Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate my sexless life 😒😒
Somehow mä uskon ettei sun elämä kuitenkaan oo niin seksitöntä, kumppanin löytäminen on helpompaa kuin luuletkaan.
Ei ole helppoa ja seksiä sain viimeksi viime kesänä
No saattaa se deksi loppua parisuhteessakin.
Kokemusta on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta nähdään taas harmaansilmäinen mies. Oikein alkaa jo jännittää, vaikka porukalla siinä ollaankin. Saattelet sitten kotiin, saisi olla pidempi matka.
Otatte kiertotien.
Kenties, olisi kyllä yksi sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasaiseen tahtiin edetään. Kuinka tämä on näin luonnollisesti mennytkin, ihan omalla painollaan ja pakottomasti.
Kärppänä paikalla: Kenelles tämä?
Harmaasilmäiselle miehelle...
Niin hiukan laskeskelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista hälinää vaan ympärillä
Jep. Tarkistapa rinnakkaisketjukin ja jos osuu, palaa irl.
Tarkista enneminkin rinnakkaistodellisuus, elämäni äänetön osakas.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun luulen, että nyt olen päässyt yli, niin eeeeei... Tulee kahta kauheampi ikävä. Minä en pääse siitä tunteesta, että me kuulutaan yhteen. Pelko estää vielä ottamasta yhteyttä, mutta en tiedä, miten kauan.. Se joku sisäinen juttu kasvaa niin suureksi, että on pakko tehdä jtn. Kirjoittaa, soittaa, jotain. Minä olen oikeasti ihan hel*etin pahoillani siitä, etten tajunnut, mitä menetin. Jos sinä antaisit minulle vielä mahdollisuuden, niin tekisin mitä vaan. Tai no melkein. Ehkä voisin myydä sieluni sinun takia. Ei tässä ole enää mitään menetettävää. Kuulostaa kliseeltä aikuisen ihmisen sanomana, mutta minulla ei ole mitään ilman sinua. Enpä olisi uskonut joutuvani tällaistakaan kokemaan.
Aina voi saada mahdollisuuden, kannattaa kysyä ei siinä menetä mitään. Jos on tunne että haluaa vaikka soittaa,niin kannattaa ainakin koettaa,miltä tuntuu puhua toiselle ja miten hän sen ottaa vastaan.
Opettajalle joka sai mun pään pyörälle.
Mitä kävi en tajua😳
Olisitko halunnut sanoa tänään jotain, mikä jäi sanomatta? Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Opettajalle joka sai mun pään pyörälle.
Mitä kävi en tajua😳
Ootko se tenttijä? Vai kuka?
Hän on tehnyt käytöksellään selväksi, ettei mun näkeminen ole todellakaan hänen toivelistallaan korkealla sijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate my sexless life 😒😒
Somehow mä uskon ettei sun elämä kuitenkaan oo niin seksitöntä, kumppanin löytäminen on helpompaa kuin luuletkaan.
No toi vielä mitään. Moni wanha pari on ollu sexittä 20 vuotta. Taidat olla nuori, joten ongelma liittynee omakuvaasi. Kyllä se on vaan niin että pitää olla aktiivinen, rukkasia tulee ja molemmille poskille, etiäppäin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Olisitko halunnut sanoa tänään jotain, mikä jäi sanomatta? Miehelle
Olisin halunnut sanoa, että näytät todella hyvälle ja oli mukava nähdä sua tänään,Nähdäänkö huomennakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate my sexless life 😒😒
No saattaa se deksi loppua parisuhteessakin.
Kokemusta on...
En minä ole puhunut parisuhteesta, joku muu tuli käskemään etsiä pysyvää ihmissuhdetta.
Mutta nyt kun siitä parisuhteesta puhutaan, niin parisuhteessa olevat ihmiset ovat ainakin yleensä kuitenkin kokeneet joskus säännöllisen seksielämän ja saaneet seksiä paljon enemmän kuin minä.
Miltä tuntuisi, jos olisit jokseenkin varma että ihastuksesi kirjoittelisi terveisiään tällaiseen ketjuun jollekulle toiselle, kenties useammalle, ehkäpä jopa eräälle työsi kautta tutuksi tulleelle henkilölle?
Olisiko se sinulle täysin samantekevää, vai tuntisitko kenties hienoista mustasukkaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson pilviin
Mut aurinko paistaa silmiin
Se päähän tekee kipeää
Mun ote elämästä lipeää.
Sinä tarviit tukea ja olkapäätä,
Jotta saadaan ikävä häätää.
Toivottavasti alakulo helpottaa
Ja ei päälle jää.
Ei ote lipeä kun avaudut yhdelle,
Toiselle tai mulle.
Tarviit vai yhdet korvat, jotka kuulee
Eikä mitään tyhmiä luule susta.Jos pinnalle ees sinä jäät.
Jos mulla ei ois sua
Mulla ei ois mitään.
Sait mut kyyneliin,
Nyt itken, niin-
Nieleksin tyhjää.
Kerran tilanteessa sun
Olin minäkin kun
Elämä meni niin.
Silloin mua kannateltiin
Ja nyt itse tahdon tehdä niin
En kaveria jätä.
Kuulen toisen hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐯!
Sun hiukset näytti tänään ihan eri väriseltä 😯! Vaihtaako nekin väriä niinkuin sun silmät?
🙃😉🧡Varmaan vain valaistus ja hiuskiinne spray saanut sen aikaan. Jos siis on näyttänyt erilaiselta. Enpä niitä ole värjännyt sitten ties.... milloin. Hennalla ja indigolla on aikoinaan tullut värjättyä.
No joo. Mutta oli kyllä miehelle tuo viesti. 😳
Miksei mies voisi värjätä hiuksia tai käyttää hiustenhoitotuotteita? Mutta joo... olet oikeassa nainen sinulle vastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hate my sexless life 😒😒
No toi vielä mitään. Moni wanha pari on ollu sexittä 20 vuotta. Taidat olla nuori, joten ongelma liittynee omakuvaasi. Kyllä se on vaan niin että pitää olla aktiivinen, rukkasia tulee ja molemmille poskille, etiäppäin vaan!
Mun isovanhemmat (ja vanhemmat) harrastaa edelleen säännöllisesti seksiä.
Mutta on nekin ihmiset yleensä kokeneet säännöllisen seksielämän joskus elämässään, jotka on tuohon mainitsemaasi tilanteeseen päätyneet (vanha pari, 20 vuotta ilman seksiä).
Ei neuvosi oikein toimi, kun pitäisi tavata enemmän kiihottavia tyyppejä ja toisaalta tässä vaiheessa ei ole mikään maailman korkein seksuaalinen itsetunto, kun on kokenut tällaisen ”seksielämän” (eli ei seksielämää) kuin minä….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapäiväunien aika, nukuttaa 🥱
Tulisit viekkuun, Mies.Tulisin mielelläni, mutta uskon että silloin et saisi nukuttua. Ehkä kuitenkin parempi näin, että hoidan vain velvollisuuksia muualla.
Ei se olisi haitannut. En nyt saanut muutenkaan kun oli niin tajuttoman kylmä.
Nenänpäätä myöten on kylmä. Olisit voinut olla lämmittelemässä.
Harmaasilmäiselle miehelle...