Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Missä tapasit ensimmäinen kerran kaivattusi?
Opettajainhuoneessa. Pikkuhiljaa huomasin miten ihanasta naisesta oli kyse.
Lähestymiset on kyllä joskus vähän hankalia, kun sitä ihastuu ujoksi ja hiljaiseksi luulemaansa mieheen ja joko muuttuu itsekin sen läheisyydessä ujoksi ja hiljaiseksi, tai muuten vaan pssskat housussa ignooraa ja välttelee.
Sitten muualta saa tietää, että se ”ujo ja hiljainen” mies on oikeasti sosiaalinen, vilkas ja seurallinen, rohkea tyyppi tai jopa porukan naurattaja.
Niin mitenpä noissa oikein voi toimia kuin antaa mennä vaan? Eihän tuollainen mies tule ikinä lähestymään.
Miehethän itsekin sen myöntää, etteivät pysty mihinkään jos ovat liian ihastuneita ja kokevat itsensä epävarmaksi pikkupojaksi sen naisen seurassa.
Ei varmasti koske ihan kaikkia, mutta monia kyllä.
Niin, koska et halunnut sopia. Sinulla on minun elämässäni juuri sellainen rooli jonka itse otat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli upea viime yö M😍 Tuutko ens yöksikin rakas? 😋🥰
Martti ehtii moneen paikkaan..
Miehen nimessä ei ole kuutta kirjainta.
Terveisiä lastenhoitaja Tiinalle♥️
Vierailija kirjoitti:
Sullako on lapsia *?
Sinä mies oot mun isovauva. Aina.
Tarvitsen tukea. Auttaisitko vielä?
Vierailija kirjoitti:
Sullako on lapsia *?
Sukulaislapsia käy paljon kylässä. Keneltä kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Enhän ärsytä sinua? Kaduttaa kun menin kyselemään kuulumisia, vaikka olihan minulla myös oikea syy ottaa yhteyttä. Tuntuu vaan niin väärältä kun ollaan ihan asialinjalla tekemisissä, ja mä oon umpirakastunut kaikesta huolimatta ja koitan tasapainoilla järjen ja tunteiden välillä. Melkein toivon että ärähtäisit minulle ja käskisit minun painumaan tieheni. Joka ikinen ystävällinen sana on sinulta liikaa minulle.
Ärsyttää! Mene he.....iin siitä kirjottelemasta ja surkuttelemasta kohtaloas! Ole hyvä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Entäs kullannuppu, mussukka, murunen, kultahippunen, hanipupunen, raksuliini, kupeidentuli, sydämeinvalittu, hanipuppeli?
👎
Oletkohan ajatellut minusta jotain tuhmaa?
M→n
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ala-asteella koulun pihalla. Ei muista.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylän Keskussairaalassa 2006
Aiotko olla minuun enää yhteydessä? Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Aiotko olla minuun enää yhteydessä? Miehelle
Vois ajatella olevansa vielä sukupuoliyhteydessä-
T. Mies
Gallup: Kaivattusi polkupyörän väri?
MARTTI
💕
PIRKKO