Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
8601/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

356 ei ole tunniste, vaan tn joka eoähuomiossa putkahti kahteen kohtaan. Mut voin mä sitä tunnisteenakin käyttää

Vierailija
8602/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sun sukunimi oli täällä

Mikä sukunimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin olla yli 50, mutta en valitettavasti ajatuksineni vakava tosikkomainen ’ aikuinen’. Vastuullinen toki olen. Iältäänkin luullaan nuoremmaksi, noin 40- 45: seksi.

Vierailija
8604/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempi että yli viisikymppiset keskustelutaidottomat tosiaan menette sinne suomi24. Ei nyt selvästi oikein kemiat täällä natsaa

Eihän tänne sitte jää ketään. 🤣

Uusi vastaaja 1.

Just oli gallup, eniten on ikäluokkaa 40-49 ja toiseks eniten 30-39. Ei yli viisikymppisiä montaa ollu

En kyllä tajua miks jauhaa viiskymppisistä, jos ketjussa on eniten ikäluokkaa 40-49v eli melkein viiskymppisiä 🙄

Näin ketjun nuoriso-osastoon (18-29v) kuuluvana en tajua, mutta olkoot.

40-49v tai viiskymppiset, whatever keski-ikäisiä kaikki

Vierailija
8605/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.

Niin, mun tapauksessa puuttuu juuri tuo fyysinen kanssakäyminen. Ei se sitten ole ihme, jos alkaa sivuilleen vilkuilla. Eikä tämä kirjoittelu täällä palstalla mihinkään johda. Pahempi olisi varmaan, jos alkaisin tehdä sellaisia julkisia avautumisia nettiin seksinpuutteessani, kuten se yksi vaalea sopraano.

Vierailija
8606/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup:

Käytsä usein täällä?

Vierailija
8607/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku palstan missä olisi lähinnä 50 ikäisiä ja siitä vanhempia? Kaipaisin asiallisempaa keskustelua ja edes jonkun mahdollisuuden päätyä samaan paikkaan kaivatun kanssa.

Suomi24:llä on iäkkäin käyttäjäprofiili

Sielläkin on nykyään vallalla nuorempien jutut. Eikä siinä muuten mitään, mutta viisikymppiset ei viihdy näissä joten kaivattuni ei täältä löydy.

Kyllä meitä viisikymppisiäkin täältä löytyy. Miksei löytyisi. Omaa peilikuvaansa kun hetken katsoo, niin ymmärtää olla lähestymättä irl. Tänne sitten vaan huudellaan tuuleen.

Kirjoita kuitenkin sivusta, kun kirjoitat sivusta.

Kyllä äiti. Anteeksi äiti. Ehkä poistun täältä palstaltakin, kun en näköjään yhtään tajuu. Luulin ihan vaan vastaavani ap:n viestiin, mutta väärässä näköjään olin.

Jos tulet muiden keskusteluun uutena mukaan niin ilmoita siitä äläkä vaan vastaa jonkun toisen vuorolla. Netiketti on hyvä viisikymppistenkin muistaa.

Miten nämä "Tietääkö joku" alkavat keskustelut olisi ajateltavissa kahden tai jonkun suljetun porukan välisinä keskusteluina, joissa joillakin on vastausvuorot tietyssä järjestyksessä?

Mielestäni nyt pitäisi sitten kyllä tehdä palstan sääntöihin joku korjaus, ettei tulisi näitä ikäviä väärinkäsityksiä ja sivusta vastaajat pysyisivät ruodussa.

Sivusta.

Ei oikeasti voi olla näin vaikeaa? Jos edellä on keskustelua jo meneillään niin allekirjoittaudu mukaan uutena eli sivusta tai eri. Koska niitä sinä edellisiin kirjoittajiin nähden kerran olet. Tai sitten pyyhi pois kaikki keskustelu välistä ja vastaa vain aloittajalle vain siihen aloitukseen eli ensimmäiseen tekstiin, silloin ei ole muita vastaajia kuin sinä.

