Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Taitaa olla Turkulaisia opettajia tämä ketju täynnä?
Ei vain tämä ketju, myös se toinen ...
Minä kaipaan Hesalaista opettajaa 👋
Gallup. Kaipaatko opettajaa?
Apua mä melkein lähetin sulle viestin! 🙈 Ja siihen olisin kirjoittanut että joko siirrytään irl-elämään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kaipaan samassa työpaikassa olevaa naista.
Ei Petraa!
Vierailija kirjoitti:
Apua mä melkein lähetin sulle viestin! 🙈 Ja siihen olisin kirjoittanut että joko siirrytään irl-elämään.
Laita ihmeessä! Saisit myöntävän vastauksen. Ainakin jos olet eräs mies.
Tuun kohta kahtoo mitä teet viikonlppina. Kysyin kerran ja sanoit jtk mistä ei saanut mitää irti..😠 T.04
Vierailija kirjoitti:
No mulle ei kannata enää laittaa. En enää oikein usko, että tästä olisi oikeaan elämään monellakin tapaa, joten jääköön tänne ja kumpikin kaipaa niin kauan kuin kaipaa ja sitten kun haluaa niin poistuu kaipaamasta. Ihmisille tapahtuu asioita oikeassakin elämässä ja on aika siirtyä seuraamaan niiden tapahtumia enenevässä määrin. Tauon pitäminen on avannut silmiä ja olen ajatellut viestejämme uudella näkökannalla enkä näe meissä mitään sellaista, että tästä tulisi mitään, joten en usko, että sinun kannattaisi juuri minulle viestiä. Todennäköisesti en vastaa. Oikeastaan ei ole tarkoitus enää törmäilläkään irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle ei kannata enää laittaa. En enää oikein usko, että tästä olisi oikeaan elämään monellakin tapaa, joten jääköön tänne ja kumpikin kaipaa niin kauan kuin kaipaa ja sitten kun haluaa niin poistuu kaipaamasta. Ihmisille tapahtuu asioita oikeassakin elämässä ja on aika siirtyä seuraamaan niiden tapahtumia enenevässä määrin. Tauon pitäminen on avannut silmiä ja olen ajatellut viestejämme uudella näkökannalla enkä näe meissä mitään sellaista, että tästä tulisi mitään, joten en usko, että sinun kannattaisi juuri minulle viestiä. Todennäköisesti en vastaa. Oikeastaan ei ole tarkoitus enää törmäilläkään irl.
Voiko sen selvemmin sanoa, että ei kiinnosta. Jaksamista sille toiselle.
Sivusta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Älä laita mulle koskaan mitään irl, en halua myöskään nähdä sinua. Mutta senhän jo arvasitkin.
Täälläkin enää harvoin sinulle kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, collegaa, miestä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta naapuri 🙂
Kuka meistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta naapuri 🙂
Kuka meistä?
Alle 100metriä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Saat laittaa viestin ja mukava olisi tavata ja jutella muutenkin kuin vain täällä. On se käynyt monta kertaa itselläkin mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kaipaan samassa työpaikassa olevaa naista.
Ei Petraa!
😘🧩❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petralleko?
😍👍
Kaino toive ristiinkaipailijoilta. Laittaisitko aina nimen tänne näkyviin, niin ei-petrat tietäisi. Tai oma kirjain. Onko muuten T?
t. yksi brune kollega, ei-petra
No tuskin kukaan muutenkaan luulee että mikään täällä on kenellekään täällä? Vaikka miten joku nimen alkukirjain sama olisikin
Eri
🧡