Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
💚💚💚💚💚muru,lämmin läheisyys kanssasi on parasta mitä tiedän..hellä käden kosketus ja tietoisuus sinusta..nyt on hyvä
Hyvää Yötä
m+2a
n-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset nyt,please! Terveiset kaivatuille ja sairaskertomukset päivystyksistä nyt muuallle.
Trolleille ei voi näköjään väittää vastaan. Vaarallista, jos joku uskoo niitä.
Lopeta sinäkin jo.
En. Olen oikeasti huolissaan.
Näin viime yönä unta, että pelattiin viisi tuntia putkeen tietokonepelejä yhdessä kaivatun kanssa. Huone oli täynnä erikokoisia monitoreja ja johtoja meni ristiin rastiin pitkin lattiaa, seiniä ja katossakin. Ihastelin katosta roikkuvaa isoa discopalloa, joka välkytteli eri värejä, ja siinä oli myös peili. Meillä oli hauskaa ja naurettiin. Aamulla ihmettelin untani, en ole koskaan pelannut tietokoneella irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan en saisi ajatella sinua seksuaalisesti. Enkä kohdatessa ajattelekaan niin. Mutta sitten kun ei nähdä ja ajattelen sinua, saat aina aikaan sellaisen alavatsan kouraisun. Samanlaisen, jota tunnen halutessani jotakuta. Kipeetä ja anteeksi. (Naiselta)
Ootko tiennyt kauan olevasi bi? Silti vielä kaapissa?
Olen ihan ollut suhteissa naisten kanssa. Tähän liittyy jotakin muuta kuin kysymys seksuaali-identiteetistä. En oikeastaan avaa asiaa enempää.
Ai meni jollekin alaikäiselle tai potilaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan en saisi ajatella sinua seksuaalisesti. Enkä kohdatessa ajattelekaan niin. Mutta sitten kun ei nähdä ja ajattelen sinua, saat aina aikaan sellaisen alavatsan kouraisun. Samanlaisen, jota tunnen halutessani jotakuta. Kipeetä ja anteeksi. (Naiselta)
Olen ihan ollut suhteissa naisten kanssa. Tähän liittyy jotakin muuta kuin kysymys seksuaali-identiteetistä. En oikeastaan avaa asiaa enempää.
Ai meni jollekin alaikäiselle tai potilaalle.
Ei mennyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset nyt,please! Terveiset kaivatuille ja sairaskertomukset päivystyksistä nyt muuallle.
Niin on vaarallista tämä miten ihmiset ei ymmärrä että päivystys on tarkoitettu oikeasti kiirellisille vaivoille, joiden hoitamatta jättäminen aiheuttais kuoleman ennen seuraavaa aamua. Nykyään sinne mennä kaikkien pikkuflunssien takia, vaan "Koska mulla on oikeus saada kaikkeen hoitoa heti. Oon maksanut veroja, niin yhtään sekuntiakaan en ala mistään epämukavasta olosta kärsimään" Olen oikeasti lukenut tämän virkkeen somesta. Kun asenne on nykyään tuo niin päivystykset on aina täysin ruuhkautuneita ja hoitajat ja lääkärit stressissä.
Varmasti näin on joo. Joko lähetetään ne terveiset?
Vierailija kirjoitti:
Päivällä oli tullut puhelu tuntemattomasta numerosta. Hammaslääkärin vastaanotoltahan se lopulta oli tullut, mutta pienen hetken toivoin, että olisikin ollut sinulta. Miksi sinä minulle soittaisit ja miksi minä vastaisin. Muutaman hetken olit ajatuksissani tänään vaikket sitä tiedäkään.
Niin. Enpä soittais, kun et sinäkään soita mulle koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voivat pitää ja ihailla toista ilman, että se johtaa mihinkään. Minulle hetki sitten yksi ihminen sanoi: kaipaan niitä aikoja, kun näimme useammin. Jos me olisimme olleet kummatkin vapaita ihmisiä, niin kyllä minä olisin sinut iskenyt 😉 Miehelle menee!
