Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
8581/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puristava ikävä sinua.

Avaa vetskari tai napit jos Lewikset repee

Vierailija
8582/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempi että yli viisikymppiset keskustelutaidottomat tosiaan menette sinne suomi24. Ei nyt selvästi oikein kemiat täällä natsaa

Eihän tänne sitte jää ketään. 🤣

Uusi vastaaja 1.

Just oli gallup, eniten on ikäluokkaa 40-49 ja toiseks eniten 30-39. Ei yli viisikymppisiä montaa ollu

😎

Ap:lle tiedoksi: en ollut minä. On joku muu aurinkolasit päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8583/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.

Vierailija
8584/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: luotatko ketjun galluppeihin?

Ei mielipidettä luotettavuudesta, vastaan aina vain omasta puolestani. Eikä mua nyt niin kauheasti ne muiden vastaukset ehkä kiinnostakaan.

Vierailija
8585/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku palstan missä olisi lähinnä 50 ikäisiä ja siitä vanhempia? Kaipaisin asiallisempaa keskustelua ja edes jonkun mahdollisuuden päätyä samaan paikkaan kaivatun kanssa.

Suomi24:llä on iäkkäin käyttäjäprofiili

Sielläkin on nykyään vallalla nuorempien jutut. Eikä siinä muuten mitään, mutta viisikymppiset ei viihdy näissä joten kaivattuni ei täältä löydy.

Kyllä meitä viisikymppisiäkin täältä löytyy. Miksei löytyisi. Omaa peilikuvaansa kun hetken katsoo, niin ymmärtää olla lähestymättä irl. Tänne sitten vaan huudellaan tuuleen.

Kirjoita kuitenkin sivusta, kun kirjoitat sivusta.

Kyllä äiti. Anteeksi äiti. Ehkä poistun täältä palstaltakin, kun en näköjään yhtään tajuu. Luulin ihan vaan vastaavani ap:n viestiin, mutta väärässä näköjään olin.

Jos tulet muiden keskusteluun uutena mukaan niin ilmoita siitä äläkä vaan vastaa jonkun toisen vuorolla. Netiketti on hyvä viisikymppistenkin muistaa.

Miten nämä "Tietääkö joku" alkavat keskustelut olisi ajateltavissa kahden tai jonkun suljetun porukan välisinä keskusteluina, joissa joillakin on vastausvuorot tietyssä järjestyksessä?

Mielestäni nyt pitäisi sitten kyllä tehdä palstan sääntöihin joku korjaus, ettei tulisi näitä ikäviä väärinkäsityksiä ja sivusta vastaajat pysyisivät ruodussa.

Sivusta.

Ei oikeasti voi olla näin vaikeaa? Jos edellä on keskustelua jo meneillään niin allekirjoittaudu mukaan uutena eli sivusta tai eri. Koska niitä sinä edellisiin kirjoittajiin nähden kerran olet. Tai sitten pyyhi pois kaikki keskustelu välistä ja vastaa vain aloittajalle vain siihen aloitukseen eli ensimmäiseen tekstiin, silloin ei ole muita vastaajia kuin sinä.

Ihan peruskäytöstapoja keskustelupalstalla. Ei mikään vauvan oma juttu.

Jos aina vaan vastaa sille alkuperäiselle ja lainaa hänen tekstinsä, niin eihän siitä sitten synny kunnon tekstiketjua. Juu, en minäkään ymmärrä miksi niistä vastauksissaan täytyy olla niin mustasukkainen. Hjördis

Mikset voi kirjoittaa sivusta tai eri? Eikö näppikseltä löydy siihen kirjaimia vai mikä on niin vaikeaa? Sitten ei tarvitse vastata vain aloittajalle...

Sivusta.

-sivusta

Mie oon ulkoavaruudesta 👽. Tohtiiko osallistua keskusteluun?

Vierailija
8586/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen sinua. Mitä sinä tarvitset? Tilaa?

Eniten pakoautoa itsenäisyyttä varten ja sitten melkein yhtä paljon sinua.

Mä vointulla kuskiksi! Osaan ajaa ylinopeutta 😬

Sopii jos taitoihisi kuuluu myös rajoitusten mukaan ajaminen peltipoliisien kohdalla.

