Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tulet kertomaan minulle että puolisoni pettää

Vierailija
19.03.2023 |

Onko tullut mieleen että tiedän kyllä siitä, mutta yritän olla ajattelematta asiaa, ja toivon ettei siitä kerrottaisi kun tulee niin paha mieli?

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulleko tuli vasta nyt yllätyksenä avioliiton oikea luonne? Pidä hauskaa arvojen äärellä.

Vierailija
2/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun luulin, että et tiedä ja ainakin minä itse olisin halunnut tietää. En tiennyt sinun olevan niitä naisia, jotka ummistavat silmänsä tuollaiselta. Ei sinun puolisosi ole sentään niin rikas tai vaikutusvaltaisessa asemassa, että olisin uskonut sinun tyytyvän pettäjään, kunhan sosiaalinen asema säilyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoja haluaa puolisosi itselleen tai vähintään saada viihdettä draaman muodossa

En usko, sillä hyvin harva nainen huolii pettäjää kumppaniksi.

Vierailija
4/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat elää pettävän ihmisen kanssa? Rahan takia?

Vierailija
5/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoja haluaa puolisosi itselleen tai vähintään saada viihdettä draaman muodossa

En usko, sillä hyvin harva nainen huolii pettäjää kumppaniksi.

Aapee huoli

Vierailija
6/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue naisten tekemiä aloituksia sinkkuudesta. Kunhan mies käy töissä ja leikkii rakastavaa niin pettämistä katotaan läpi sormien. Sama juttu kasarilla sekä ysärillä. Ukko ravasi vieraissa rouvan hieroessa pöytähopeita.

Vierailija
7/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin naisena haluaisin tietää jos puolison pettää jotta voin potkaista miehen pellolle. Mutta jos ap on niitä naisia jotka haluavat sulkea silmänsä tosiasioilta niin minkäs teet

Vierailija
8/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue naisten tekemiä aloituksia sinkkuudesta. Kunhan mies käy töissä ja leikkii rakastavaa niin pettämistä katotaan läpi sormien. Sama juttu kasarilla sekä ysärillä. Ukko ravasi vieraissa rouvan hieroessa pöytähopeita.

Niin, aina on ollut heikkoja naisia jotka katsovat sormien läpi pettämistä. On myös naisia jotka haluavat rahan ja kulissien takia pysyä petturin kanssa. Minä taas olen sellainen nainen, joka ei pettämistä katsele. Se on potku persuksille heti, koska minulla on itsetunto enkä halua olla petturin kanssa

Vierailija
9/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan relevantti kysymys. Jos omalla puolisollani olisi yhden yön juttu, josta en koskaan muuten tulisi tietoiseksi, niin en todellakaan haluaisi kenenkään ulkopuolisen siitä kertovan. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata.

Jos hänellä olisi suhde, haluaisin kuulla sen häneltä itseltään, en ulkopuolisilta. Koska jos kertoja olisi yhteinen tuttavamme, hänen kuuluisi ottaa asia puheeksi mieheni kanssa ja sanoa tälle, että tietää asiasta eikä halua olla tekemisissä pettäjän kanssa. Jos hän ei olisi edes läheinen tuttava tai ystävä, niiin en ymmärrä, miksi hän haluaisi puuttua meidän asioihimme. En tiedä, miten hän voisi edes tietää asiasta.

Vierailija
10/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan relevantti kysymys. Jos omalla puolisollani olisi yhden yön juttu, josta en koskaan muuten tulisi tietoiseksi, niin en todellakaan haluaisi kenenkään ulkopuolisen siitä kertovan. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata.

Jos hänellä olisi suhde, haluaisin kuulla sen häneltä itseltään, en ulkopuolisilta. Koska jos kertoja olisi yhteinen tuttavamme, hänen kuuluisi ottaa asia puheeksi mieheni kanssa ja sanoa tälle, että tietää asiasta eikä halua olla tekemisissä pettäjän kanssa. Jos hän ei olisi edes läheinen tuttava tai ystävä, niiin en ymmärrä, miksi hän haluaisi puuttua meidän asioihimme. En tiedä, miten hän voisi edes tietää asiasta.