Juuri näin. Minäkin ihailen suuresti erästä naista, koska hän on aivan älyttömän upea ja viehättävä nainen. Jos olisi vapaa, niin olisin kopannut matkaan, mutta vallitsevissa olosuhteissa en tehnyt mitään. On todella hienoa, että on olemassa hänen kaltaisiaan ihmisiä meille muille iloa tuomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on vaarallista tämä miten ihmiset ei ymmärrä että päivystys on tarkoitettu oikeasti kiirellisille vaivoille, joiden hoitamatta jättäminen aiheuttais kuoleman ennen seuraavaa aamua. Nykyään sinne mennä kaikkien pikkuflunssien takia, vaan "Koska mulla on oikeus saada kaikkeen hoitoa heti. Oon maksanut veroja, niin yhtään sekuntiakaan en ala mistään epämukavasta olosta kärsimään" Olen oikeasti lukenut tämän virkkeen somesta. Kun asenne on nykyään tuo niin päivystykset on aina täysin ruuhkautuneita ja hoitajat ja lääkärit stressissä.
Mitä et nyt ymmärrä?
Epämääräiset oireet ja väsymys voivat olla sydänkohtaus.
Tai jos ei vaan oikeasti jaksa, voi yhtäkkiä tullakin itsetuhoisia mietteitä. Mielenterveys-päivystys on erikseen, ihan erillinen paikka päivystyksessä ja ensiavussa. Ei vie sinulta siis somaattiselta puolelta paikkaa.
TL-tiedote 💘💘💘💘💝💝💝💝💝:
Kaipaan.
Ihan hirveä ikävä sinua 😑❤️
Vierailija kirjoitti:
When you were here before
Could’t look you in the eye
You’re just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
I wish i was specialBut im a creep
I’m a weirdo
What the hell am i doin’ here?
I dont belong hereI dont care if it hurts
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When i’m not around
So fuckin’ special
I wish i was specialBut i’m a creep
I’m a weirdo
What the hell am i doin’ here?
I dont belong hereShe’s running out the door
She’s running out
She run,run,run,
Run...Whatever makes you happy
Whatever you want
You’re so fuckin’ special
I wish i was specialBut i’m a creep
I’m a weirdo
What the hell i’m doin’ here?
I dont belong here
I dont belong here
❤🤗❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa voin hyvin kuvitella, että lasten ja vanhusten mieleen oleva on epäseksikäs.
Minä taas olen seksikäs ja kovin seksuaalinen, vaikka lapset ja vanhukset tykkäävät minusta. Tosin monet muutkin tykkäävät minusta. (Eri kuin tuo eräs lasten ja vanhusten ja koirien ym. ihannoima)
Sama. Olen seksikäs ja sekä pikkupojat että tytöt mielellään hymyilevät mulle. Ehkä olen jotenkin äidillisen näköinen.
Itekin taidan mennä käymään päivystyksessä. Huomasin nimittäin yksi päivä viime viikolla, että mulle on tullut yhtäkkiä kasvoihin uusi 1x2 mm luomi, joka on huolestuttanut. Kun yhtäkkiä vaan ilmestyi. En oo vielä tälle vuodelle edes tajunnut aurinkovoidetta käyttää. Haluan tietää just nyt onko se melanooma. Oma elämä menee hukkaan, jos mietin kauemmin. Kohta joutuu kuitenkin maksamaan taas lisää veroja hoitsuille enkä oo käynyt päivystyksessä koko vuonna vielä.
Niin melanoomahan voi kumminkin tappaa aika nopeastikin.
Vierailija kirjoitti:
Help😅
Aina valmiina. Kuinka voin auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän et mitenkään edes voisi tietää sitä, mutta niin olen minäkin. Ollut suhteissa naistenkin kanssa.