Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maailman huonoin tuuri. Uskomattoman paljon outoa on tapahtunut viimeisten kuukausien aikana.
Kerrohan
Tapaturma ja sen jälkeen kaikkea muuta. Kaikki menee rikki jne.
Vierailija kirjoitti:
Olo on kuin kollikissalla kevään kynnyksellä. Näin alkuviikosta unta, jossa istuit naamalleni ja käskytit nuolemaan kunnolla. Poskia kuumottaa vieläkin sitä ajatellessa ja unta on tullut rutkasti muisteltua. Jos tuo unessa esiintyvä toiminta kiinnostaisi sinua todellisuudessa, olisin oitis valmis palvelemaan ja toivon että tiedät sen.
Mua ei oo nuoltu elämäni aikana läheskään tarpeeksi.
Mietin tässä parhaillaan, että minkälaisen uimapuvun hankin kesäksi. En ole kahteen kesään käynyt rannalla koronan vuoksi, mutta nyt ajattelin mennä. Lähetkö pelaa rantafutista kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maailman huonoin tuuri. Uskomattoman paljon outoa on tapahtunut viimeisten kuukausien aikana.
Kerrohan
No jopas. Sinun pitää kiiruhtaa hitaammin, festina lente.
Vierailija kirjoitti:
Ite taas tykkään pitkistä teksteistä. Niistä saa yleensä enemmän irti. Mua turhauttaa lukea sivukaupalla turhanpäiväisiä keskenään samanlaisia lyhyitä viestejä, jotka ei anna mitään uutta. Ajantuhlausta. T. Humanisti
Mäkin tykkään pitkistä teksteistä, edellyttäen että ne ovat jotenkin jäsentyneitä, että niissä on kappalejako ja ettei ole typeriä yhdyssanavirheitä ja enään-juttuja, ja ettei niissä haukuta ihmisiä ja että niissä kaivataan ja lähetetään terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan
No jopas. Sinun pitää kiiruhtaa hitaammin, festina lente.
Labora & ora.
Leikkasin miehen munakarvat eilen kynsisaksilla samalla kun katsoimme putousta ja joimme roseeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet huomenna, P?
Mustassa Pekassa
Mun kauppa 🥰
😊 Se oli ennen Musta Kissa.
Oli baari aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin miehen munakarvat eilen kynsisaksilla samalla kun katsoimme putousta ja joimme roseeta.
🤣🤣🤣
Tuli noista uimapuvuista mieleen että näyttäisin hirveältä niissä. Olen valkoinen kuin kuin kalkkilaivan kapteeni ja läskiä väärissä paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen nuorisoa alle 40, kuten viesteistä näkyykin.
Ai että nuorisoa alle 40?🙈 Itse olen 38 ja en todellakaan pidä itseäni enää nuorisona. Keski-ikä lähestyy kovaa vauhtia. Tosin mieleni lienee ikinuori.
Mulle 80-luvulla syntyneet ovat teinejä, etenkin pk-seutulaiset, eivät ole aikuisia vaan outoja larppaajia jotka painottaa kiekumalla tai sisäänhengityksellä sanan viimeistä tavua.
Vierailija kirjoitti:
Tuli noista uimapuvuista mieleen että näyttäisin hirveältä niissä. Olen valkoinen kuin kuin kalkkilaivan kapteeni ja läskiä väärissä paikoissa.
Niihän me kaikki, niihän meillä kaikilla. Paitsi niillä "toisilla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite taas tykkään pitkistä teksteistä. Niistä saa yleensä enemmän irti. Mua turhauttaa lukea sivukaupalla turhanpäiväisiä keskenään samanlaisia lyhyitä viestejä, jotka ei anna mitään uutta. Ajantuhlausta. T. Humanisti
Mäkin tykkään pitkistä teksteistä, edellyttäen että ne ovat jotenkin jäsentyneitä, että niissä on kappalejako ja ettei ole typeriä yhdyssanavirheitä ja enään-juttuja, ja ettei niissä haukuta ihmisiä ja että niissä kaivataan ja lähetetään terveisiä.
voit avata ihan oman keskustelupalstan ja luoda sinne ihan omat säännöt niin saat aina juuri sellaisia viestejä kuin vain sinä haluat
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ehkä maailman ainoat ihmiset, jotka tekee näin.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Ei olla liian erilaisia
Kuka puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet huomenna, P?
Mustassa Pekassa
Mun kauppa 🥰
😊 Se oli ennen Musta Kissa.
Oli baari aikanaan.
Se baari Lahessa oli joo Musta Kissa, mutta kauppa Käpylässä lähellä Ogelia oli Musta Kissa ennen omistajan vaihosta.
Vierailija kirjoitti:
no hyvä,että olet löytänyt oman tasosi
Nukkumaan siitä