Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
10541/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sairaskertomuksia?

Trolli kaipaa kipeästi huomiota.

Vierailija
10542/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa voin hyvin kuvitella, että lasten ja vanhusten mieleen oleva on epäseksikäs.

Minä taas olen seksikäs ja kovin seksuaalinen, vaikka lapset ja vanhukset tykkäävät minusta. Tosin monet muutkin tykkäävät minusta. (Eri kuin tuo eräs lasten ja vanhusten ja koirien ym. ihannoima)

Sama. Olen seksikäs ja sekä pikkupojat että tytöt mielellään hymyilevät mulle. Ehkä olen jotenkin äidillisen näköinen.

Veikkaan, että sulla on ystävällisen oloiset kasvot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10543/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jolla on poikkeavaa väsymystä: Ootko tehnyt koronatestin? Se on kuitenkin yleisin tauti tällä hetkellä ja tartunta on ilmennyt joillain rokotetuilla vain pelkkänä voimakkaana väsymyksenä

Vierailija
10544/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess, ihanaa. 5min

Vierailija
10545/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa voin hyvin kuvitella, että lasten ja vanhusten mieleen oleva on epäseksikäs.

Minä taas olen seksikäs ja kovin seksuaalinen, vaikka lapset ja vanhukset tykkäävät minusta. Tosin monet muutkin tykkäävät minusta. (Eri kuin tuo eräs lasten ja vanhusten ja koirien ym. ihannoima)

Sama. Olen seksikäs ja sekä pikkupojat että tytöt mielellään hymyilevät mulle. Ehkä olen jotenkin äidillisen näköinen.

Veikkaan, että sulla on ystävällisen oloiset kasvot

Olen aika varma, että mulla on ns. resting bitch face. Mutta olen aika välitön ja jos olen onnellinen, se näkyy herkästi.

Vierailija
10546/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sairaskertomuksia?

Eikö tää oo ollut jo pitkään sellaisen yleisen löpinän ketju. Aihe vapaan sekalaisimman löpinän ketju.

Vierailija
10547/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyitkö siitä, että nähtiin? Tarkoitus ei ollut... tehdä oloasi tukalaksi, tai mitä sitten sinussa aiheutankaan.

Vierailija
10548/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä jolla on poikkeavaa väsymystä: Ootko tehnyt koronatestin? Se on kuitenkin yleisin tauti tällä hetkellä ja tartunta on ilmennyt joillain rokotetuilla vain pelkkänä voimakkaana väsymyksenä

Helvetiäkö se tähän ketjuun kuuluu?

Vierailija
10549/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sure, nopeasti se ohi menee 🤗

Niin menee. Seuraava erityinen saa ottaa paikkansa sydämessäni. Siinähän tuo on kolkutellutkin vieressä jo hetken aikaa.

Auts. But happy for you.

Vierailija
10550/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsy, en jaksa, vaihdan toiseen ketjuun

Vierailija
10551/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tänään jo aikaisemmin nukkumaan. Kiire päivä takana ja väsy olo. Hyvää yötä kaivatulle🌜🌠🌌

Vierailija
10552/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä ollut mentaalipuolen väsymystä.

Vierailija
10553/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙏➕☯️☮️

Levolle lasken, Luojani,

armias ole suojani.

Jos sijaltain en nousisi,

taivaaseen ota tykösi.❤️

Vierailija
10554/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle suosittelisin psykiatria tuohon korona-ahdistukseen ja vihanhallintaongelmiin. 

Vierailija
10555/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee ihan nuoruus mieleen tuosta kappaleesta. Äkkiä sekin meni. 

Vierailija
10556/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle suosittelisin psykiatria tuohon korona-ahdistukseen ja vihanhallintaongelmiin. 

Miks mulle? Kysyin vaan mitä joku koronahöpötys liittyy kaipaukseen. Ikäänkuin sitä aihetta tarviisi joka paikkaan tunkea. Kyseinen flunssa ei kyllä ahdista ollenkaa.

Vierailija
10557/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti tulla eilen kirjottaa vielä sulle, mut nukahdin läppärille🧐

Sitä sattuu, tänään sitten tarkempana.

🐷

Vierailija
10558/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mulle? Kysyin vaan mitä joku koronahöpötys liittyy kaipaukseen. Ikäänkuin sitä aihetta tarviisi joka paikkaan tunkea. Kyseinen flunssa ei kyllä ahdista ollenkaa.

Eikö kaikki kaipaajat ole jo tulleet ajat sitten järkiinsä eikä enää kirjoita harhaisena viestejä kaivatulle, vaan jutustelee vaan täällä keskenään kaiken näköistä. 

Vierailija
10559/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Eikä ukrainan sota, estonian uppoaminen, turvalliset tilat, ilmastohuijaus tai kertun harhaiset ennustukset. Eikä ilmastohuijaus tai etelän ihmisten oikeudet.

Vierailija
10560/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Pidätkö naisesta jolla on nuttura?

Ehdottomasti 😍. Ja hänellä on silloin tällöin.

Ketju on lukittu.