Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
14401/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐯!

Sun hiukset näytti tänään ihan eri väriseltä 😯! Vaihtaako nekin väriä niinkuin sun silmät?

🙃😉🧡

Varmaan vain valaistus ja hiuskiinne spray saanut sen aikaan. Jos siis on näyttänyt erilaiselta. Enpä niitä ole värjännyt sitten ties.... milloin. Hennalla ja indigolla on aikoinaan tullut värjättyä.

No joo. Mutta oli kyllä miehelle tuo viesti. 😳

Miksei mies voisi värjätä hiuksia tai käyttää hiustenhoitotuotteita? Mutta joo... olet oikeassa nainen sinulle vastasi.

Voi kyllä hoitaa hiuksiaan. Ei siinä mitään. En paljasta mistä tiesin. ap.

Vierailija
14402/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me nähtiin, paitsi samapa tuo nähtiinkö vai ei.

Ei se ihan sama ollut. 😉

Täällä ilmotettuna on, aivan sama.

-zivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14403/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko halunnut sanoa tänään jotain, mikä jäi sanomatta? Miehelle

Olisin halunnut sanoa, että näytät todella hyvälle ja oli mukava nähdä sua tänään,Nähdäänkö huomennakin?

Olisihan se kiva nähdä huomennakin. Vähän turhauttaa, että menee aina pitkä aika ennen kuin nähdään uudestaan. Pari juttua tulee mieleen, miten voitaisiin olla toistemme elämissä enemmänkin.

Vierailija
14404/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh hankin kuitenkin sexyn kesämekon ja jatkan pilateksen harrastamista, niin ehkä vielä joskus muna tulee luokseni —> 💨💦💦

Vierailija
14405/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hate my sexless life 😒😒

Somehow mä uskon ettei sun elämä kuitenkaan oo niin seksitöntä, kumppanin löytäminen on helpompaa kuin luuletkaan.

Ei ole helppoa ja seksiä sain viimeksi viime kesänä

No saattaa se deksi loppua parisuhteessakin.

Kokemusta on...

En minä ole puhunut parisuhteesta, joku muu tuli käskemään etsiä pysyvää ihmissuhdetta.

Mutta nyt kun siitä parisuhteesta puhutaan, niin parisuhteessa olevat ihmiset ovat ainakin yleensä kuitenkin kokeneet joskus säännöllisen seksielämän ja saaneet seksiä paljon enemmän kuin minä.

Juuei.

Vierailija
14406/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hate my sexless life 😒😒

Somehow mä uskon ettei sun elämä kuitenkaan oo niin seksitöntä, kumppanin löytäminen on helpompaa kuin luuletkaan.

No toi vielä mitään. Moni wanha pari on ollu sexittä 20 vuotta. Taidat olla nuori, joten ongelma liittynee omakuvaasi. Kyllä se on vaan niin että pitää olla aktiivinen, rukkasia tulee ja molemmille poskille, etiäppäin vaan!

Mun isovanhemmat (ja vanhemmat) harrastaa edelleen säännöllisesti seksiä.

Mutta on nekin ihmiset yleensä kokeneet säännöllisen seksielämän joskus elämässään, jotka on tuohon mainitsemaasi tilanteeseen päätyneet (vanha pari, 20 vuotta ilman seksiä).

Ei neuvosi oikein toimi, kun pitäisi tavata enemmän kiihottavia tyyppejä ja toisaalta tässä vaiheessa ei ole mikään maailman korkein seksuaalinen itsetunto, kun on kokenut tällaisen ”seksielämän” (eli ei seksielämää) kuin minä….

Joo. En olisi halunnut kuulla kun anoppi selitti miten eräs kohta kehosta murtui kun tippui sängystä ratsailta lattialle. Harrastavat seksiä tai ei, mutta en halua kuulla toisten seksielämästä. Sivusta.

Vierailija
14407/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuisi, jos olisit jokseenkin varma että ihastuksesi kirjoittelisi terveisiään tällaiseen ketjuun jollekulle toiselle, kenties useammalle, ehkäpä jopa eräälle työsi kautta tutuksi tulleelle henkilölle?

