tämän vaimon, juttelin yhden toisen tutun kanssa, kävin kaupassa ja postissa, hengasin netissä, söin, peseydyin, leikitin kissaa.
Onko lipastossa lipaksia? Ja varastossa varkaita.
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas Petra 😚🧑🏫
Kumpikohan teistä on symppiksempi, sinä Petra-kaipaaja vaiko Heidi-kaipaaja? Vaikea sanoa.
HEI DILLE HEI DILLE..
Oikein pitkä iltahali sinulle, rakkaani. Kaipaan sinua. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
1101201809091401
Tuota loppuosaa tarvis kyllä vähän enemmän avata täällä. Selvästi kuitenkin noin tarkalla ilmaisulla jonkun toivot tavoittavasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin harrastaa seksiä kanssasi. Siinä olisi draaman kaarta. Halut on toisaalta vain halut ja tämä on ennalta kirjoitettu draaman kaari. Pysyköön siis tämä draaman kaari ainakin toistaiseksi pöytälaatikossa. T:lle.
Etkö haluaisi hänestä mitään muuta?
Koskee ulkopuolisia miten? Ja miten yksi draaman kaari episodissa sulkee muut tapahtumat pois seuraavista mahdollisista episoideista.
Ihan avoimelle foorumille kirjoitat, niin miksen saisi kysyä? Kuulostit vaan siltä, että et haluaisi hänestä muuta.
No anteeksi. Totta kai saa kysyä ja sorry jos vastasin mielestäsi tökerösti sinulle. Yleensä täällä vain tuollaiset kysymykset on aseteltu niin, että kun vastaat jotain niin ja näin niin saat paasausta siitä kuinka asian tulisi olla ja kuinka pitäisi tehdä.
Siksi tuli selkärangasta tuo suora vastaus. Ja pysyn edelleen vastauksessani. Mikään ei sulje mitään pois. Sekä kuten kirjoitin. Kyseessä oli fantasia ja sellaisena pysyköön niin kauan kuin toisin on tapahtuen. Jos on tapahtuen.
Vierailija kirjoitti:
Lempiseksiasentosi mies?
Kunhan vain olet mukana nainen.
molemmissa säröjä ja ruhjeita. Kuluneita pintoja, mutta osaisimme toisemme entisöidä ❤️🩹
Hyvää yötä henkilölle, jolla on samanlaiset silmät, kuin minulla. Yhden yön sain olla sinun kanssa, mutta se ei ollut viimeinen. 😛
Vierailija kirjoitti:
Nähdään neljän viikon päästä, jos vain tulet.
Mihin?
Vierailija kirjoitti:
1101201809091401
Ensitapaamisen päivämäärä? Molempien syntymäpäivät? Onko näin?
Voisin mä sun kainalossa kiertää maailmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1101201809091401
Tuota loppuosaa tarvis kyllä vähän enemmän avata täällä. Selvästi kuitenkin noin tarkalla ilmaisulla jonkun toivot tavoittavasi.
Yksilöivä mutta ei kovinkaan tarkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin harrastaa seksiä kanssasi. Siinä olisi draaman kaarta. Halut on toisaalta vain halut ja tämä on ennalta kirjoitettu draaman kaari. Pysyköön siis tämä draaman kaari ainakin toistaiseksi pöytälaatikossa. T:lle.
Etkö haluaisi hänestä mitään muuta?
Koskee ulkopuolisia miten? Ja miten yksi draaman kaari episodissa sulkee muut tapahtumat pois seuraavista mahdollisista episoideista.
Ihan avoimelle foorumille kirjoitat, niin miksen saisi kysyä? Kuulostit vaan siltä, että et haluaisi hänestä muuta.
No anteeksi. Totta kai saa kysyä ja sorry jos vastasin mielestäsi tökerösti sinulle. Yleensä täällä vain tuollaiset kysymykset on aseteltu niin, että kun vastaat jotain niin ja näin niin saat paasausta siitä kuinka asian tulisi olla ja kuinka pitäisi tehdä.
Siksi tuli selkärangasta tuo suora vastaus. Ja pysyn edelleen vastauksessani. Mikään ei sulje mitään pois. Sekä kuten kirjoitin. Kyseessä oli fantasia ja sellaisena pysyköön niin kauan kuin toisin on tapahtuen. Jos on tapahtuen.
Ok. Tsemppiä kaareilun kehitykselle.
Tosi vaikea uskoa, että mikään viesti olisi sinulta/häneltä, täällä/irl, koska et viesti.