Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ihan ole auennut miks oot lapseton ja naimaton. Ehkä tykkäät miehistä who knows. Jostain syystä saat vaan mulla pöksyt pyörii jalassa ihan vaan kun katsot mua. Melkosta.
Jokainen meistä on joskus ihastunut homppeliin.
Joo ja jotkut on aikoinaan tehneet sen jopa tuplasti. Heh heh
Vierailija kirjoitti:
Hei nainen, mitä sä sanoisit, jos kertoisin olevani päätä pahkaa ihastunut sinuun? Ja toivovan aina että näkisin sut jossain? Rakastan jutella sun kanssa. Edes pelkkä moikkaaminen antaa mulle ihanan olon koko päiväksi.
Ja mä olen se, joka on paikalla kun täi tervassa, jos vain mahdollista
Kerrohan siis. 😘
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä kanssani Ars 22 nykytaidenäyttelyyn. Matkalla voidaan puhua kaikki mieltä askarruttava. Yövytään tietty hotellissa samassa huoneessa.
Ei siitä mitään tulisi kun en saisi silmiäni irti Donna Huancan performanssista Aqua Sabina :D Oisit mustis ja rupeaisit mököttämään :)
No mutta enhän mä aurinkoinen mökötä koskaan. Sitäpaitsi tiedät etten ole mustasukkainen. Ei pelkoa. Vapaus on äärimmäistä vastuuta, jonka ottaa tai ei ota. Itse otan!
Vähän hämmentynyt olo. Sekoilin taas ja olin idiootti, toivon ettei kukaan huomannut. Lauantaina hiivin paikalle taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko taas huomenna siellä missä aina?
Kotona. Luvallisesti ns. vapaalla.
Olet ollut pitkään vapaalla?
En sanoisi nyt erityisen pitkään. Mikä nyt sitten on pitkä aika?
Tämä koko viikko?
Ei ihan koko.
Pidä kiva vapaa. Toivottavasti nähdään edes ensi viikolla. Vaikka tuskin minua kaipaat samalla tavalla. Vaikutat kyllä hyvin osuvasti henkilöltä jolle kirjoitinkin.
Kiitos ;) Kyllä me nähdään ja mitä tulee kaipaamiseen niin olet majoittunut mielessäni. Eikä vain siellä. Hyvää alkavaa viikonloppua sinulle. Ja nähdään ensi viikolla.
Kiitos! Mietitkö sä oikeasti mua vapaallasikin? Ehkä mä vielä rohkaistun ja pyydän sua kahville. Tai kävelylle? Kummasta tykkäisit enemmän?
Eipä mitiä. Molemmat on ihan jees. No, kyllä. Sillä ne ketkä on tehnyt jollain tavalla vaikutuksen asuttaa mieltäni ja sitä toista eli sydäntänikin vapaa-ajallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ihan ole auennut miks oot lapseton ja naimaton. Ehkä tykkäät miehistä who knows. Jostain syystä saat vaan mulla pöksyt pyörii jalassa ihan vaan kun katsot mua. Melkosta.
Jokainen meistä on joskus ihastunut homppeliin.
Joo ja jotkut on aikoinaan tehneet sen jopa tuplasti. Heh heh
Mun ongelma on tää: viehättävät miehet on useimmiten homoja. :/
Eri
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko vaan katsella toisiamme silmiin?
Voitaisiin. Pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Saisko tukiopetusta?
Sinulleko? Kyllä, koska vain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nainen, mitä sä sanoisit, jos kertoisin olevani päätä pahkaa ihastunut sinuun? Ja toivovan aina että näkisin sut jossain? Rakastan jutella sun kanssa. Edes pelkkä moikkaaminen antaa mulle ihanan olon koko päiväksi.
Kerrohan siis. 😘
Kerro sä ensin mitä siihen sanoisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww miltäs tuntuu olla mun uusin sarjaihastuksen kohde? Oikeasti en halua mitään, pikku flirtti ja vastakaiku on ihan jees. Ei sanoja ei tekoja. Tarviin vaan säännöllisesti josta haaveilla kun laitan silmät kiinni.
Se, johon kaikki ihastuu ja rakastuu - tuttavamiehet ja perheenisät vai se, jolla on rintsikoita tilattuna kaapit täyteen?
Hehe, mut mainittu 👙👙👙👙👙
Vierailija kirjoitti:
Missä olit tänään 😉
Ai six kun olin vain sex hours away?
Arvaappa 😅😇😂
Vierailija kirjoitti:
Muiden mielestä me ollaan jo pari. Miksei siis oltaisi? 😘
Olisimmepa! Innolla ootan aikaa. Ja paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaana vapaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan siis. 😘
Kerro sä ensin mitä siihen sanoisit?
Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko vaan katsella toisiamme silmiin?
Voitaisiin. Pitkään.
Rakkautta on se, jos haluaa katsoa toista pitkään. Siis oikeasti katsoa oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut pitkään vapaalla?
En sanoisi nyt erityisen pitkään. Mikä nyt sitten on pitkä aika?
Tämä koko viikko?
Ei ihan koko.
Pidä kiva vapaa. Toivottavasti nähdään edes ensi viikolla. Vaikka tuskin minua kaipaat samalla tavalla. Vaikutat kyllä hyvin osuvasti henkilöltä jolle kirjoitinkin.
Kiitos ;) Kyllä me nähdään ja mitä tulee kaipaamiseen niin olet majoittunut mielessäni. Eikä vain siellä. Hyvää alkavaa viikonloppua sinulle. Ja nähdään ensi viikolla.
Kiitos! Mietitkö sä oikeasti mua vapaallasikin? Ehkä mä vielä rohkaistun ja pyydän sua kahville. Tai kävelylle? Kummasta tykkäisit enemmän?
Eipä mitiä. Molemmat on ihan jees. No, kyllä. Sillä ne ketkä on tehnyt jollain tavalla vaikutuksen asuttaa mieltäni ja sitä toista eli sydäntänikin vapaa-ajallani.
Millä tavalla olen tehnyt suhun vaikutuksen? Et uskokaan kuinka paljon toivon sinun olevan juuri hän.
Vierailija kirjoitti:
1101
36. 82
Olisin rohkeampi, mutta pelkään että muut huomaavat. Joten jatkan tiukkaa silmäpeliä loppuun saakka ;)
Sain päivällä hassun mielikuvan jossa kaivattu oli vihainen ja löi nyrkit pöytään. Ei sinänsä tuossa mitään hassua, mutta ajoin autolla ja ajattelin muita asioita. Sitten yhtäkkiä tuollainen mielikuva. Tiukasti on mielessä silloinkin kun en ajattele häntä.
Huh, tuli vähän kuuma ja melkein punastuttaa 😊