Ihan peruskäytöstapoja keskustelupalstalla. Ei mikään vauvan oma juttu.

Jos aina vaan vastaa sille alkuperäiselle ja lainaa hänen tekstinsä, niin eihän siitä sitten synny kunnon tekstiketjua. Juu, en minäkään ymmärrä miksi niistä vastauksissaan täytyy olla niin mustasukkainen. Hjördis

Mikset voi kirjoittaa sivusta tai eri? Eikö näppikseltä löydy siihen kirjaimia vai mikä on niin vaikeaa? Sitten ei tarvitse vastata vain aloittajalle...

Sivusta.

-sivusta

Mie oon ulkoavaruudesta 👽. Tohtiiko osallistua keskusteluun?

Oletusarvoisesti uskon sinun tottuneen älylliseen elämään. Sitä ei täältä löydy, pahoittelen. Carmela

Vierailija
8608/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisin elää uudelleen viime lauantai yön sinun kanssa. ❤️ Halaisin vieläkin lujempaa sinua ja pitäisin lähellä. ❤️ Sinä olet mies joka saa minut ihan sekaisin.

Vierailija
8609/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus & tärkeä ihminen siihen vierelle kulkemaan.

Vapaus, silloin kun se on myös vastuullisuutta ja luottamusta, jotka itselle hyvin tärkeitä arvoja. Eiparisihteen tarvitse tarkoittaa ripustautumista toiseen ja hengittämättömyyttä suhteessa.

Nainen yli 50.

ei, eikä tilanteen hyväksikäyttöä myöskään

sivusta

Vierailija
8610/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Käytsä usein täällä?

Liian usein.

Vierailija
8611/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempi että yli viisikymppiset keskustelutaidottomat tosiaan menette sinne suomi24. Ei nyt selvästi oikein kemiat täällä natsaa

Uusi vastaaja 1.

Just oli gallup, eniten on ikäluokkaa 40-49 ja toiseks eniten 30-39. Ei yli viisikymppisiä montaa ollu

En kyllä tajua miks jauhaa viiskymppisistä, jos ketjussa on eniten ikäluokkaa 40-49v eli melkein viiskymppisiä 🙄

Jep. t. Keski-mahainen

Vierailija
8612/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ehkä maailman ainoat ihmiset, jotka tekee näin.

Hyvin mahdollista. 😄

Vierailija
8613/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.

Kyllä mä tiedän jo entuudestaan varsin hyvin, mitä meidän suhteesta puuttuu. Seksi, kosketukset, läheisyys, intohimo, rakkauden sanat.

Miksi et tee asialle mitään???

Vierailija
8614/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Epäiletkö vai tiedätkö kumppanisi kirjoittelevan täällä?

No olen hänelle sanonut, että pitää tunnustaa, että kirjoitan sinulle viestejä yhdellä palstalla. Kirjoitan sinne jos on ikävä sinua. Hänestä se oli ihan ok. Huvittavaa ehkä hänestäkin. Joskus kysyy, että mitä sinä nyt tänään kirjoitit. Siinä mielessä tämä menee vähän hassusti. En ole varmaan yleisin kirjoittelija täällä. Se rakas ihminen on vaan niin kaukana, että sortuu tännekin tulemaan. Minulle tullut tapa tästä.