Pöytähopeilta ei ainakaan saa tautia. Kuten sanottu pitäkää hauskaa arvojen äärellä.

Vierailija
11/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on kyse??

Vierailija
12/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aina on ollut heikkoja naisia jotka katsovat sormien läpi pettämistä. On myös naisia jotka haluavat rahan ja kulissien takia pysyä petturin kanssa. Minä taas olen sellainen nainen, joka ei pettämistä katsele. Se on potku persuksille heti, koska minulla on itsetunto enkä halua olla petturin kanssa

Minkä ikäinen olet ja kuinka pitkään olet ollut puolisosi kanssa? Minusta olisi turhaa heittää vuosien, jopa kymmenien vuosien suhde hukkaan sen takia, että toisella olisi ollut yhden yön juttu. Rakastuminen toiseen olisi tietysti eri asia, mutta tuskinpa yksikään ulkopuolinen voi tietää muiden tunne-elämästä.

En usko itse pettäväni. Olen saanut sinkkuvuosinani kokea aivan tarpeeksi, en kaipaa seksiä uusien partnereiden kanssa. En myöskään ole enää sen ikäinen, että uskoisin että vaihtamalla paranee. Jos ihastuksia tulee, niin nautin niistä hiljaisuudessa aikani ja sitten annan mennä. Minua ja puolisoani ei pidä yhdessä raha (omaisuus tai velat) eikä lapset, joten molemmat pääsemme halutessamme tästä suhteesta vain  ilmoittamalla toiselle, että haluaa erota. Mutta me molemmat haluamme samoja asioita tulevaisuudelta ja arvostamme toisiamme, eikä kumpikaan ole sitoutunut tähän suhteeseen kevyesti vaan sillä mielellä, että tämä on loppuelämämme suhde.

Sukupuolitaudit?

Vierailija
13/174 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja kuinka pitkään olet ollut puolisosi kanssa? Minusta olisi turhaa heittää vuosien, jopa kymmenien vuosien suhde hukkaan sen takia, että toisella olisi ollut yhden yön juttu. Rakastuminen toiseen olisi tietysti eri asia, mutta tuskinpa yksikään ulkopuolinen voi tietää muiden tunne-elämästä.

En usko itse pettäväni. Olen saanut sinkkuvuosinani kokea aivan tarpeeksi, en kaipaa seksiä uusien partnereiden kanssa. En myöskään ole enää sen ikäinen, että uskoisin että vaihtamalla paranee. Jos ihastuksia tulee, niin nautin niistä hiljaisuudessa aikani ja sitten annan mennä. Minua ja puolisoani ei pidä yhdessä raha (omaisuus tai velat) eikä lapset, joten molemmat pääsemme halutessamme tästä suhteesta vain  ilmoittamalla toiselle, että haluaa erota. Mutta me molemmat haluamme samoja asioita tulevaisuudelta ja arvostamme toisiamme, eikä kumpikaan ole sitoutunut tähän suhteeseen kevyesti vaan sillä mielellä, että tämä on loppuelämämme suhde.

Sukupuolitaudit?

Mitä niistä? Et kai vakavissasi väitä, että nämä toisten suhteisiin puuttuvat ulla taalasmaat ovat huolissaan sukupuolitaudeista? Eivät ole, draamasta he ovat kiinnostuneita.

Pidän erittäin epätodennäköisenä, että puolisoni pettäisi hyppäämällä sänkyyn yhden yön tuttavuuden kanssa, kun hänen mielestään seksi kuuluu vain parisuhteeseen eikä hän esimerkiksi juo koskaan itseään humalaan. Jos niin kuitenkin kävisi, niin hän olisi varmasti todella huolellinen ehkäisyn kanssa.

Pidä hauskaa pöytähopeiden kanssa. Todellisuudessa ketään ei kiinnosta fiftarien suhteet paitsi tsäkällä toista fiftaria. Sekin vaikenee ruotuun laitosta.