Kyyllä ja varsin oikeiden poliisien kohdalla ( terveisiä😘 kerran pääsitte yllättämään mäen takaa😇)

Vierailija
8587/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole täällä, mutta eipä mua kukaan kaipaakaan.

Mä kaipaan juuri sua joka et ole täällä. Olet ihana, hauska, kaunis ja valloittava. Olis mahtavaa viettää aikaa sun kanssasi. Olet paras!

Kuvasit juuri kaivattuni. Sivusta toki

❤️ Harva varmaan kaipaa kamalaa, tylsää, rumaa ja latteaa persoonaa.

No toivottavasti joku heitäkin kuitenkin kaipaa! Eri

Toivotaan näin.

Vierailija
8588/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.

Entä jos ei ole suhdetta ja ei sillä toisellakaan?

Vierailija
8589/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen somesta vähän samalla tavalla. Jos on tarve koko ajan julkaista jotain niin elämä ei ole kuosissaan.

Me ollaa hologrammeja kaikki.

Vierailija
8590/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on asia erikseen. Sinkku on vapaa tekemään mitä haluaa. Vastuu on varatuilla 👍

Vierailija
8591/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäiletkö vai tiedätkö kumppanisi kirjoittelevan täällä?

Vierailija
8592/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku palstan missä olisi lähinnä 50 ikäisiä ja siitä vanhempia? Kaipaisin asiallisempaa keskustelua ja edes jonkun mahdollisuuden päätyä samaan paikkaan kaivatun kanssa.

Suomi24:llä on iäkkäin käyttäjäprofiili

Sielläkin on nykyään vallalla nuorempien jutut. Eikä siinä muuten mitään, mutta viisikymppiset ei viihdy näissä joten kaivattuni ei täältä löydy.

Kyllä meitä viisikymppisiäkin täältä löytyy. Miksei löytyisi. Omaa peilikuvaansa kun hetken katsoo, niin ymmärtää olla lähestymättä irl. Tänne sitten vaan huudellaan tuuleen.

Kirjoita kuitenkin sivusta, kun kirjoitat sivusta.

Kyllä äiti. Anteeksi äiti. Ehkä poistun täältä palstaltakin, kun en näköjään yhtään tajuu. Luulin ihan vaan vastaavani ap:n viestiin, mutta väärässä näköjään olin.

Jos tulet muiden keskusteluun uutena mukaan niin ilmoita siitä äläkä vaan vastaa jonkun toisen vuorolla. Netiketti on hyvä viisikymppistenkin muistaa.

Miten nämä "Tietääkö joku" alkavat keskustelut olisi ajateltavissa kahden tai jonkun suljetun porukan välisinä keskusteluina, joissa joillakin on vastausvuorot tietyssä järjestyksessä?

Mielestäni nyt pitäisi sitten kyllä tehdä palstan sääntöihin joku korjaus, ettei tulisi näitä ikäviä väärinkäsityksiä ja sivusta vastaajat pysyisivät ruodussa.

Sivusta.

Ei oikeasti voi olla näin vaikeaa? Jos edellä on keskustelua jo meneillään niin allekirjoittaudu mukaan uutena eli sivusta tai eri. Koska niitä sinä edellisiin kirjoittajiin nähden kerran olet. Tai sitten pyyhi pois kaikki keskustelu välistä ja vastaa vain aloittajalle vain siihen aloitukseen eli ensimmäiseen tekstiin, silloin ei ole muita vastaajia kuin sinä.

Ihan peruskäytöstapoja keskustelupalstalla. Ei mikään vauvan oma juttu.

Jos aina vaan vastaa sille alkuperäiselle ja lainaa hänen tekstinsä, niin eihän siitä sitten synny kunnon tekstiketjua. Juu, en minäkään ymmärrä miksi niistä vastauksissaan täytyy olla niin mustasukkainen. Hjördis

Mikset voi kirjoittaa sivusta tai eri? Eikö näppikseltä löydy siihen kirjaimia vai mikä on niin vaikeaa? Sitten ei tarvitse vastata vain aloittajalle...

