Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Voisin mä sun kainalossa nukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa lähetän tänne terveisiä kaikin puolin upealle naiselle. Tiedän, että tykkäsit, tästä päivästä en tiedä. Sitäkään en tiedä, olisitko ollut tai oletko minun otettavissa tulevaisuudessakaan. Monista syistä johtuen, ainakin toistaiseksi se jää selvittämättä. Jos joskus meidän aika koittaa, haluan omien asioideni olevan sillä tavalla, että voisin antaa rakkauden lisäksi vakaata, selkeää ja turvallista arkea, en mitään epämääräistä. Jos ei koita, niin siitä huolimatta toivon kaikkea hyvää. Olen aina sinun puolellasi, koska olet sitä mitä olet.
Minä olen vain minä ota tällaisena tai jätä ottamatta. Ymmärrät kai että olet aina ihana. Rauhoitat minua vain olemalla läsnä. Joten vain lisäämällä uskoa jaksan odottaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1101201809091401
Tuota loppuosaa tarvis kyllä vähän enemmän avata täällä. Selvästi kuitenkin noin tarkalla ilmaisulla jonkun toivot tavoittavasi.
Yksilöivä mutta ei kovinkaan tarkka.
No mikä sit ois tarkempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1101201809091401
Ensitapaamisen päivämäärä? Molempien syntymäpäivät? Onko näin?
Kyllä. 11.01.2018 ja 09.09.1401
Ei kai tää ikäero oo liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Voisin mä sun kainalossa kiertää maailmaa
Voisin kiertää maailmaa sinä kainalossani.
Mitä vanhemmaksi mä olen tullut sitä enemmän olen tajunnut kuinka erilaisia taustoja ihmisillä on. Joskus ihan mitättömältä vaikuttava heitto tai kommentti voi aiheuttaa odottamattomia reaktioita johtuen aikaisemmista kokemuksista.
Mä voin ehkä vaikuttaa kovalta mutta olen liiankin herkkä ja otan herkästi itseeni. Tiedostan kyllä että mulla on paljon opittavaa ja muutettavaa itsessäni. Kovuus ei tarkoita sitä etten tiedostaisi asioita ja välittäisi niistä. Se on vain keino pysyä kasassa ja selviytyä jotenkin.
Mä olen huono kestämään sitä jos odottamatta "hyökätään" mun suojakuorta vastaan ihan hyväksyttävistä syistä ja annetaan olettaa että olen välinpitämätön. Ehkä se tuntuu loukkaavalta juuri siksi että koen kyllä voimakkaasti ja välitän asioista liikaakin, mikä ei kyllä helposti näy ulospäin.
Sitten kun mulle ilmaistaan ihan odotetusti että kai tajuat että tuo ei riitä niin se tuntuu vaikealta kohdata. Eivät muut ihmiset näe ajatuksiani ja ymmärrän tämän "herättelyn". Vain näkyvällä toiminnalla on merkitystä. Tiedän sen ja olen pahoillani.
Pyydän anteeksi kaikilta joiden mielen olen pahoittanut ja vaikuttanut tahallaan hankalalta. En vain aina ole saanut muutettua pääni sisäisiä asioita näkyväksi toiminnaksi jumiutumien takia. Olen kuitenkin ihminen enkä mikään robotti.
Hyvää yötä ja anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen oot tehnyt tänään?
Maalasin lipastoa, siivosin, näin vanhaa tuttua ja tapasin tämän vaimon, juttelin yhden toisen tutun kanssa, kävin kaupassa ja postissa, hengasin netissä, söin, peseydyin, leikitin kissaa.
Haluaisin susta oman kissan.
Kissaa vaan ei voi koskaan omistaa. :)
No kyllä voi. Ihan omistajan taidoista kiinni.
Haluisin helliä, vieressäsi kelliä.
Mut katotaan joku toinen kerta sitten.
Lol
Ootte te melkoisia.
Terveisiä J
Hyvää yötä Jm 🌱🐝
Älä riko pidä yhteyttä Mn🦄🌻
Olenko ainoa, johon olet ollut ihastunut viimeisen viiden vuoden aikana mies?
Turhauttaa. Ja oon stressaantunut. Kun sais nää asiat taas järjestymään. Ja sitten on tää kaipaaminen, joka vie voimia. Ja vielä epävarmuus siitä, edistyykö meidän juttu koskaan. Nyt ei oo paras fiilis. Ehkä tää tästä taas. Hyviä unia.
Haleja kaikille emätinlisille ja siitinlisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1101201809091401
Ensitapaamisen päivämäärä? Molempien syntymäpäivät? Onko näin?
Kyllä. 11.01.2018 ja 09.09.1401
Ei kai tää ikäero oo liikaa?
Ehkä siinä on jonkinlainen osioiden siirto tai vaihto, järjestyksen muutos tai jokin sellainen kyseessä? Ehkä? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi mä olen tullut sitä enemmän olen tajunnut kuinka erilaisia taustoja ihmisillä on. Joskus ihan mitättömältä vaikuttava heitto tai kommentti voi aiheuttaa odottamattomia reaktioita johtuen aikaisemmista kokemuksista.
Mä voin ehkä vaikuttaa kovalta mutta olen liiankin herkkä ja otan herkästi itseeni. Tiedostan kyllä että mulla on paljon opittavaa ja muutettavaa itsessäni. Kovuus ei tarkoita sitä etten tiedostaisi asioita ja välittäisi niistä. Se on vain keino pysyä kasassa ja selviytyä jotenkin.
Mä olen huono kestämään sitä jos odottamatta "hyökätään" mun suojakuorta vastaan ihan hyväksyttävistä syistä ja annetaan olettaa että olen välinpitämätön. Ehkä se tuntuu loukkaavalta juuri siksi että koen kyllä voimakkaasti ja välitän asioista liikaakin, mikä ei kyllä helposti näy ulospäin.
Sitten kun mulle ilmaistaan ihan odotetusti että kai tajuat että tuo ei riitä niin se tuntuu vaikealta kohdata. Eivät muut ihmiset näe ajatuksiani ja ymmärrän tämän "herättelyn". Vain näkyvällä toiminnalla on merkitystä. Tiedän sen ja olen pahoillani.
Pyydän anteeksi kaikilta joiden mielen olen pahoittanut ja vaikuttanut tahallaan hankalalta. En vain aina ole saanut muutettua pääni sisäisiä asioita näkyväksi toiminnaksi jumiutumien takia. Olen kuitenkin ihminen enkä mikään robotti.
Hyvää yötä ja anteeksi.
Hyvää yötä.
-osin samaistuva.
Ilatahalit sulle, jonka vatsaan mahtuu vielä leipää, makkaraa ja lämmintä teetä tänä iltana.
Haleja kaikille 🍑 omaaville, mutta varsinkin Marjaanalle!
❣️
Hybää yötä ajtuksissani olevalle.
Kissaa vaan ei voi koskaan omistaa. :)