Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset, kertokaa miesmakunne. Mikä miestyyppi saa pään kääntymään ja enemmänkin?
Mulla on monipuolinen maku ulkonäön suhteen. Tumma, vaalea tai ristiverinen käy. Sopusuhtainen kroppa, pituus ei hirveän paljon lyhyempi itseä. Miehen pitää olla siisti, ei risupartaa. Silmissä pitää olla pilke ja älykkyys+huumori kutsuu luo. Siinäpä se.
Ihanaa, ollaanko koko kesä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset, kertokaa miesmakunne. Mikä miestyyppi saa pään kääntymään ja enemmänkin?
En niinkään perusta ulkonäköön. Karismaattinen mies ja sellainen äijämäinen.
Hän jota kaipaan, on kaikkea tätä. - Ei oo tosin pää kääntynyt nyt hänen jälkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään merkitystä, koska en valitse näitä pään kääntäjä miehiä parisuhteeseen. Hetken huviksi voisin ottaa, mutta en yleensä harrasta sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, ollaanko koko kesä yhdessä?
Ollaan. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? En kuitenkaan saa häntä. Päänkääntäjä kohtelee minua kuin kasaa paskaa.
Itse teen töitä myös kesällä, ei ole opettajien pitkiä kesälomia. - Sivusta vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, reippaana aamuun. Arkirealismi päällimmäiseksi niin selviää taas yhden päivän iltaan.
Kiitos tästä! Tällä voisi koettaa elämässä edetä: keskittyä siihen mitä on eikä siihen, mitä ei saa.
Kun tuohon pystyisikin. Mutta ajatuksena juuri oikea. Kiitos minunkin puolesta.
Jk. Onhan sekin arkirealismia, että kaipaa sitä yhtä aamusta iltaan.
Ei, se on hulluutta ja väärin sekä itseä ja varsinkin sitä toista kohtaan joka tietää asian ja kokee ahdistusta ja ärsyyntymistä sen vuoksi.
Varmaan, jos romanttiset tunteet ovat yksipuolisia. Silloin on parempi unohtaa.
Minä teen koko kesän töitä. Työkkärin kuntouttavaa työtoimintaa. Se siitä kesästä. TAlvelal olisin voinut tehdä. Noh, eipä tule törmättyä kaivattuun.
Vierailija kirjoitti:
Luotettava, huumorintajuinen mutta osaa oikeassa paikassa olla vakava, hyvä tilannetaju yleensäkin, kiinnostunut laajasti asioista, kohtelias, sujuva, osaa tehdä pitkäntähtäimen suunnitelmia ja pysyy niissä. Ulkoisesti, kuparinsävyiset kihartuvat hiukset, siniset silmät, pitkä.
Moni ei näytä tajuavan kysymystä miesmausta, ottavat kirjaimellisesti sen pään kääntämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, reippaana aamuun. Arkirealismi päällimmäiseksi niin selviää taas yhden päivän iltaan.
Kiitos tästä! Tällä voisi koettaa elämässä edetä: keskittyä siihen mitä on eikä siihen, mitä ei saa.
Kun tuohon pystyisikin. Mutta ajatuksena juuri oikea. Kiitos minunkin puolesta.
Jk. Onhan sekin arkirealismia, että kaipaa sitä yhtä aamusta iltaan.
Ei, se on hulluutta ja väärin sekä itseä ja varsinkin sitä toista kohtaan joka tietää asian ja kokee ahdistusta ja ärsyyntymistä sen vuoksi.
Varmaan, jos romanttiset tunteet ovat yksipuolisia. Silloin on parempi unohtaa.
Vielä parempi on muuttaa kokonaan pois, sen jälkeen ei ahdista enää kumpaakaan.
Hei sanokaa, onko teillä sama maku ystävättärien kanssa miehiin nähden? Mulla on ihan eri maku kuin yhdelläkään ystävättärellä ulkonäöstä. Meillä on kaikilla eri maku siinä, mutta luonnevaatimuksissa on paljon samaa.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei näytä tajuavan kysymystä miesmausta, ottavat kirjaimellisesti sen pään kääntämisen.
Etkö saanut haluamaasi vastausta?
Nyt tulee hyviä galluppeja kerrankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monipuolinen maku ulkonäön suhteen. Tumma, vaalea tai ristiverinen käy. Sopusuhtainen kroppa, pituus ei hirveän paljon lyhyempi itseä. Miehen pitää olla siisti, ei risupartaa. Silmissä pitää olla pilke ja älykkyys+huumori kutsuu luo. Siinäpä se.
Rauhallisuus ja lempeys... ne vielä.
Ja kas siinä on mun kaivattu. 😉
Terkuin sama.
Vierailija kirjoitti:
Hei sanokaa, onko teillä sama maku ystävättärien kanssa miehiin nähden? Mulla on ihan eri maku kuin yhdelläkään ystävättärellä ulkonäöstä. Meillä on kaikilla eri maku siinä, mutta luonnevaatimuksissa on paljon samaa.
Aivan sama kokemus, halutut luonteenpiirteet melkein sanoja mutta ulkoinen vaihtelee tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettava, huumorintajuinen mutta osaa oikeassa paikassa olla vakava, hyvä tilannetaju yleensäkin, kiinnostunut laajasti asioista, kohtelias, sujuva, osaa tehdä pitkäntähtäimen suunnitelmia ja pysyy niissä. Ulkoisesti, kuparinsävyiset kihartuvat hiukset, siniset silmät, pitkä.
Taidat kaivata samaa? 😲😉
Kaunis P 😚