Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
14421/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskainen ikävä

Vierailija
14422/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hate my sexless life 😒😒

Somehow mä uskon ettei sun elämä kuitenkaan oo niin seksitöntä, kumppanin löytäminen on helpompaa kuin luuletkaan.

Ei ole helppoa ja seksiä sain viimeksi viime kesänä

No toi vielä mitään. Moni wanha pari on ollu sexittä 20 vuotta. Taidat olla nuori, joten ongelma liittynee omakuvaasi. Kyllä se on vaan niin että pitää olla aktiivinen, rukkasia tulee ja molemmille poskille, etiäppäin vaan!

Mun isovanhemmat (ja vanhemmat) harrastaa edelleen säännöllisesti seksiä.

Mutta on nekin ihmiset yleensä kokeneet säännöllisen seksielämän joskus elämässään, jotka on tuohon mainitsemaasi tilanteeseen päätyneet (vanha pari, 20 vuotta ilman seksiä).

Ei neuvosi oikein toimi, kun pitäisi tavata enemmän kiihottavia tyyppejä ja toisaalta tässä vaiheessa ei ole mikään maailman korkein seksuaalinen itsetunto, kun on kokenut tällaisen ”seksielämän” (eli ei seksielämää) kuin minä….

Itsehän juuri vastasit kysymykseesi, jokainen meistä aloittaa jostain. Ei minun ensimmäiset seksikerrat olleet unelmien täyttymys vaan harjoittelua. Mikäli mielikuvastosi on peräisin verkosta, unohda se. Etene fiiliksellä, silloikin kun menee pieleen. Ja sitten uudestaan. Ja sitten hävettää, ja eikun uudestaan.

Mihinhän tämä nyt liittyi?

Ei nuo asiat liity minuun, minun on ylipäätään vaikea päästä sinne sänkyyn - sitten kun pääsen, se tuntuu kyllä hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14423/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei ole ylipäätään ketään kenen kanssa harjoitella tai tehdä yhtään mitään.

Vierailija
14424/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle😚 keski-ikäinen, brune ope pääkaunkiseudulta. Joskus nuttura, joskus ponnari, joskus jotain muita.

Vierailija
14425/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

00400🔥😺

Vierailija
14426/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin muuten tänään, että vilkaisit nopeasti rintojani. Siitä et ole aiemmin jäänyt kiinni. :) Mitäköhän ajattelit niistä? Miehelle

Vierailija
14427/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuisi, jos olisit jokseenkin varma että ihastuksesi kirjoittelisi terveisiään tällaiseen ketjuun jollekulle toiselle, kenties useammalle, ehkäpä jopa eräälle työsi kautta tutuksi tulleelle henkilölle?

Olisiko se sinulle täysin samantekevää, vai tuntisitko kenties hienoista mustasukkaisuutta?

Mitähän se vaatisi, että voisi tuollaisia johtopäätöksiä vetää? En usko täällä palstalla mihinkään, mutta oikeassa elämässä hänellä on ihan omat kuvionsa, eikä minulla ole siihen mitään sanottavaa. En olisi halunnut häneen ihastua, mutta eipä sitä multa kysytty. Nyt odotan tilanteen ohimenemistä. Se päivä tulee vielä.

Vierailija
14428/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseni hymyilin tänään kun mietin jätänkö jonkun ihan suoran viestin. Ei pokka antanut, ja olit muutenkin jotenkin kireen olonen. Joten <3

Oot antanu mulle virtaa ja iloa kevääseen kiitos siitä. Ja oot hyvä siinä mitä teet 😘

Vierailija
14429/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kauniille naiselle jolla on sininen auto 🤗

Vierailija
14430/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mulla olisi joku jonka kanssa harjoitella, niin kai minä olisin nytkin harjoittelemassa enkä täällä itkemässä 🙄

Vierailija
14431/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovetan😞

Vierailija
14432/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekseni hymyilin tänään kun mietin jätänkö jonkun ihan suoran viestin. Ei pokka antanut, ja olit muutenkin jotenkin kireen olonen. Joten <3

Oot antanu mulle virtaa ja iloa kevääseen kiitos siitä. Ja oot hyvä siinä mitä teet 😘

Väsymystä vaan....

Vierailija
14433/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naapurin vaari tietää, millainen on sexy mekko. Sexy paita, sexy kenkä, sexy sää ja sexy linnunpelätin. Kysykää häneltä. Tunnussana SEXY.

Vierailija
14434/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuisi, jos olisit jokseenkin varma että ihastuksesi kirjoittelisi terveisiään tällaiseen ketjuun jollekulle toiselle, kenties useammalle, ehkäpä jopa eräälle työsi kautta tutuksi tulleelle henkilölle?

Olisiko se sinulle täysin samantekevää, vai tuntisitko kenties hienoista mustasukkaisuutta?

Ei mitään väliä. Hänellä on oma puoliso. Enkä minä hänestä puolisoa edes haluaisi. En ole muutenkaan mustasukkaista tyyppiä. Jokainen saa itse valita kenestä tykkää 😊

Vierailija
14435/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin muuten tänään, että vilkaisit nopeasti rintojani. Siitä et ole aiemmin jäänyt kiinni. :) Mitäköhän ajattelit niistä? Miehelle

Kauniit. Näin ajattelin.

Vierailija
14436/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexy exy seniilikeskukseen.

Vierailija
14437/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.

(Elmer Diktonius)

Vierailija
14438/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit. Näin ajattelin.

Kauniit ovat miljoonankin imetyskerran jälkeen. Kyllä Reino tykkää.

Vierailija
14439/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit. Näin ajattelin.

Haluaisin, että koskettaisit niitä.

Vierailija
14440/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän miksi olet vielä sinkku.

Ketju on lukittu.