Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veisin sut Islantiin ❤️
TMentäiskö lentäen vai lautalla?
Messissä. Kerran olen siellä käynyt, mutta tuun mukaanne. Jännä maa. Ja olen hauskaa seuraa, jos sille päälle satun.
Sinne pääsee Tanskan kautta lautalla. Lauttamatka kestää 3 vuorokautta. Uusimmassa matkalehdessä oli juttua tuosta. Meniköhän se lautta kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkaan ei kai kukaan aikuinen ihminen luule, että ulkonäkö varsinaisesti liittyisi siihen löytääkö sopivaa puolisoa tai edes seksikumppaneita tai yhtään mitään.
- Ikisinkku sivusta
Luulen kyllä, että ulkonäköni on syynä siihen, etten saa puolisoa.
Tuskin. Kyllähän kaiken näköiset pariutuu ja löytää rakkauden :)
Ei minun näköiset.
Miltä sitten näytät, jos pelkästään se estää?
Minulla ei ole ulkonäössä mitään ihmeempää joka voisi estää rakkauden, mutta ilmeisesti olen persoonana jotenkin omituinen, kun muut niin sanoo.
En itse sitä tietenkään näe tai koe niin, koska olen minä ja minulle minuna oleminen on maailman tavallisin asia ja minä olen itselleni maailman tavallisin ihminen, mutta esim. kaverini eivät osaa oikein edes kuvitella millainen tyyppi minulle voisi edes sopia ja onko sellaista olemassa.
Joululomalla puhuttiin lapsuudenkavereiden kanssa tästä, ja niitä alkoi ihan naurattaan kun ne yritti miettiä millainen voisi sopia minulle ja sitten ne sano vaan, että eivät osaa kuvitella sellaista tyyppiä ja että onko sellaista olemassakaan.Itse kyllä uskon, että sellainen voi ihan hyvin olla olemassa.
Olisko aika vaihtaa kavereita?
Miksi?
Kuulostaa, että oot aiemmin ollut halveksittu ja pitävät sua vähän huonompana. Vähättelevää tuollainen. Et itse huomaa?
Ei ole kyse tuollaisesta, eivät sano pahantahtoisesti tai pidä mitenkään huonompana.
Vierailija kirjoitti:
Mietin itsemurhaa
Eikä näin ole ollut koskaan ennen elämässäni.
Kuulostaa hurjalta. Sellaiselta, että tarvitsisit lääkäriä. Mikä saa sinut sellaisiin mietteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Messissä. Kerran olen siellä käynyt, mutta tuun mukaanne. Jännä maa. Ja olen hauskaa seuraa, jos sille päälle satun.
Sinne pääsee Tanskan kautta lautalla. Lauttamatka kestää 3 vuorokautta. Uusimmassa matkalehdessä oli juttua tuosta. Meniköhän se lautta kerran viikossa.
👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaik uiden ei välii
Saahan yhteinen tarinamme vielä uusia lukuja?
Pari muuttujaa matkassa... Näenkin sinut jo huomenna. Ainakin toivon niin. Toivottavasti olet siellä just siihen aikaan kun piipahdan. Just nyt voisin tarvita sun syliä. Nuku hyvin ihanani.
Lähetän telepaattisesti rakastavia ja helliviä ajatuksia luoksesi, rakas. Saisinpa taas sukeltaa ihaniin silmiisi. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Tule taas uniini. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Saahan yhteinen tarinamme vielä uusia lukuja?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mietit, mutta mitä?
Rehellisesti? Mietin tänään syömiäni aminohappoja. Ja sinua. Hyvää yötä, nuku hyvin🌙
Vierailija kirjoitti:
Pari muuttujaa matkassa... Näenkin sinut jo huomenna. Ainakin toivon niin. Toivottavasti olet siellä just siihen aikaan kun piipahdan. Just nyt voisin tarvita sun syliä. Nuku hyvin ihanani.
Sori, mutta en enää ole yksi muuttujistasi. Hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa kauniille naiselle naapuritaloon 🤗
Olisitpa sä ihana mies naapurista. 😘
Jaan saman toiveen. Ehkäpä kuitenkin eri naapuri 🙂!
SivustaTää on hauskaa. Mulla on viimeksi 5-vuotiaana ollut ihana ihastus naapurista. 🥰
Minun ja rakkaani kotien välissä oli kokonainen kortteli. Kaikki omakotitaloja.
Nuku hyvin ihanin🤍joku päivä vielä ollaan yhdessä.
Hyvää yötä kaunis M-nainen
J-mies
"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"
Älä. Miksi ajattelet noin? Kyllä kaikki kääntyy vielä paremmaksi. Itselläkin kävi näin, vaikka joitakin vuosia sitten kävin syvällä.