Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Ehkä parempi että yli viisikymppiset keskustelutaidottomat tosiaan menette sinne suomi24. Ei nyt selvästi oikein kemiat täällä natsaa
Keskipäivän hali sinulle, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku palstan missä olisi lähinnä 50 ikäisiä ja siitä vanhempia? Kaipaisin asiallisempaa keskustelua ja edes jonkun mahdollisuuden päätyä samaan paikkaan kaivatun kanssa.
Suomi24:llä on iäkkäin käyttäjäprofiili
Sielläkin on nykyään vallalla nuorempien jutut. Eikä siinä muuten mitään, mutta viisikymppiset ei viihdy näissä joten kaivattuni ei täältä löydy.
Kyllä meitä viisikymppisiäkin täältä löytyy. Miksei löytyisi. Omaa peilikuvaansa kun hetken katsoo, niin ymmärtää olla lähestymättä irl. Tänne sitten vaan huudellaan tuuleen.
Kirjoita kuitenkin sivusta, kun kirjoitat sivusta.
Kyllä äiti. Anteeksi äiti. Ehkä poistun täältä palstaltakin, kun en näköjään yhtään tajuu. Luulin ihan vaan vastaavani ap:n viestiin, mutta väärässä näköjään olin.
Jos tulet muiden keskusteluun uutena mukaan niin ilmoita siitä äläkä vaan vastaa jonkun toisen vuorolla. Netiketti on hyvä viisikymppistenkin muistaa.
Miten nämä "Tietääkö joku" alkavat keskustelut olisi ajateltavissa kahden tai jonkun suljetun porukan välisinä keskusteluina, joissa joillakin on vastausvuorot tietyssä järjestyksessä?
Mielestäni nyt pitäisi sitten kyllä tehdä palstan sääntöihin joku korjaus, ettei tulisi näitä ikäviä väärinkäsityksiä ja sivusta vastaajat pysyisivät ruodussa.
Sivusta.
Ei oikeasti voi olla näin vaikeaa? Jos edellä on keskustelua jo meneillään niin allekirjoittaudu mukaan uutena eli sivusta tai eri. Koska niitä sinä edellisiin kirjoittajiin nähden kerran olet. Tai sitten pyyhi pois kaikki keskustelu välistä ja vastaa vain aloittajalle vain siihen aloitukseen eli ensimmäiseen tekstiin, silloin ei ole muita vastaajia kuin sinä.
Ihan peruskäytöstapoja keskustelupalstalla. Ei mikään vauvan oma juttu.
Jos aina vaan vastaa sille alkuperäiselle ja lainaa hänen tekstinsä, niin eihän siitä sitten synny kunnon tekstiketjua. Juu, en minäkään ymmärrä miksi niistä vastauksissaan täytyy olla niin mustasukkainen. Hjördis
Mikset voi kirjoittaa sivusta tai eri? Eikö näppikseltä löydy siihen kirjaimia vai mikä on niin vaikeaa? Sitten ei tarvitse vastata vain aloittajalle...
Sivusta.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Puristava ikävä sinua.
Mulla on kähmivä ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Cocojambo.
Jaa jaa jee!🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parempi että yli viisikymppiset keskustelutaidottomat tosiaan menette sinne suomi24. Ei nyt selvästi oikein kemiat täällä natsaa
Eihän tänne sitte jää ketään. 🤣
Uusi vastaaja 1.
Just oli gallup, eniten on ikäluokkaa 40-49 ja toiseks eniten 30-39. Ei yli viisikymppisiä montaa ollu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole täällä, mutta eipä mua kukaan kaipaakaan.
Mä kaipaan juuri sua joka et ole täällä. Olet ihana, hauska, kaunis ja valloittava. Olis mahtavaa viettää aikaa sun kanssasi. Olet paras!
Kuvasit juuri kaivattuni. Sivusta toki
Ja mun myös.
Sivustakin myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi vastaaja 1.Just oli gallup, eniten on ikäluokkaa 40-49 ja toiseks eniten 30-39. Ei yli viisikymppisiä montaa ollu
Onneksi näihin gallupeihin voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis sää, eiköhän lähdetä lenkille!
Ai mää vai?
Gallup: luotatko ketjun galluppeihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi vastaaja 1.Just oli gallup, eniten on ikäluokkaa 40-49 ja toiseks eniten 30-39. Ei yli viisikymppisiä montaa ollu
Jos elämä olisi kuosissaan niin eihän täällä olisi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis sää, eiköhän lähdetä lenkille!
Ai mää vai?
Eiku mää.
Vierailija kirjoitti:
Satojen tapaamieni ihmisten joukosta kiinnitin huomiota juuri sinuun. Aloin pohtia sinua aivan liian paljon. Sitten en enää nähnyt sinua ja onnistuin täyttämään elämäni tärkeillä asioilla ja ihmisillä. Olin pääsemässä irti sinun ajattelusta. Sitten näin sinut ja taas sama 24/7 kela on päällä. Tämä on turhinta, mihin olen koskaan aikaani kuluttanut. Ei ole mitään mahdollisuutta mihinkään juttuun, eikä se ollut koskaan edes vähäisessäkään määrässä mielessäni. Mutta yhä mietin, mikä sinussa on sellaista, että aina vain mietin. Harvoin näen unia, mutta sinä tulet nyt myös uniini. Voi kun voisi kertoa nämä jutut ääneen, mutta koskaan niin ei voi tehdä. Sinä tiedät kyllä miksi. Tämä piti nyt käydä taas tänne oksentamassa. Ihan kipeää. Olethan sinä kyllä rakastettava, siitä ei pääse mihinkään.
T. nainen manalasta
Varattuja?
Äänesikin on hunajaa. Aina, kun kuulen sen, jokin sulaa roudasta ja mahla alkaa virrata. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Johonkinhan on pakko luottaa. Ankkuroin uskoni ketjugalluppiin. Hyvä otos kaiken maailman ihmisistä.
Ajattelen somesta vähän samalla tavalla. Jos on tarve koko ajan julkaista jotain niin elämä ei ole kuosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😎
Vierailija kirjoitti:
Seuraan mielenkiinnolla.
Ei oikeastaan kenellekään. Enemmänkin fiilistelyä ja samalla eräs ihminen liittyy tuohon biisiin. Hän laulaa sitä usein.