Vierailija
14/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aina on ollut heikkoja naisia jotka katsovat sormien läpi pettämistä. On myös naisia jotka haluavat rahan ja kulissien takia pysyä petturin kanssa. Minä taas olen sellainen nainen, joka ei pettämistä katsele. Se on potku persuksille heti, koska minulla on itsetunto enkä halua olla petturin kanssa[/

Jaa, mielestäni olet hiukan lapsellinen ja nimenomaan heikkoitsetuntoinen jos maailmasi murenee siitä, että kumppani käy välillä vieraissa. Jos nyt tarkkaan mietitään, niin mitä satunnainen seksin harrastaminen jonkun muun kanssa oikeasti haittaa? Muutakuin että petetyn ego kokee kolauksen. Samat vapaudet tietenkin parisuhteen molemmille osapuolille.

Vierailija
15/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin sen takia, että itse haluaisin, että mulle kerrottaisiin. Voihan tätä asiaa katsoa monelta kantilta, mutta itse pyrin toimimaan elämässäni omien arvojeni mukaisesti.

Vierailija
16/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kertoisin sen takia, että itse haluaisin, että mulle kerrottaisiin. Voihan tätä asiaa katsoa monelta kantilta, mutta itse pyrin toimimaan elämässäni omien arvojeni mukaisesti.

Toisaalta on erilaisia ihmisiä. Osalle suhteesta voi olla ihan alusta asti sovittu, että kasvatetaan lapset yhdessä, ja molemmat saa mennä miten haluavat. Siinä tulee vaan noloja tilanteita, kun joku Klaara Kananen tulee tuikitärkeänä kertomaan, että "kuule superuutinen miehesi on omalla kuvalla tinderissä jätäppä se sika", ja sitten pitäisi alkaa tälle lähes tuntemattomalle kertomaan, että eikun meillä on vapaa suhde.

Tunnen monta pariskuntaa, joiden mies tuli tinderissä vastaan kun olin sinkkuna hetken, eikä tullut mieleenkään alkaa asiaa naiselle uutisoimaan. Ei ole minun asiani udella heidän suhteensa tilasta, jos eivät ole kertoneet minulle mikä meno heillä on kotona.

Vierailija
17/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap äärimmäinen poikkeus, miksi haluat tehdä itsestäsi muille norkin?

Vierailija
18/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertominen on vallankäyttöä. Joitakin myös ajaa vahingonilo.

Tämä palsta on osoittanut, että useimmat kertomishaluiset kertoisivat vain nimettöminä. Tällä tavalla pääsisi seuraamaan ihmisten elämän mullistumista verhonraosta, itse ei joutuisi siitä vastuuseen, mutta saisi viihdykettä pitkäksi aikaa. Pettäminen on niljakasta, mutta niin on siitä juoruaminenkin.

Vierailija
19/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on erilaisia ihmisiä. Osalle suhteesta voi olla ihan alusta asti sovittu, että kasvatetaan lapset yhdessä, ja molemmat saa mennä miten haluavat. Siinä tulee vaan noloja tilanteita, kun joku Klaara Kananen tulee tuikitärkeänä kertomaan, että "kuule superuutinen miehesi on omalla kuvalla tinderissä jätäppä se sika", ja sitten pitäisi alkaa tälle lähes tuntemattomalle kertomaan, että eikun meillä on vapaa suhde.

Tunnen monta pariskuntaa, joiden mies tuli tinderissä vastaan kun olin sinkkuna hetken, eikä tullut mieleenkään alkaa asiaa naiselle uutisoimaan. Ei ole minun asiani udella heidän suhteensa tilasta, jos eivät ole kertoneet minulle mikä meno heillä on kotona.

Niin, mainitsinkin, että asiaa voi katsoa monelta eri kantilta, mutta loppupeleissä ihmiset kertoo tai on kertomatta sen mukaan mikä heidän näkökulmastaan on moraalisesti oikein. Mä en ehkä mistään tinder-profiilista vielä lähtisi laukalle, mutta esimerkiksi mun tilanteessani varattu mies ei kertonut olevansa varattu ja johti mua harhaan täysin tahallisesti. 

Itse en odottaisi vastaanottajalta mitään selontekoa heidän parisuhteensa tilasta.

Vierailija
20/174 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ole sen puolisosi kanssa, jos sen tekemisistä tulee niin paha mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi