Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Kohta tän kamelin selkä katkeaa.
Ei!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä kanssani Ars 22 nykytaidenäyttelyyn. Matkalla voidaan puhua kaikki mieltä askarruttava. Yövytään tietty hotellissa samassa huoneessa.
Ei siitä mitään tulisi kun en saisi silmiäni irti Donna Huancan performanssista Aqua Sabina :D Oisit mustis ja rupeaisit mököttämään :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tosin onkohan ne ketjun miehet heteroita, jos ei suurin osa ketjun naisistakaan ole.
Gallup ketjun miehille:
Oletko bi tai homo -laita ylänuoli
Oletko hetero -laita alanuoli
Vierailija kirjoitti:
Kohta tän kamelin selkä katkeaa.
Älä sen kyttyrän päällä istu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ihan ole auennut miks oot lapseton ja naimaton. Ehkä tykkäät miehistä who knows. Jostain syystä saat vaan mulla pöksyt pyörii jalassa ihan vaan kun katsot mua. Melkosta.
Jokainen meistä on joskus ihastunut homppeliin.
Tai ne meihin.
Muutamat homomiehet kyllä viihtyy mun seurassa. Ehkä olen jotenkin miehekäs.
Mä en merkitse kellekään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin taannoin sitä, miten vedät puoleesi huonolla itsetunnolla varustettuja naisia. Olet niin saamaton, että et viitsi tavoitella naisia vaan otat niistä, joita on tarjolla. Jotka tyrkyttävät itseään sinulle, vaikka pidät heitä itseäsi alempitasoisena ja melkein avoimesti heitä halveksit. Et sä olisi koskaan voinut saada häntä, koska toisin kuin näillä oli sillä naisella hyvä itsetunto ja ympärillään pyöri jatkuvasti sinua paljon parempia miehiä, joita haukuit minkä kerkesit naama vihreänä kateudesta. Mutta sä et vieläkään tajua. Jos sä haluat oikeasti hyvä naisen, sun pitää nousta perseeltäsi ja tehdä jotain sen asian hyväksi. Kaiken sen vaivan arvoisia ovat ne asiat, joiden eteen on oikeasti nähnyt vaivaa.
Vaihtoehto on, että valkkaat niistä jatkuvasti vanhemmista, lihavammista ja tasottamammista itsensätyrkyttäjistä sen parhaan. Sitten olette onnettomia elämienne loppuun asti.
Säälittävä kirjoitus
Ottaen huomioon, että tää lanka on täynnä täysin saamattomia miehiä niin ei ihme, että menee tunteisiin.
Tämä ketju ei ole täynnä yhtään mitään miehiä, lähes jokainen kirjoittaja on nainen
EriKaikissa gallupeissa kolmannes on miehiä ja niiden määrä lisääntyy aina iltaa kohden.
Eli ei ole täynnä, ei edes puolillaan
Ihan oikeasti. Oletko autisti?
Ihan oikeasti, en
Vierailija kirjoitti:
Aww miltäs tuntuu olla mun uusin sarjaihastuksen kohde? Oikeasti en halua mitään, pikku flirtti ja vastakaiku on ihan jees. Ei sanoja ei tekoja. Tarviin vaan säännöllisesti josta haaveilla kun laitan silmät kiinni.
Tämä on mainio kuvaus siitä, mitä uskon olleeni eräälle. Juuri tätä, enkä muuta. Ymmärrän häntä hyvin kyllä. Tuollaistahan se on joillekin. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko taas huomenna siellä missä aina?
Kotona. Luvallisesti ns. vapaalla.
Olet ollut pitkään vapaalla?
En sanoisi nyt erityisen pitkään. Mikä nyt sitten on pitkä aika?
Tämä koko viikko?
Ei ihan koko.
Saat tuijotella mua silmiin ihan koska vaan ja vaikka kuinka kauan. Se tunne menee sieltä silmistä koko kropan läpi.
T->M
Vierailija kirjoitti:
Mä en merkitse kellekään mitään.
Mulle merkitset.
Vierailija kirjoitti:
Aww miltäs tuntuu olla mun uusin sarjaihastuksen kohde? Oikeasti en halua mitään, pikku flirtti ja vastakaiku on ihan jees. Ei sanoja ei tekoja. Tarviin vaan säännöllisesti josta haaveilla kun laitan silmät kiinni.
Se, johon kaikki ihastuu ja rakastuu - tuttavamiehet ja perheenisät vai se, jolla on rintsikoita tilattuna kaapit täyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ne Kinderit oli silloin se viimeinen naula meidän arkkuun.
Tarkoitatko että ne mun Kinderit oli se lopullinen este, josta sä et pääse yli?
Ei vaan, että mun olisi pitänyt tajuta jo silloin ja laittaa sille loppu.
Niin. Onneksi sittemmin olet oppinut tylyn käytöksen alkeet niitä kohtaan, jotka ei täytä sun tarkkoja kriteereitäsi.
Sun ei kannata kuvitella tietäväsi minusta yhtään mitään.
Niin, erehdyin varmasti, kun luulin sinun olevan noviisi tylyn käytöksen hallinnassa. Oikeasti hallitset sen varmaan aivan mestarillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin taannoin sitä, miten vedät puoleesi huonolla itsetunnolla varustettuja naisia. Olet niin saamaton, että et viitsi tavoitella naisia vaan otat niistä, joita on tarjolla. Jotka tyrkyttävät itseään sinulle, vaikka pidät heitä itseäsi alempitasoisena ja melkein avoimesti heitä halveksit. Et sä olisi koskaan voinut saada häntä, koska toisin kuin näillä oli sillä naisella hyvä itsetunto ja ympärillään pyöri jatkuvasti sinua paljon parempia miehiä, joita haukuit minkä kerkesit naama vihreänä kateudesta. Mutta sä et vieläkään tajua. Jos sä haluat oikeasti hyvä naisen, sun pitää nousta perseeltäsi ja tehdä jotain sen asian hyväksi. Kaiken sen vaivan arvoisia ovat ne asiat, joiden eteen on oikeasti nähnyt vaivaa.
Vaihtoehto on, että valkkaat niistä jatkuvasti vanhemmista, lihavammista ja tasottamammista itsensätyrkyttäjistä sen parhaan. Sitten olette onnettomia elämienne loppuun asti.
Säälittävä kirjoitus
Ottaen huomioon, että tää lanka on täynnä täysin saamattomia miehiä niin ei ihme, että menee tunteisiin.
Siis tuon tekstin miehen ongelmahan ei vaikuta olevan saamattomuus, vaan p a s k a luonne.
Niin, no. Molemmat taitaa olla hänen tuttaviensa ongelmia paremmin kuin hänen.
Kommenttini koski sitä skenaariota, jossa tuollainen tyyppi yrittäisi saada naista.
Siinä tilanteessa se p a s k a luonne on hänen ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ihan ole auennut miks oot lapseton ja naimaton. Ehkä tykkäät miehistä who knows. Jostain syystä saat vaan mulla pöksyt pyörii jalassa ihan vaan kun katsot mua. Melkosta.
Jokainen meistä on joskus ihastunut homppeliin.
Tai ne meihin.
Tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä kirjoitus
Tämä ketju ei ole täynnä yhtään mitään miehiä, lähes jokainen kirjoittaja on nainen
EriKaikissa gallupeissa kolmannes on miehiä ja niiden määrä lisääntyy aina iltaa kohden.
Eli ei ole täynnä, ei edes puolillaan
Ihan oikeasti. Oletko autisti?
Ihan oikeasti, en
Settisi ainakin on aivan helvetin autistista.
Jank jank
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, johon kaikki ihastuu ja rakastuu - tuttavamiehet ja perheenisät vai se, jolla on rintsikoita tilattuna kaapit täyteen?
Muhun ihastuvat tuttavamiehet ja perheenisät, mutta en kyllä itseäni sarjaihastujana pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko taas huomenna siellä missä aina?
Kotona. Luvallisesti ns. vapaalla.
Olet ollut pitkään vapaalla?
En sanoisi nyt erityisen pitkään. Mikä nyt sitten on pitkä aika?
Tämä koko viikko?
Ei ihan koko.
Pidä kiva vapaa. Toivottavasti nähdään edes ensi viikolla. Vaikka tuskin minua kaipaat samalla tavalla. Vaikutat kyllä hyvin osuvasti henkilöltä jolle kirjoitinkin.
Tai ne meihin.