Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin ihanin🤍joku päivä vielä ollaan yhdessä.
Ei olla, valehtelija!
Näin tänään kaupassa henkilön joka muistutti sinua. Tuli ikävä ja mietin, mitä sinulle kuuluu? Onko kaikki hyvin? Hyvää yötä.
Hyvää yötä tärkeä. Kaipaan sinua valonsäteeni. Toivon sinun voivan hyvin.
Hyvää yötä elämäin ihmenaiselle miulta mieheltä halein suukoin 30km ja pitärajain takaa kitujunttilasta, huomiseen. Yötä kaipaajat.
Vierailija kirjoitti:
Mä veisin sut Islantiin ❤️
T
Mä lähtisin just sinne!
Ja jos olisit mun T, niin taas osuis täydellisesti. 🧡
Ei ehkä nähdäkään tänään… kaikki mun suunnitelmat menee ihan metsään.
Huomenta, reippaana aamuun. Arkirealismi päällimmäiseksi niin selviää taas yhden päivän iltaan.
Ketjun naiset, kertokaa miesmakunne. Mikä miestyyppi saa pään kääntymään ja enemmänkin?
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset, kertokaa miesmakunne. Mikä miestyyppi saa pään kääntymään ja enemmänkin?
Ei mikään enää. Turhaa. Näillä mietteillä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Visuaalisesti viehättävä. Kun on pukeutuminen viimeisen päälle ja kantaa itsensä hyvin niin kiinnittäähän se huomion niin miehissä kuin naisissakin. Eli jos näytät mallille ulkomuodoltasi niin kiinnitän huomiota. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että olisin kiinnostunut. Kauniita ihmisiä on vain mukava katsella.
Ymmärsit täysin väärin viestini. En tarkoita tuota. Ja viestini ei ollut sulle. En usko että kaivattuni vastaisi mulle noin.