Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?
Oikealta vasemmalle päin kaikkia noita.
Hali miehelle, jolla verenpainelääkitys.
Sano rehellisesti mies: olinko silloin, kun tutustuimme mielestäsi kauniimpi kuin nyt?
Hali naiselle, jonka nimessä on jokin vokaali ja jolla on kaksi nänniä ja yksi napa.
Noo oikeesti olin valmis puolessa tunnissa. En vaan halunnut luopua susta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Se ihastuksen kohde on haavekuva ihmisestä😁. Oikeasti minunkaan ihastus ei kauan matkassani pysyisi. Minulla ei ole minkäänlaista hoivaviettiä. En käy baareissa. Haluan pitää oman elämäni. Oman kotini. Omat rahani. Hoitaa ihmissuhteeni ilman sitä toista puoliskoa. En ole sosiaalinen vapaalla. Inhoan suorastaan juhlia. En passaa. Jne...
Niinhän sää luulet. Naisilla on tarve uhota, mutta kun se oikea prinssi tulee kuvioon mukaan, ilmestyy tyttelille ihan luonnostaan pintaan, halu miellyttää.
Vierestä
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen kuiskaillut kaivattuni korvaan. No, ei vaineskaan. En ole kuiskinut, mutta huokaissut olen hänelle, puhelimessa.
Minä olen huokaillut hänen korvaan
Niimpä oletkin. 11/2018. Enkä edes saanut selvää mitä sanoit?
Taisit jollakin tavoin halata mua takaapäin?
Et voi olla kauheen paljon mua pidempi, that.` s so fine, yllän suudella sua nousematta tuolille.
Hali miehelle, jolla on peukalo leikkautunut tapaturmassa.
Vierailija kirjoitti:
Hali sinulle nainen, jolla on vihreä pyörä.
Millä kirjaimella naisen nimi alkaa? Entä sinun?
Halaus naiselle, johon salama on iskenyt kolmesti, talo palanut neljästi, selvinnyt viidestä sodasta ja kuudesta maailmanlopusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäis pari latautunutta hetkeä, joista haaveilla myöhemmin.
T
Poppaa poppaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ihastuksen kohde on haavekuva ihmisestä😁. Oikeasti minunkaan ihastus ei kauan matkassani pysyisi. Minulla ei ole minkäänlaista hoivaviettiä. En käy baareissa. Haluan pitää oman elämäni. Oman kotini. Omat rahani. Hoitaa ihmissuhteeni ilman sitä toista puoliskoa. En ole sosiaalinen vapaalla. Inhoan suorastaan juhlia. En passaa. Jne...
Niinhän sää luulet. Naisilla on tarve uhota, mutta kun se oikea prinssi tulee kuvioon mukaan, ilmestyy tyttelille ihan luonnostaan pintaan, halu miellyttää.
Vierestä
mies54v
Se halu katosi jo 15v sitten 😊.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäis pari latautunutta hetkeä, joista haaveilla myöhemmin.
T
Jep uutta runkkumatskua kiitos
Hali miehelle, jonka pippeli jäi spitaalissa hampurilaiseen ilotaloon. No, onneksi se oli aika pieni.
Täytyy lopettaa sulle kirjoittelu tänne ja irl 😔 en tiedä enää pystynkö edes näkemään. Itsetunto romahtanut kokonaan, koska näen nyt, että olen sulle vain ilmaa. Todella paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Hali miehelle, jolla on peukalo leikkautunut tapaturmassa.
Mä tunnen yhden jolta sirkkeli vei puolet peukalosta.
Vierailija kirjoitti:
Hali naiselle, jonka nimessä on jokin vokaali ja jolla on kaksi nänniä ja yksi napa.
Onko vain yksi vokaali?
Hali kerjäläiselle, kenen kuppi on edelleen tyhjä.
Halaan sinua nainen, upea ilmestys, kenen pyörässä on neliön malliset renkaat. Kaikkien kilometrienkin jälkeen. Olet mystinen.
Aja huomenna varovasti mökkilomalle rakas. 🥰