Vierailija
8615/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satojen tapaamieni ihmisten joukosta kiinnitin huomiota juuri sinuun. Aloin pohtia sinua aivan liian paljon. Sitten en enää nähnyt sinua ja onnistuin täyttämään elämäni tärkeillä asioilla ja ihmisillä. Olin pääsemässä irti sinun ajattelusta. Sitten näin sinut ja taas sama 24/7 kela on päällä. Tämä on turhinta, mihin olen koskaan aikaani kuluttanut. Ei ole mitään mahdollisuutta mihinkään juttuun, eikä se ollut koskaan edes vähäisessäkään määrässä mielessäni. Mutta yhä mietin, mikä sinussa on sellaista, että aina vain mietin. Harvoin näen unia, mutta sinä tulet nyt myös uniini. Voi kun voisi kertoa nämä jutut ääneen, mutta koskaan niin ei voi tehdä. Sinä tiedät kyllä miksi. Tämä piti nyt käydä taas tänne oksentamassa. Ihan kipeää. Olethan sinä kyllä rakastettava, siitä ei pääse mihinkään.

T. nainen manalasta

Varattuja?

Olen varattu. Hänestä ei tietoa, koska ei sillä ole minulle merkitystä. En ole aikeissa tehdä mitään liikkuja mihinkään suuntaan. Rakastan kumppaniani ja en loukkaisi häntä missään olosuhteissa. Ap

Etkö ymmärrä että loukkaat kumppaniasi jo nyt kun haaveilet jostain toisesta?

Vierailija
8616/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi vastaaja 1.

Puhe on ollut YLI viisikymppisistä, ei noin tai melkein. Viittäkymmentä pidettiin jonakin ylitettävänä aikuisuusrajana, joku halusi löytää keskustelupaikan sen ikäisille. Siksi siitä puhuttiin

Vierailija
8617/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Käytsä usein täällä?

Valitettavasti

Vierailija
8618/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän jo entuudestaan varsin hyvin, mitä meidän suhteesta puuttuu. Seksi, kosketukset, läheisyys, intohimo, rakkauden sanat.

Miksi et tee asialle mitään???

Olen jo yrittänyt niin paljon kuin vain olen keinoja keksinyt. Ja asiasta on puhuttu yhdessä. Kaikki ihmiset eivät ole toisilleen täydellisiä, vaikka hyviäkin puolia on.

Vierailija
8619/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satojen tapaamieni ihmisten joukosta kiinnitin huomiota juuri sinuun. Aloin pohtia sinua aivan liian paljon. Sitten en enää nähnyt sinua ja onnistuin täyttämään elämäni tärkeillä asioilla ja ihmisillä. Olin pääsemässä irti sinun ajattelusta. Sitten näin sinut ja taas sama 24/7 kela on päällä. Tämä on turhinta, mihin olen koskaan aikaani kuluttanut. Ei ole mitään mahdollisuutta mihinkään juttuun, eikä se ollut koskaan edes vähäisessäkään määrässä mielessäni. Mutta yhä mietin, mikä sinussa on sellaista, että aina vain mietin. Harvoin näen unia, mutta sinä tulet nyt myös uniini. Voi kun voisi kertoa nämä jutut ääneen, mutta koskaan niin ei voi tehdä. Sinä tiedät kyllä miksi. Tämä piti nyt käydä taas tänne oksentamassa. Ihan kipeää. Olethan sinä kyllä rakastettava, siitä ei pääse mihinkään.

T. nainen manalasta

Varattuja?

Olen varattu. Hänestä ei tietoa, koska ei sillä ole minulle merkitystä. En ole aikeissa tehdä mitään liikkuja mihinkään suuntaan. Rakastan kumppaniani ja en loukkaisi häntä missään olosuhteissa. Ap

Etkö ymmärrä että loukkaat kumppaniasi jo nyt kun haaveilet jostain toisesta?

Ei toisen mieltä voi omistaa. Mieli on aina vapaa. Sivusta

Vierailija
8620/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

356 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Epäiletkö vai tiedätkö kumppanisi kirjoittelevan täällä?

Ei ole kumppania. Tiedän kaivatun kirjoittelevan täällä.

Ei kumppania täälläkään, ja myöskin epäilen toisinaan kaivatun kirjoittelevan täällä. Tietoa ei ole, joten voi se olla harhakin siis.

Ketju on lukittu.