Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
8901/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.

Niin, mun tapauksessa puuttuu juuri tuo fyysinen kanssakäyminen. Ei se sitten ole ihme, jos alkaa sivuilleen vilkuilla. Eikä tämä kirjoittelu täällä palstalla mihinkään johda. Pahempi olisi varmaan, jos alkaisin tehdä sellaisia julkisia avautumisia nettiin seksinpuutteessani, kuten se yksi vaalea sopraano.

Mikä teitä pitää noissa toimimattomissa suhteissa? Raha, omaisuus vai yksinolemisen pelko? En voi ymmärtää. En eläisi toimimattomissa suhteessa.

No toivottavasti sun ei koskaan tarvitse kokea tällaista seksitöntä suhdetta. Eikä seksinpuute aina ole sama asia, kuin rakkauden loppuminen. Siitä toisesta välittää edelleen, vaikka torjunta saakin huomaamaan myös ympärillä olevia ihmisiä, jotka kiinnostavat nimenomaan tuossa seksuaalisessa mielessä. Minäkään en edes tunne kaivattuani niin hyvin, että tietäisin olisinko kiinnostunut aloittamaan suhdetta hänen kanssaan. Kuumiin uniini hän tuli kuitenkin ihan yllättäen ja pyytämättä. Saahan sitä unia nähdä ja ajatella mitä vaan, ei ole keltään pois.

Paitsi jos kaivattusi huomaa polttavat katseesi ja ihastuu sinuun. Syökset ihmisen epätoivoon.

Onko sinulle käynyt niin? Tuskin minun aiheuttamanani kuitenkaan. En ole millään tavalla ihastusta aiheuttava.

Suurin osa tuttavamiehistäni on naimisissa. Toiset heistä ovat mukavampia kuin toiset ja selkeästi viihtyvät seurassani. Vaimojensa katseiden perusteella vähän liiankin hyvin.

Juteltiin kerran mieheni kanssa tilanteesta, jossa vaistosin tuttavapariskunnan naisen ihastuksesta mieheeni. Ja vaisto osui oikeaan, kun tämä nainen alkoi ehdottelemaan miehelleni tapaamisia ym. Mieheni sanoi, että ei todellakaan ole kiinnostunut naisesta, hän on vaan käyttäytynyt kohteliaasti kuten hyviin tapoihin kuuluu, ja nainen on siitä vetänyt vähän mutkia suoraksi ja kuvitellut mieheni olevan hänestä kiinnostunut 😅

No, mies sanoi että ei halua enää koskaan nähdä kyseistä naista, joten se ystävyys tai tuttavuus oli sitten siinä.

Cool story, bro. Kyse on kuitenkin miehistä, jotka hakevat minun seuraani, ei toisinpäin.

Vierailija
8902/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana, kävelyillat.

Kannatettava idea. Sanoisin vain, että tuntia aikaisemmin kuin ennen. Ja ei ala ihan heti, koska bisneksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8903/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteemme loppua kohden eksäni ei enää halunnut minua, eikä hän koskaan tajunnut jatkuvan laiminlyönnin vaikutusta lihomiseeni. Sen suhteen päättyminen oli parasta, mitä minulle on tapahtunut. Toivon jonain päivänä löytäväni ihmisen, jonka kanssa on turvallista olla.

T. N - 40 kg

Ihana, positiivinen viesti!

-tällaisia lisää☺️

Vierailija
8904/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana, kävelyillat.

Toinen sana, kävelysillat.

Vierailija
8905/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan toinen voi sanoa, milloin toisen on oltava onneton, milloin onnellinen. Ei voi määritellä toisen puolesta hyvää suhdetta ja sitä, mihin tyytyä. Meidän liitossamme mies on onnellinen, mutta minä en. Hän ei tarvitse seksiä ja läheisyyttä, ja hänen mukaansahan mennään. Minä olen jatkuvassa henkisessä ja fyysisessä ahdingossa ja joudun etsimään netistä korviketta ilta toisensa perään.

Ihan totta. Meidän liitossa avovaimo on se, jota ei kiinnosta yhtään läheisyys/hellyys. Muutenkaan häneltä ei koskaan kuule mitään positiivista, itseään kehuu.

Enää en jaksa edes yrittää lähestyä, sama kun halailisi lyhtypylvästä.

On todella henkisesti raastavaa tällainen.

Vierailija
8906/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana, kävelyillat.

Olen ajatellut aivan samaa.

Vierailija
8907/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakkaani.  Nähdäänkö huomenna?

Vierailija
8908/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan ja arvostan sitä, joka kirjoitti toimivansa vastuullisesti. Vastuullisuus on yksi tärkeimpiä luonteenpiirteitä.

Vierailija
8909/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä MXXXE

Makke, Maire, Mikke, Mette…? Vai tyylillä M tykkää E:stä smack smack?

Vierailija
8910/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaan voi sanoa, jos ei kiinnostusta ole? Miksi venkoilla? Kiusanteon vuoksi vai miksi?

Vierailija
8911/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että mä kävelen joka ilta. Toisinaan jopa samoja reittejä kuin sä.

