Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Kova siivous menossa. Viimeksi kun tällaisen aloin, tuli muutto parissa kuukaudessa. Niin, no, mitä välii, en sullekaan kertoisi uutta asuinpaikkaani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet huomenna, P?
Onko miehelle vai naiselle tämä?
Hopeakettu kirjoitti:
blue kirjoitti:
Hyviä unia kaivatulleni ja muillekin tänne. Toivonut jo monta yötä, että saisin edes yhden tilaisuuden kanssasi. Nähdään taas samassa unessa, jos ei muuallakaan. Tuot valon mukanasi, minne tahansa kuljetkin. Saat sydämeni syttymään.
Tuot valon mukanasi? Olenkin vähän miettinyt että miksi minulla on unissani aina otsavalaisin🤔
Jotta näkisit tunnelin päässä valon. *Viittaus siihen kun joku toivoi naamalle istumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet huomenna, P?
Onko miehelle vai naiselle tämä?
Petralle varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet huomenna, P?
Mustassa Pekassa
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan voi sanoa, jos ei kiinnostusta ole? Miksi venkoilla? Kiusanteon vuoksi vai miksi?
Niin tai miksei voi suoraan estää (etenkin jos toinen sitä pyytää) jos ei edes vaivaudu viestejä lukemaan saati niihin vastaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet huomenna, P?
Mustassa Pekassa
Mun kauppa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet huomenna, P?
Mustassa Pekassa
Mun kauppa 🥰
😊 Se oli ennen Musta Kissa.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
blue kirjoitti:
Hyviä unia kaivatulleni ja muillekin tänne. Toivonut jo monta yötä, että saisin edes yhden tilaisuuden kanssasi. Nähdään taas samassa unessa, jos ei muuallakaan. Tuot valon mukanasi, minne tahansa kuljetkin. Saat sydämeni syttymään.
Tuot valon mukanasi? Olenkin vähän miettinyt että miksi minulla on unissani aina otsavalaisin🤔
Jotta näkisit tunnelin päässä valon. *Viittaus siihen kun joku toivoi naamalle istumista.
Älä nyt peevo omia mielihalujasi sekoita tähän😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan voi sanoa, jos ei kiinnostusta ole? Miksi venkoilla? Kiusanteon vuoksi vai miksi?
Siksi kun on kiinnstunut, mutta jokin muu estää
Jep. Tämä
No sitten olisi parasta pitää pitkää välimatkaa, jos kerran varattu. Ettei toinen saa käsitystä, että on kovinkin tosissaan ja ala kuvitella liikoja. Sydänsuruja tietää, siinä tapauksessa.
Mulla on maailman huonoin tuuri. Uskomattoman paljon outoa on tapahtunut viimeisten kuukausien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maailman huonoin tuuri. Uskomattoman paljon outoa on tapahtunut viimeisten kuukausien aikana.
Kerrohan
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä vaimolle!
Kiitos! Käski sanoa, että olen ollut aika poissaoleva viimeiset pari vuotta. -nainen-
Vierailija kirjoitti:
11
Mestariluku! Ja minun.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat keinot kohtaamisen välttämiseen näyttäisi olevan aurinkolasit, napit korvissa, katse maahan, puskaan tai koiransakaan, ei vahingossakaan vastaantuleviin, etäisyyden ottaminen varmuuden vuoksi kaikkiin, rivakat liikkeet, suu tuimana. Lol.
Mä kuljen usein ajatuksissani ja kiinnitän huomiota vähiten ihmisiin jotka ohittaa mut rauhallisesti sopivan etäisyyden päästä. Pitää käyttäytyä sopivan epäilyttävästi niin valpastun.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-