Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
11
36
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri 🤗
Hyvää yötä 🤗! Huomenna päivä uus, lämpöisin miettein sitä kohden.
Vierailija kirjoitti:
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻
Vierailija kirjoitti:
11
Mun onnennumero:)
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🦋🦋🦋🦋🦋🐈🦆🕊🐧🐓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11
Mun onnennumero:)
Sivusta
Marco Reusin pelinumero.
-Katsomosta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11
36
Et tietenkään ymmärtänyt kun ei ollut sinulle. 29 olisi ollut korkein mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Pidätkö naisesta jolla on nuttura?
Ehdottomasti 😍. Ja hänellä on silloin tällöin.
Onko se mahdollisesti....?
Vierailija kirjoitti:
KAIPAAN
Ei mitään hyötyä, jos ei tuon enempää tuntomerkkejä kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAIPAAN
Ei mitään hyötyä, jos ei tuon enempää tuntomerkkejä kerro.
KAIPAAN
Okei okei itse olen tosi ärsyttävä. Mutta katsoit mua tänään taas suoraan sieluun etkä peitellyt sitä yhtään. Jään kaipaamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11
36
Et tietenkään ymmärtänyt kun ei ollut sinulle. 29 olisi ollut korkein mahdollinen.
Aa, mutta 36 pn tunniste sekä vihje😅😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä jolla on poikkeavaa väsymystä: Ootko tehnyt koronatestin? Se on kuitenkin yleisin tauti tällä hetkellä ja tartunta on ilmennyt joillain rokotetuilla vain pelkkänä voimakkaana väsymyksenä
Rokotetuilla? Minun tuntemillani rokottamattomilla on kaikilla ollut oireeton tai erittäin lievä tauti. Rokottamaton saa lisäksi 13 kertaa paremman vastustuskyvyn uusintaa vastaan, kuin rokotettu.
Ite tunnen vain yhden rokottamattoman ja sillä oli kyllä melkoisen rankka tauti vaikka on nuori, perusterve ja urheilullinen. Oli tosi korkea kuume, oksentelua, ripulia, lihaskipua, yskää, nuhaa, hengenahdistusta ja sairaalassakin joutui käymään.
Väärin. Sä tunnet yhden rokottamattoman, joka on tunnustanut sulle olevansa rokottamaton. Itse tunnen tuhansia ihmisiä, enkä ole kertonut asiasta kuin perheelleni.
tuliko yhtään liioiteltua
sivu
Vierailija kirjoitti:
KAIPAAN
Kai paan, kai paan , kai paan. Hirvee ikävä. Samaa sarjaa:)
Saahan sitä kaivata vaikka maailman tappiin. Mitään ei kuitenkaan tule tosielämän puolella tapahtumaan. Minä ainakin jo luovutin. En tiedä miksi viitsin käydä täällä. Täytyy hankkia joku mielekkäämpi harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut ovat älykääpiöitä. 😊
Rokottamattomat on puolestaan psykoottisia. Pelkäävät kaikenmaailman siruja, uskovat salaliittoteorioihin ja mv-lehtiin ja väittävät että valtamedia valehtelee. Osa jopa luulee että piikkiproteiini tarttuu rokotetuista, jos on hetken niiden lähellä. Ihan täysin hörhöjä ja täyttävät täysin psykoosisairaan määritelmän.
Parahin virhekommari, ketä kaipaat täällä? Lienet väärässä ketjussa.
Jep, taisi mennä tunteisiin pahasti.
Ei valitettavasti mennyt yhtään. Luuletko että välitän tippaakaan jostain psykoottisten huutelusta. Pohjasakkaa. Siinäpähän inisee.
OK, lol.
11