Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Musta Pekka on kookauppa Hesassa.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin on ollut aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite taas tykkään pitkistä teksteistä. Niistä saa yleensä enemmän irti. Mua turhauttaa lukea sivukaupalla turhanpäiväisiä keskenään samanlaisia lyhyitä viestejä, jotka ei anna mitään uutta. Ajantuhlausta. T. Humanisti
Mäkin tykkään pitkistä teksteistä, edellyttäen että ne ovat jotenkin jäsentyneitä, että niissä on kappalejako ja ettei ole typeriä yhdyssanavirheitä ja enään-juttuja, ja ettei niissä haukuta ihmisiä ja että niissä kaivataan ja lähetetään terveisiä.
voit avata ihan oman keskustelupalstan ja luoda sinne ihan omat säännöt niin saat aina juuri sellaisia viestejä kuin vain sinä haluat
Mä kaipaan tunnisteellisesti ja ytimekkäästi Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle terveiset-ketjussa ilman häröilyitä.
Vierailija kirjoitti:
Ol ennen Musta Kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla liian erilaisia
Kuka puhuu?
for☀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet huomenna, P?
Mustassa Pekassa
Mun kauppa 🥰
Ja mun entinen vuosikymmenten takaa. ( sivusta eri)
Sanoin odottavasi. Mitä se käytännössä tarkoittaa? Mitä odotat tapahtuvaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla liian erilaisia
Kuka puhuu?
for☀️
Ok
Vierailija kirjoitti:
Tästä viestistä tulee skitsofreeninen olo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ihastus tekee aina selväksi, ettei halua pitkään mun kanssa jutella. Ihan vaan pakolliset, ja sitten kääntyy äkkiä poispäin. Aina ei viitsi edes tervehtiä, vaikka ihan pahki tulee vastaan. Eipä siinä mitään, vihje ymmärretty. Vielä kun sais sydämen ymmärtämään sen, minkä aivot on jo hiffanneet.
Minä käyttäydyn noin yhden työkaverin kanssa. Johtuu siitä, että tämä henkilö saa minun sukat pyörimään jaloissa. Se on kiusallista. En halua tuntea niin. Hänellä on puoliso kotona. Anteeksi.
Ja sivusta
No tuo on kyllä varma tapa saada se toinen vakuuttuneeksi siitä, että hänessä on jotain perustavanlaatuisesti vialla. Minun kohdallani tuskin on kyse siitä, että tuolla toisella pyörisi sukat jalassa. Ennemminkin uskon, ettei hän pidä minua noteerauksen arvoisena. Olen alkanut siksi itsekin väistelemään. Turha tehdä itsestään tämän isompaa pelleä.
Vierailija kirjoitti:
*Sanoit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan voi sanoa, jos ei kiinnostusta ole? Miksi venkoilla? Kiusanteon vuoksi vai miksi?
Siksi kun on kiinnstunut, mutta jokin muu estää
Jep. Tämä
No sitten olisi parasta pitää pitkää välimatkaa, jos kerran varattu. Ettei toinen saa käsitystä, että on kovinkin tosissaan ja ala kuvitella liikoja. Sydänsuruja tietää, siinä tapauksessa.
Itse en ainakaan ole varattu, olisikin niin yksinkertaista. Siinähän ei tarvitsisi kuin erota yhdestä ihmisestä.
Jeppistelijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana, kävelyillat.
Tulisivatpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? 🤨
Sanoin odottavasi...kuka oottaa ketä?
I miss you already and kinda love you. Sry about these confessions but I can’t help it. You never cease to amaze me.
En tykkää rose-enkä punaviinistä, valkoviintä voisin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurille ❤👣
Ajattelitko ihan tänne kävellä?
Näytit ihanalta kun olit niin onnellisen näköinen. Olisin mielelläni se joka pystyy tarjoamaan sulle elämän, jossa voisit olla onnellinen. Vaikuttaisi siltä, että voisin koska sun hyvänolon näkeminen teki mut onnelliseksi ja vaikuttaisi, että samanlaiset asiat tuottaa meille iloa.
Tänä oli taas tämä lihavoija aka neiti Takakireä.