Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
10561/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä jolla on poikkeavaa väsymystä: Ootko tehnyt koronatestin? Se on kuitenkin yleisin tauti tällä hetkellä ja tartunta on ilmennyt joillain rokotetuilla vain pelkkänä voimakkaana väsymyksenä

Helvetiäkö se tähän ketjuun kuuluu?

Sulle suosittelisin psykiatria tuohon korona-ahdistukseen ja vihanhallintaongelmiin. 

Miks mulle? Kysyin vaan mitä joku koronahöpötys liittyy kaipaukseen. Ikäänkuin sitä aihetta tarviisi joka paikkaan tunkea. Kyseinen flunssa ei kyllä ahdista ollenkaa.

Sama! Eikä ukrainan sota, estonian uppoaminen, turvalliset tilat, ilmastohuijaus tai kertun harhaiset ennustukset. Eikä ilmastohuijaus tai etelän ihmisten oikeudet.

No miksi sitten painonpudotuksesta saa keskustella ja mt-ongelmista?

Vierailija
10562/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päivä, entä sulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10563/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa aivan mistä haluatte. Tuleepahan pysytty pois täältä.

Vierailija
10564/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päivä, entä sulla?

Ihan paska. Sinustakaan ei kuulunut mitään

Vierailija
10565/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nuttura<3

Vierailija
10566/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset nyt,please! Terveiset kaivatuille ja sairaskertomukset päivystyksistä nyt muuallle.

Trolleille ei voi näköjään väittää vastaan. Vaarallista, jos joku uskoo niitä.

Niin on vaarallista tämä miten ihmiset ei ymmärrä että päivystys on tarkoitettu oikeasti kiirellisille vaivoille, joiden hoitamatta jättäminen aiheuttais kuoleman ennen seuraavaa aamua. Nykyään sinne mennä kaikkien pikkuflunssien takia, vaan "Koska mulla on oikeus saada kaikkeen hoitoa heti. Oon maksanut veroja, niin yhtään sekuntiakaan en ala mistään epämukavasta olosta kärsimään" Olen oikeasti lukenut tämän virkkeen somesta. Kun asenne on nykyään tuo niin päivystykset on aina täysin ruuhkautuneita ja hoitajat ja lääkärit stressissä.

Varmasti näin on joo. Joko lähetetään ne terveiset?

Ihan samanlaista hötöntöttöä niiden terveisten lähettäminen on, kuin sairausten pohtiminenkin. Ihan turhaa kaikki. Sivusta

Vierailija
10567/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päivä, entä sulla?

Ihan paska. Sinustakaan ei kuulunut mitään

Nyt kuului.

Vierailija
10568/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päivä, entä sulla?

Ei plusmerkkinen.

Vierailija
10569/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset nyt,please! Terveiset kaivatuille ja sairaskertomukset päivystyksistä nyt muuallle.

Trolleille ei voi näköjään väittää vastaan. Vaarallista, jos joku uskoo niitä.

Niin on vaarallista tämä miten ihmiset ei ymmärrä että päivystys on tarkoitettu oikeasti kiirellisille vaivoille, joiden hoitamatta jättäminen aiheuttais kuoleman ennen seuraavaa aamua. Nykyään sinne mennä kaikkien pikkuflunssien takia, vaan "Koska mulla on oikeus saada kaikkeen hoitoa heti. Oon maksanut veroja, niin yhtään sekuntiakaan en ala mistään epämukavasta olosta kärsimään" Olen oikeasti lukenut tämän virkkeen somesta. Kun asenne on nykyään tuo niin päivystykset on aina täysin ruuhkautuneita ja hoitajat ja lääkärit stressissä.

Varmasti näin on joo. Joko lähetetään ne terveiset?

Ihan samanlaista hötöntöttöä niiden terveisten lähettäminen on, kuin sairausten pohtiminenkin. Ihan turhaa kaikki. Sivusta

Niin. Sairauksien pohtiminen voi olla jopa järkevämpää. Saadaanpahan muutama mt-ongelmainen hoitoon.

Vierailija
10570/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trööt, torvesta tuli pskaa. Terveiset kaikille Pahkasian ystäville.

Vierailija
10571/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä naapuri 🤗

Vierailija
10572/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päivä, entä sulla?

Melko neutraali.

Olisin toki nukkunut aamulla pidempään ellen olisi herännyt klokun pärinän siivittämään uneen. Otan takaisin huomisaamuna.

Vierailija
10573/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä jolla on poikkeavaa väsymystä: Ootko tehnyt koronatestin? Se on kuitenkin yleisin tauti tällä hetkellä ja tartunta on ilmennyt joillain rokotetuilla vain pelkkänä voimakkaana väsymyksenä

Rokotetuilla? Minun tuntemillani rokottamattomilla on kaikilla ollut oireeton tai erittäin lievä tauti. Rokottamaton saa lisäksi 13 kertaa paremman vastustuskyvyn uusintaa vastaan, kuin rokotettu.

Rokotetut on tällaisia: "oli 40 asteen kuume kaks viikkoa ja meinasin kuolla tuohon kotonaan. Mutta onneksi oli rokote! En osaa kuvitellakaan, mitä se olisi ollut ilman sitä."

Vierailija
10574/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

Vierailija
10575/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurille hyviä öitä ja mun kuvia. ❤👥

Vierailija
10576/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetuilla? Minun tuntemillani rokottamattomilla on kaikilla ollut oireeton tai erittäin lievä tauti. Rokottamaton saa lisäksi 13 kertaa paremman vastustuskyvyn uusintaa vastaan, kuin rokotettu.

Ite tunnen vain yhden rokottamattoman ja sillä oli kyllä melkoisen rankka tauti vaikka on nuori, perusterve ja urheilullinen. Oli tosi korkea kuume, oksentelua, ripulia, lihaskipua, yskää, nuhaa, hengenahdistusta ja sairaalassakin joutui käymään.

Vierailija
10577/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Mutta nyt nukkuun. Ylihuomiseen.

Vierailija
10578/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut on tällaisia: "oli 40 asteen kuume kaks viikkoa ja meinasin kuolla tuohon kotonaan. Mutta onneksi oli rokote! En osaa kuvitellakaan, mitä se olisi ollut ilman sitä."

Ihan muuten sama omissa tutuissa. T. rokottamaton, johon korona ei ole tarttunut vielä

Vierailija
10579/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin rokotetuilla. Monilla tutuilla rokotetuilla on ollut vain lyhytaikaista väsymystä. Eivät olisi edes tienneet olevansa koronassa, jos ei lapset ois olleet yhtäaikaa sairaana pahemmin oirein ja itekin tehneet samalla testin. 

Vierailija
10580/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Mutta nyt nukkuun. Ylihuomiseen.

Viihdyn sun seurassa. En tiedä, mitä se tarkoittaa.

Ketju on lukittu.