Olisiko se sinulle täysin samantekevää, vai tuntisitko kenties hienoista mustasukkaisuutta?

Jos lähtisi vertaamaan harrastukseen, me olemme sieltä käsin tuttuja. En osaa kuvitella, että mies siellä muita katselisi. Olisin kyllä huomannut. Silti jos nyt kuvitellaan, saattaisin olla hieman mustasukkainen. Etenkin kun vakavissani suunnittelen yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
14408/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajalle joka sai mun pään pyörälle.

Mitä kävi en tajua😳

P saa pelkällä olemuksella mun pään pyörälle.

Vierailija
14409/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänään M uskaltanu kattoa suoraan silmiin. Se olis ollu jotenki läpinäkyvää kun olit hiljaa. Harmittaa. Mulla on ikävä sua.

Vierailija
14410/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirsin sulle sydämiä niinkuin lupasin😘

Vierailija
14411/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli katsella jo sormuksia, mutta hölmöähän se olisi tässä vaiheessa.

Vierailija
14412/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin hankkia uusi kesämekko. Eipä uskoisi sään puolesta, että kesä on jo aivan ovella.

Vierailija
14413/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän

Paljon pahaa vielä siedän

Kun voi pohjallakin hengittää

Kun pinnalle ees sinä jäät.

Vierailija
14414/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset miehelle, joka pitää bluesista ja countrysta!

Vierailija
14415/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän

Hienosti runoiltu.

Vierailija
14416/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän

Hienosti runoiltu.

Maustetytöt edelleen...

- sivusta

Vierailija
14417/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et mies vastannu mulle tänään ku soitin?

Vierailija
14418/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hate my sexless life 😒😒

No toi vielä mitään. Moni wanha pari on ollu sexittä 20 vuotta. Taidat olla nuori, joten ongelma liittynee omakuvaasi. Kyllä se on vaan niin että pitää olla aktiivinen, rukkasia tulee ja molemmille poskille, etiäppäin vaan!

Mun isovanhemmat (ja vanhemmat) harrastaa edelleen säännöllisesti seksiä.

Mutta on nekin ihmiset yleensä kokeneet säännöllisen seksielämän joskus elämässään, jotka on tuohon mainitsemaasi tilanteeseen päätyneet (vanha pari, 20 vuotta ilman seksiä).

Ei neuvosi oikein toimi, kun pitäisi tavata enemmän kiihottavia tyyppejä ja toisaalta tässä vaiheessa ei ole mikään maailman korkein seksuaalinen itsetunto, kun on kokenut tällaisen ”seksielämän” (eli ei seksielämää) kuin minä….

Itsehän juuri vastasit kysymykseesi, jokainen meistä aloittaa jostain. Ei minun ensimmäiset seksikerrat olleet unelmien täyttymys vaan harjoittelua. Mikäli mielikuvastosi on peräisin verkosta, unohda se. Etene fiiliksellä, silloikin kun menee pieleen. Ja sitten uudestaan. Ja sitten hävettää, ja eikun uudestaan.

Vierailija
14419/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tänään M uskaltanu kattoa suoraan silmiin. Se olis ollu jotenki läpinäkyvää kun olit hiljaa. Harmittaa. Mulla on ikävä sua.

Minullakin sinua. Katso ensikerralla sitten.

Vierailija
14420/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäiväunien aika, nukuttaa 🥱

Tulisit viekkuun, Mies.

Tulisin mielelläni, mutta uskon että silloin et saisi nukuttua. Ehkä kuitenkin parempi näin, että hoidan vain velvollisuuksia muualla.

Ei se olisi haitannut. En nyt saanut muutenkaan kun oli niin tajuttoman kylmä.

Nenänpäätä myöten on kylmä. Olisit voinut olla lämmittelemässä.

Miksi minä lämmittelisin? Ei mulla ole kylmä. Sullahan se kylmä on. Voisin kyllä lämmittää sua jos haluaisit

Ketju on lukittu.