Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naapurin vaari tietää, millainen on sexy mekko. Sexy paita, sexy kenkä, sexy sää ja sexy linnunpelätin. Kysykää häneltä. Tunnussana SEXY.
Sexy on taas in
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naapurin vaari tietää, millainen on sexy mekko. Sexy paita, sexy kenkä, sexy sää ja sexy linnunpelätin. Kysykää häneltä. Tunnussana SEXY.
Haista sinä sexy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin muuten tänään, että vilkaisit nopeasti rintojani. Siitä et ole aiemmin jäänyt kiinni. :) Mitäköhän ajattelit niistä? Miehelle
Kauniit. Näin ajattelin.
Haluaisin, että koskettaisit niitä.
Tule tarpeeksi lähelle ja sulje ovi🤭
Aattele jos soiteltas joka päivä..
Miten pääsen sun luokse? En mitenkään, mutta ehkä lennän ajatuksen siivin.
Numeroni on saatavilla (ei vaikeasti löydettävä) ja sitä saa ihan reilusti käyttää yhteyden ottoon.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tosi creepyä
I'm a creep, I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here ♥️
Minäpä olen kuiskaillut kaivattuni korvaan. No, ei vaineskaan. En ole kuiskinut, mutta huokaissut olen hänelle, puhelimessa.
Hali sinulle nainen, jolla on vihreä pyörä.
Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?
Se ihastuksen kohde on haavekuva ihmisestä😁. Oikeasti minunkaan ihastus ei kauan matkassani pysyisi. Minulla ei ole minkäänlaista hoivaviettiä. En käy baareissa. Haluan pitää oman elämäni. Oman kotini. Omat rahani. Hoitaa ihmissuhteeni ilman sitä toista puoliskoa. En ole sosiaalinen vapaalla. Inhoan suorastaan juhlia. En passaa. Jne...
Vierailija kirjoitti:
Hali sinulle nainen, jolla on vihreä pyörä.
Kuittailetkohan mulle, joka en käytä ei vihreää pyörääni sen homehtumisesta vihreäksi? 🤣🤣
Pesin sen juuri vuosikymmenten pölystä.
Kun pääsen siitä eroon hankin sähköpyörän tai skootterin tai hyppään sun tarakalle.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen kuiskaillut kaivattuni korvaan. No, ei vaineskaan. En ole kuiskinut, mutta huokaissut olen hänelle, puhelimessa.
Minä olen huokaillut hänen korvaan
Hali sinulle nainen, jonka autossa on neljä rengasta ja pyörässä kaksi.
Mulle riittäis pari latautunutta hetkeä, joista haaveilla myöhemmin.
T
Kenelle? Tarvisin nyt nää sanat. Vähän epäonnistunut olo