Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa voin hyvin kuvitella, että lasten ja vanhusten mieleen oleva on epäseksikäs.
Minä taas olen seksikäs ja kovin seksuaalinen, vaikka lapset ja vanhukset tykkäävät minusta. Tosin monet muutkin tykkäävät minusta. (Eri kuin tuo eräs lasten ja vanhusten ja koirien ym. ihannoima)
Sama. Olen seksikäs ja sekä pikkupojat että tytöt mielellään hymyilevät mulle. Ehkä olen jotenkin äidillisen näköinen.
Veikkaan, että sulla on ystävällisen oloiset kasvot
Sinä jolla on poikkeavaa väsymystä: Ootko tehnyt koronatestin? Se on kuitenkin yleisin tauti tällä hetkellä ja tartunta on ilmennyt joillain rokotetuilla vain pelkkänä voimakkaana väsymyksenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa voin hyvin kuvitella, että lasten ja vanhusten mieleen oleva on epäseksikäs.
Minä taas olen seksikäs ja kovin seksuaalinen, vaikka lapset ja vanhukset tykkäävät minusta. Tosin monet muutkin tykkäävät minusta. (Eri kuin tuo eräs lasten ja vanhusten ja koirien ym. ihannoima)
Sama. Olen seksikäs ja sekä pikkupojat että tytöt mielellään hymyilevät mulle. Ehkä olen jotenkin äidillisen näköinen.
Veikkaan, että sulla on ystävällisen oloiset kasvot
Olen aika varma, että mulla on ns. resting bitch face. Mutta olen aika välitön ja jos olen onnellinen, se näkyy herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sairaskertomuksia?
Eikö tää oo ollut jo pitkään sellaisen yleisen löpinän ketju. Aihe vapaan sekalaisimman löpinän ketju.
Yllätyitkö siitä, että nähtiin? Tarkoitus ei ollut... tehdä oloasi tukalaksi, tai mitä sitten sinussa aiheutankaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä jolla on poikkeavaa väsymystä: Ootko tehnyt koronatestin? Se on kuitenkin yleisin tauti tällä hetkellä ja tartunta on ilmennyt joillain rokotetuilla vain pelkkänä voimakkaana väsymyksenä
Helvetiäkö se tähän ketjuun kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sure, nopeasti se ohi menee 🤗
Niin menee. Seuraava erityinen saa ottaa paikkansa sydämessäni. Siinähän tuo on kolkutellutkin vieressä jo hetken aikaa.
Auts. But happy for you.
Väsy, en jaksa, vaihdan toiseen ketjuun
Menen tänään jo aikaisemmin nukkumaan. Kiire päivä takana ja väsy olo. Hyvää yötä kaivatulle🌜🌠🌌
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä ollut mentaalipuolen väsymystä.
Vierailija kirjoitti:
🙏➕☯️☮️
Levolle lasken, Luojani,
armias ole suojani.
Jos sijaltain en nousisi,
taivaaseen ota tykösi.❤️
❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle suosittelisin psykiatria tuohon korona-ahdistukseen ja vihanhallintaongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ihan nuoruus mieleen tuosta kappaleesta. Äkkiä sekin meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle suosittelisin psykiatria tuohon korona-ahdistukseen ja vihanhallintaongelmiin.
Miks mulle? Kysyin vaan mitä joku koronahöpötys liittyy kaipaukseen. Ikäänkuin sitä aihetta tarviisi joka paikkaan tunkea. Kyseinen flunssa ei kyllä ahdista ollenkaa.
Vierailija kirjoitti:
Piti tulla eilen kirjottaa vielä sulle, mut nukahdin läppärille🧐
Sitä sattuu, tänään sitten tarkempana.
🐷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mulle? Kysyin vaan mitä joku koronahöpötys liittyy kaipaukseen. Ikäänkuin sitä aihetta tarviisi joka paikkaan tunkea. Kyseinen flunssa ei kyllä ahdista ollenkaa.
Eikö kaikki kaipaajat ole jo tulleet ajat sitten järkiinsä eikä enää kirjoita harhaisena viestejä kaivatulle, vaan jutustelee vaan täällä keskenään kaiken näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Eikä ukrainan sota, estonian uppoaminen, turvalliset tilat, ilmastohuijaus tai kertun harhaiset ennustukset. Eikä ilmastohuijaus tai etelän ihmisten oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Pidätkö naisesta jolla on nuttura?
Ehdottomasti 😍. Ja hänellä on silloin tällöin.
Trolli kaipaa kipeästi huomiota.