Iran ja Venezuela
Vihervasemmiston paratiisivaltioissa tapahtuu. Venezuelalainen kommunistidiktaattori pidätettiin ja kansa juhlii kaduilla. Vihervasemmisto kihisee raivosta.
Iranissa ajatollah on paniikissa, kansa protestoi sadoissa kylissä ja kaupungeissa ympäri maan. Vihervasemmiston kehoituksesta islamistijohtajat päättivät alkaa ampumaan mielenosoittajia, mutta tämä ei vielä riitä, väki on kaduilla edelleen.
Vihreät, Vasemmistoliitto ja SDP ovat kerääntyneet kriisikokoukseen keksimään ajatollahille järeämpiä keinoja tukahduttaa islamistisen teokratisen fasismin vastustajien iranilaissankareiden mielenosoituksia. Vaikuttaa siltä että ajatollah pakenee Venäjälle, onneksi kohta vihervasemmistolaiset seuraavat häntä sinne.
Kommentit (43)
media on hiirenhiljaa iranin tilanteesta.
Oletko tietoinen mitä kannanottoja nykyisellä johdolla on suhteessa Usaan?
Seuraatko aktiivisesti tilanteen kehittymistä Venezuelassa vai syyllistytkö papukaijaismiin.
Tiedätkö mitä USAn sisäpolitiikassa tapahtuu? Senaattoreiden kannanotot? USAn ulkopoliittisen johdon kannanotot,haastattelut?
Coalitio of willing summit kannanotot ja lopputulema?
Luulisi edes jonkun feministin suuttuvan, kun hunnusta vapautumista haluavia naisia ammutaan mielenosoituksissa Iranissa. Mutta hiljaa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tietoinen mitä kannanottoja nykyisellä johdolla on suhteessa Usaan?
Seuraatko aktiivisesti tilanteen kehittymistä Venezuelassa vai syyllistytkö papukaijaismiin.
Tiedätkö mitä USAn sisäpolitiikassa tapahtuu? Senaattoreiden kannanotot? USAn ulkopoliittisen johdon kannanotot,haastattelut?
Coalitio of willing summit kannanotot ja lopputulema?
Sinä siis annat USAn vuoksi tukesi iranilaisten sortamiselle ja haluat tukea ajatollahia ja Venäjän intressejä?
Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi edes jonkun feministin suuttuvan, kun hunnusta vapautumista haluavia naisia ammutaan mielenosoituksissa Iranissa. Mutta hiljaa ovat.
Vihervasemmisto on jättänyt iranilaissiskot oman onnensa nojaan vuosikymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Kyllähän nyt häiriköivät pitää ampua samoin kuin tuossa usan tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto on jättänyt iranilaissiskot oman onnensa nojaan vuosikymmeniä sitten.
Mun on vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu toki. Ammutaan seuraavaksi tiellä istuvat häiriköijät Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu toki. Ammutaan seuraavaksi tiellä istuvat häiriköijät Suomessa.
Mikä ettei. Samoi koronatoimia vastustaneet olisi pitänyt vaan lanata konekivääreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, elämä, vapaus- mielenosoituksia pidettiin jonkin verran myös Suomessa. Ainoa suomalainen poliitikko, joka silloin puolusti iranilaisia, oli Veronika Honkasalo (vas). Itse oikeistolaisena olin pettynyt siitä, että kukaan oikeistolainen poliitikko ei uskaltanut tai halunnut tulla iranilaisten tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, elämä, vapaus- mielenosoituksia pidettiin jonkin verran myös Suomessa. Ainoa suomalainen poliitikko, joka silloin puolusti iranilaisia, oli Veronika Honkasalo (vas). Itse oikeistolaisena olin pettynyt siitä, että kukaan oikeistolainen poliitikko ei uskaltanut tai halunnut tulla iranilaisten tueksi.Honkasalo on kannattanut Iranin hallintoa. Eli sitä tahoa, joka alistaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisit edes vaikuttaa hiukan fiksummalta. Täyttä paskapuhetta suollat. Kirjoituksessasi ei ole mitään järkeä. Etkö tajua sitä itse. Kirjoituksesi on niin tyhmä, että siitä pitäisi antaa vankeutta.
Pystyisitkö ihan julkisesti omalla naamalla esittämään tämmöistä sontaa kuin suollat?
Mitä sanoo al-taee? Ja mitä hän kirjoittikaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä politiikasta yhtään mitään. Olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, elämä, vapaus- mielenosoituksia pidettiin jonkin verran myös Suomessa. Ainoa suomalainen poliitikko, joka silloin puolusti iranilaisia, oli Veronika Honkasalo (vas). Itse oikeistolaisena olin pettynyt siitä, että kukaan oikeistolainen poliitikko ei uskaltanut tai halunnut tulla iranilaisten tueksi.
P* skanmarjat. Koko vihervasemmisto tsemppaa Maduroa ja ajatollahia. Asian on tehnyt selväksi Feministinen ajatuspajan Vihreät, Vasemmistoliiton pj ja SDP:n Venäjämyönteiset toimet.
Koittaisit hiukan ajatella mitä suollat palstalle. Eihän sinun kirjoituksessasi ole mitään järkeä.
Oletko itse huomannut kuinka tyhmä olet? Miten tyhmyytesi rajoittaa jokapäiväistä elämääsi? Oletko miettinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä politiikasta yhtään mitään. Olet tyhmä.
Jännä, samaa mieltä ajatollah on iranilaisnaisista ja siksi sortaakin heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisit edes vaikuttaa hiukan fiksummalta. Täyttä paskapuhetta suollat. Kirjoituksessasi ei ole mitään järkeä. Etkö tajua sitä itse. Kirjoituksesi on niin tyhmä, että siitä pitäisi antaa vankeutta.
Pystyisitkö ihan julkisesti omalla naamalla esittämään tämmöistä sontaa kuin suollat?
En ole tuo jota kommentoit, mutta ihmettelen tekstiäsi. Sinä vain sätit toista kirjoittajaa mutta et esitä omia perusteluja. Miksi meidän pitäisi uskoa sinua, kerro? Siksi että haukut edellisen mielipiteen esittäjää? Ei ole vakuuttavaa noin niin kuin älylliseltä kannalta!
Vierailija kirjoitti:
Koittaisit hiukan ajatella mitä suollat palstalle. Eihän sinun kirjoituksessasi ole mitään järkeä.
Oletko itse huomannut kuinka tyhmä olet? Miten tyhmyytesi rajoittaa jokapäiväistä elämääsi? Oletko miettinyt?
Mietin että on hauska katsoa kun mukamas suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa kannattavat vihervasemmistolaiset kiertävät itsensä korkkiruuvin ympärille koittaessaan oikeuttaa iranilaisnaisten teloittamiset ajatollahin toimesta.
Vihervasemmisto miettii hartaasti pitäisikö antaa jonkinlaista aseellista tukea Iranin vallankumouskaartille. Islamisteille tulee antaa täysi tuki.