Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
1201/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko olla minuun enää yhteydessä? Miehelle

Vois ajatella olevansa vielä sukupuoliyhteydessä-

T. Mies 

Yllätys?

Vierailija
1202/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat yhteyttä niin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaaja on yhtä kaivattu, kuin takatalvi toukokuussa tai sulhasen pieru kesken hääseremonian…

Vierailija
1204/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otat yhteyttä niin kyllä.

Etkö itse halua ottaa yhteyttä?

Vierailija
1205/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Missä tapasit ensimmäinen kerran kaivattusi?

Opettajainhuoneessa. Pikkuhiljaa huomasin miten ihanasta naisesta oli kyse.

Mä tapasin myös kaivattuni (miehen) opehuoneessa, mutta mun aivot nyrjähti valitettavasti samantein, joten meille ei koskaan ole kehittynyt sellaista luontevaa keskusteluyhteyttä. Minä vaan väistelen parhaani mukaan. Se ei varmasti haittaa tosin häntä ollenkaan.

Vierailija
1206/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kaivattusi alushousun väri 

a. ruskea

b . keltainen

Sekä että

Vierailija
1207/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoneessa, jossa on kaksi ovea.

Opettajainhuone?

Vierailija
1208/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: totuuden mukainen vastaus miten vaikuttaisi kaipaukseesi, jos saisit tietää, että kaivattusi käyttäisi vaippoja terveydellisistä syistä. Millainen vaikutus olisi? Kyseessä ei vanhus. 

Vierailija
1209/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: totuuden mukainen vastaus miten vaikuttaisi kaipaukseesi, jos saisit tietää, että kaivattusi käyttäisi vaippoja terveydellisistä syistä. Millainen vaikutus olisi? Kyseessä ei vanhus. 

Omg miksi te kyselette täällä tällaisia?

Vierailija
1210/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti käytä. Mutta joku minuun salaa ihastunut saattaa käyttää.

Vierailija
1211/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä joudun käyttämään. Hyvin suuri este sillä, että uskaltaisin ketään lähestyä. ap

Vierailija
1212/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän käy jos kaksi suosittua ihmistä ihastuu toisiinsa. Kumpikin on voinut tottua siihen, että aloitteita tulee jatkuvasti ja sitä kautta olettavat, että kiinnostunut kyllä lähestyy. Seurailevat toisiaan kauempaa, kun molempien ympärillä käy kuhina, mutta eivät huoli ketään, kun vain se toinen kelpaisi. Selvittämättähän se jää.

Meillä on tämä tilanne 🙄

Se on kyllä hienoa, kun tietää olevansa suosittu. Itsellä ei ole tästä pelkoa. Hän on kyllä sen verran suosittu, että minä ihan suosiolla väistän ja sulaudun tapettiin.

Olen nainen, jota uskoakseni useat miehet pitävät kauniina. Ainakin huomaan tuttavamiehissä kiinnostusta, vähintäänkin jonkintasoista. Mutta heistä yksikään ei lähesty minua. Voin kuvitella, että monet heistä ovat tulleet juuri siihen päätelmään, että heillä ei ole mitään mahdollisuuksia, ei kannata edes yrittää. Ja kuitenkin sydämeni sulaa vain ystävällisestä sanasta. Talletan jokaisen katseen ja kontaktin oton sisälleni. Kaikilla minua ystävällisesti kohtelevalla miehillä on mahdollisuus. Ja  silti olen yksin.

Vierailija
1213/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös tapasin hänet huoneessa, jossa on kaksi ovea, paljon hyllyjä, ja kopiokone.

Vierailija
1214/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlainen, yllättävän moni käyttää erinäisiä suojia eri syistä johtuvien ongelmien vuoksi. Hyvä, jos sen avulla suht normaali elo onnistuu.

Vierailija
1215/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi. Tiedän, että esim. Ibd. tä sairastavat saattavat joutua käyttämään niitä.

Vierailija
1216/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoneessa, jossa on kaksi ovea.

Opettajainhuone?

Nope

Vierailija
1217/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan ajatellut minusta jotain tuhmaa?

M→n

Toki. Ei voi välttää. 😏

1218/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on varmaankin joku varttuneempi hopeakettu kierroksessa :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
1219/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä joudun käyttämään. Hyvin suuri este sillä, että uskaltaisin ketään lähestyä. ap

Terveydellisille syille ihminen yleensä ei itse voi mitään. Nykyään mm.suolistosairaudetkin lisääntyneet radikaalisti, että vaippojen käyttäjien määrä varmasti kasvanut. Ap:n taustaa en tiedä, eikä minulle kuulu, muttei itseäni häiritsisi, jos kaivattuni sellaisesta kertoisi. Enemmän ehkä mietityttäisi, jos vaippojen pitäminen liittyisi johonkin seksuaaliseen fetissiin. Sitä olisi ehkä vaikeampi sulattaa, kun en jaa samanlaisia haluja/fetissiä.

Vierailija
1220/17476 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sille mitään mahda jos on terveysongelmia. Nuorellakin voi olla avanne yms. Toisilla astma, elämää se.

Ketju on lukittu.