Sivusta.

-sivusta

Miksi alapeukutetaan jos tehdään niin kuin käsketään? Mun näppiksestä tosiaan puuttuu tuo vee.

Eri

Vierailija
8593/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän jo entuudestaan varsin hyvin, mitä meidän suhteesta puuttuu. Seksi, kosketukset, läheisyys, intohimo, rakkauden sanat.

Vierailija
8594/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup:

Vierailija
8595/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satojen tapaamieni ihmisten joukosta kiinnitin huomiota juuri sinuun. Aloin pohtia sinua aivan liian paljon. Sitten en enää nähnyt sinua ja onnistuin täyttämään elämäni tärkeillä asioilla ja ihmisillä. Olin pääsemässä irti sinun ajattelusta. Sitten näin sinut ja taas sama 24/7 kela on päällä. Tämä on turhinta, mihin olen koskaan aikaani kuluttanut. Ei ole mitään mahdollisuutta mihinkään juttuun, eikä se ollut koskaan edes vähäisessäkään määrässä mielessäni. Mutta yhä mietin, mikä sinussa on sellaista, että aina vain mietin. Harvoin näen unia, mutta sinä tulet nyt myös uniini. Voi kun voisi kertoa nämä jutut ääneen, mutta koskaan niin ei voi tehdä. Sinä tiedät kyllä miksi. Tämä piti nyt käydä taas tänne oksentamassa. Ihan kipeää. Olethan sinä kyllä rakastettava, siitä ei pääse mihinkään.

T. nainen manalasta

Varattuja?

Olen varattu. Hänestä ei tietoa, koska ei sillä ole minulle merkitystä. En ole aikeissa tehdä mitään liikkuja mihinkään suuntaan. Rakastan kumppaniani ja en loukkaisi häntä missään olosuhteissa. Ap

Vierailija
8596/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on asia erikseen. Sinkku on vapaa tekemään mitä haluaa. Vastuu on varatuilla 👍

Myös varattu on halutessaan vapaa. Ei se ole mikään vankila.

Vierailija
8597/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alle 30. Tuskin meitäkään täällä montaa on. Olen toisaalta vanha sielu. Monissa asioissa tulen jälkijunassa. Esim älypuhelin vuonna 2014 (en käyttänyt sitä kuin soittamiseen ja viesteihin) ja oli huono muutenkin ja toinen älypuhelin vuonna 2020. Olen sitä nyt vähitellen "opetellut" käyttämään ja huomaan, että tämä onkin ihan kiva keksintö kuitenkin. Toisaalta huomaan keskittymiseni olevan huonompaa. Kun meni koneelle niin se vaati aina aikaa ja konetta ei viitsinyt avata ja sulkea kokoajan. Näin sen käyttö keskittyi iltoihin. Nyt on puhelin helposti kädessä vähän väliä. Se ei ole hyvä asia. Jos keksitään joku uusi juttu niin minulla kestää vuosia tottua siihen. Somea en käytä oikeastaan kunnolla lainkaan. Tarkoitan siis muuta kuin tätä palstaa.

Vierailija
8598/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ehkä maailman ainoat ihmiset, jotka tekee näin.

Vierailija
8599/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Ei ole kumppania. Tiedän kaivatun kirjoittelevan täällä.

Vierailija
8600/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen oli hyvä esimerkki, jo puhetapa on liika erilainen. Viisikymppiselle on selvää, että naista sanotaan kauniiksi eikä söpöksi. Paljon muitakin tavallisen elämän esimerkkejä joista täällä tulee älämölö.

Joopa joo. Stereotyyppistä ajattelua. Pistää tietynikäiset tiettyihin kategorioihin. Itse tulen toimeen 0- kuolleet ikäluokkien kanssa. Kaikista on kokemusta.

sama juttu, olen yli 50 mutta olemus ei luultavasti ole ja tuollaiset saivartelut ovat vaan jonkun päässä miten haluavat itseään kutsuttavan, mulle riittää ,että tiedän kun vi..uillaan

ei kaikki ala kuolemaan kun 50 on täytetty,päinvastoin itseasiassa😊😁

Ketju on lukittu.