Vierailija
8912/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimmeko mielestäsi liian erilaisia hyvää suhdetta ajatellen? Miehelle

Vierailija
8913/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole aina rakkauden kanssa juurikaan tekemistä, että jonkun kanssa vuosia jakaa kodin, hoitaa lapsia, maksaa laskuja, laittaa ruokaa ja pyörittää arkea. Ei se silti ihan huono systeemikään aina ole.

Tuota kutsutaan perhe-elämäksi. Ei se parisuhde rakkautta ole. Onneksi minulla nuo ajat on ohi. Voi keskittyä vain siihen toiseen 😍. Jokainen hoitakoon oman tonttinsa.

- sivusta

Mulla taas parisuhde merkitsee rakkautta.

Niin mullekkin, tässä iässä. Omat arvot sotii pelkkiä sexisuhteita vastaan.

Vierailija
8914/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.

Niin, mun tapauksessa puuttuu juuri tuo fyysinen kanssakäyminen. Ei se sitten ole ihme, jos alkaa sivuilleen vilkuilla. Eikä tämä kirjoittelu täällä palstalla mihinkään johda. Pahempi olisi varmaan, jos alkaisin tehdä sellaisia julkisia avautumisia nettiin seksinpuutteessani, kuten se yksi vaalea sopraano.

Mikä teitä pitää noissa toimimattomissa suhteissa? Raha, omaisuus vai yksinolemisen pelko? En voi ymmärtää. En eläisi toimimattomissa suhteessa.

No toivottavasti sun ei koskaan tarvitse kokea tällaista seksitöntä suhdetta. Eikä seksinpuute aina ole sama asia, kuin rakkauden loppuminen. Siitä toisesta välittää edelleen, vaikka torjunta saakin huomaamaan myös ympärillä olevia ihmisiä, jotka kiinnostavat nimenomaan tuossa seksuaalisessa mielessä. Minäkään en edes tunne kaivattuani niin hyvin, että tietäisin olisinko kiinnostunut aloittamaan suhdetta hänen kanssaan. Kuumiin uniini hän tuli kuitenkin ihan yllättäen ja pyytämättä. Saahan sitä unia nähdä ja ajatella mitä vaan, ei ole keltään pois.

Paitsi jos kaivattusi huomaa polttavat katseesi ja ihastuu sinuun. Syökset ihmisen epätoivoon.

Onko sinulle käynyt niin? Tuskin minun aiheuttamanani kuitenkaan. En ole millään tavalla ihastusta aiheuttava.

Suurin osa tuttavamiehistäni on naimisissa. Toiset heistä ovat mukavampia kuin toiset ja selkeästi viihtyvät seurassani. Vaimojensa katseiden perusteella vähän liiankin hyvin.

Juteltiin kerran mieheni kanssa tilanteesta, jossa vaistosin tuttavapariskunnan naisen ihastuksesta mieheeni. Ja vaisto osui oikeaan, kun tämä nainen alkoi ehdottelemaan miehelleni tapaamisia ym. Mieheni sanoi, että ei todellakaan ole kiinnostunut naisesta, hän on vaan käyttäytynyt kohteliaasti kuten hyviin tapoihin kuuluu, ja nainen on siitä vetänyt vähän mutkia suoraksi ja kuvitellut mieheni olevan hänestä kiinnostunut 😅

No, mies sanoi että ei halua enää koskaan nähdä kyseistä naista, joten se ystävyys tai tuttavuus oli sitten siinä.

Olisi sun miehen varmaan kannattanut tarttua ehdotukseen, kun sinäkin täällä näytät olevan.

Vierailija
8915/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puhua sun kanssa.

Minäkin sun kanssa jos olet Mikko, jonka tiedän. Äitin poika.

Vierailija
8916/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihastus tekee aina selväksi, ettei halua pitkään mun kanssa jutella. Ihan vaan pakolliset, ja sitten kääntyy äkkiä poispäin. Aina ei viitsi edes tervehtiä, vaikka ihan pahki tulee vastaan. Eipä siinä mitään, vihje ymmärretty. Vielä kun sais sydämen ymmärtämään sen, minkä aivot on jo hiffanneet.

Minä käyttäydyn noin yhden työkaverin kanssa. Johtuu siitä, että tämä henkilö saa minun sukat pyörimään jaloissa. Se on kiusallista. En halua tuntea niin. Hänellä on puoliso kotona. Anteeksi.

Ja sivusta

Vierailija
8917/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän muuten siitä kun avaat minulle portin. Tunnen oloni tervetulleeksi. Huomioin nämä pienet seikat ja vivahteet, joita on kertynyt jo lukuisia yhteisen matkamme varrelle. Tästä on lyhyt askel rakkauteen.

Niin on. Se on niin lähellä meitä nyt, ihan käsin kosketeltavissa. Ei anneta sen lipua pois...

Viesti oli keltaisen talon miehelle.

Mix ei naiselle 🏠?

Vierailija
8918/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat keinot kohtaamisen välttämiseen näyttäisi olevan aurinkolasit, napit korvissa, katse maahan, puskaan tai koiransakaan, ei vahingossakaan vastaantuleviin, etäisyyden ottaminen varmuuden vuoksi kaikkiin, rivakat liikkeet, suu tuimana. Lol.

Vierailija
8919/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän, että mä kävelen joka ilta. Toisinaan jopa samoja reittejä kuin sä.

Vierailija
8920/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaimolle!

Ketju on lukittu.