Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.
Kyllä mä tiedän jo entuudestaan varsin hyvin, mitä meidän suhteesta puuttuu. Seksi, kosketukset, läheisyys, intohimo, rakkauden sanat.
Miksi et tee asialle mitään???
Olen jo yrittänyt niin paljon kuin vain olen keinoja keksinyt. Ja asiasta on puhuttu yhdessä. Kaikki ihmiset eivät ole toisilleen täydellisiä, vaikka hyviäkin puolia on.
Eikö ero olisi vaihtoehto?
Parempi olla puutteellisessa suhteessa, jossa käytännön asiat ovat hyvin (ja haaveilla muusta) kuin rikkoa käytännön asiat ja hypätä täysin tuntemattomaan haaveilemaan.
Rohkeus siis puuttuu?
Varmaan myös se, että myös kaivattu on varattu tahollaan. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satojen tapaamieni ihmisten joukosta kiinnitin huomiota juuri sinuun. Aloin pohtia sinua aivan liian paljon. Sitten en enää nähnyt sinua ja onnistuin täyttämään elämäni tärkeillä asioilla ja ihmisillä. Olin pääsemässä irti sinun ajattelusta. Sitten näin sinut ja taas sama 24/7 kela on päällä. Tämä on turhinta, mihin olen koskaan aikaani kuluttanut. Ei ole mitään mahdollisuutta mihinkään juttuun, eikä se ollut koskaan edes vähäisessäkään määrässä mielessäni. Mutta yhä mietin, mikä sinussa on sellaista, että aina vain mietin. Harvoin näen unia, mutta sinä tulet nyt myös uniini. Voi kun voisi kertoa nämä jutut ääneen, mutta koskaan niin ei voi tehdä. Sinä tiedät kyllä miksi. Tämä piti nyt käydä taas tänne oksentamassa. Ihan kipeää. Olethan sinä kyllä rakastettava, siitä ei pääse mihinkään.
T. nainen manalasta
Varattuja?
Olen varattu. Hänestä ei tietoa, koska ei sillä ole minulle merkitystä. En ole aikeissa tehdä mitään liikkuja mihinkään suuntaan. Rakastan kumppaniani ja en loukkaisi häntä missään olosuhteissa. Ap
Etkö ymmärrä että loukkaat kumppaniasi jo nyt kun haaveilet jostain toisesta?
Ymmärrän ja siksi tekisin mitä vain, että en ajattelisi häntä. Toisaalta, kuten jo aloitusviestissäni sanoin, en haaveile hänestä parisuhdemielessä. Joskus ihmiset vain ovat erityisiä muulla tavalla. Siitä on nyt kyse. En vain tiedä, millä tavalla hän on erityinen, koska vastaavaa tapausta ei ole minulla koskaan ollut. Ei löydy kategoriaa. Ap
No just se mystisyys sua tossa koukuttaa ja kiehtoo, ei muu. Se on ihan tavallinen ihminen, josta olet nyt vain ottanut jonkun haavekuvan. Ihan harmitonta, älä anna sille niin suurta painoarvoa niin saattaa haihtua silläkin.
Eri
Lähden kauas, tule saattamaan minut.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ehkä maailman ainoat ihmiset, jotka tekee näin.
Omin tämän,
Tehääs taas kirjainpeli. Tai rohkeimmat voi laittaa nimet. Jos vaikka kaivattu löytyis.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: luotatko ketjun galluppeihin?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ehkä maailman ainoat ihmiset, jotka tekee näin.
Miten? Jatketaan toistemme ajatuksia täällä? Leikitään kissaa ja hiirtä? Valvotaan öitä toisen luva mielessä? Pidetään yhteyttä täällä?
Vierailija kirjoitti:
Tehääs taas kirjainpeli. Tai rohkeimmat voi laittaa nimet. Jos vaikka kaivattu löytyis.
hs (haluansut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.
Kyllä mä tiedän jo entuudestaan varsin hyvin, mitä meidän suhteesta puuttuu. Seksi, kosketukset, läheisyys, intohimo, rakkauden sanat.
Miksi et tee asialle mitään???
Olen jo yrittänyt niin paljon kuin vain olen keinoja keksinyt. Ja asiasta on puhuttu yhdessä. Kaikki ihmiset eivät ole toisilleen täydellisiä, vaikka hyviäkin puolia on.
Eikö ero olisi vaihtoehto?
Parempi olla puutteellisessa suhteessa, jossa käytännön asiat ovat hyvin (ja haaveilla muusta) kuin rikkoa käytännön asiat ja hypätä täysin tuntemattomaan haaveilemaan.
Rohkeus siis puuttuu?
Rohkeus, jaksaminen, luottaminen. En ole lottoaja-tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan, itsellä ei mitään tarvetta kyllä
Tajuatko miten paljon loukkaat kaivattuasikirjoittamalla täällä etkä suoraan hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satojen tapaamieni ihmisten joukosta kiinnitin huomiota juuri sinuun. Aloin pohtia sinua aivan liian paljon. Sitten en enää nähnyt sinua ja onnistuin täyttämään elämäni tärkeillä asioilla ja ihmisillä. Olin pääsemässä irti sinun ajattelusta. Sitten näin sinut ja taas sama 24/7 kela on päällä. Tämä on turhinta, mihin olen koskaan aikaani kuluttanut. Ei ole mitään mahdollisuutta mihinkään juttuun, eikä se ollut koskaan edes vähäisessäkään määrässä mielessäni. Mutta yhä mietin, mikä sinussa on sellaista, että aina vain mietin. Harvoin näen unia, mutta sinä tulet nyt myös uniini. Voi kun voisi kertoa nämä jutut ääneen, mutta koskaan niin ei voi tehdä. Sinä tiedät kyllä miksi. Tämä piti nyt käydä taas tänne oksentamassa. Ihan kipeää. Olethan sinä kyllä rakastettava, siitä ei pääse mihinkään.
T. nainen manalasta
Varattuja?
Olen varattu. Hänestä ei tietoa, koska ei sillä ole minulle merkitystä. En ole aikeissa tehdä mitään liikkuja mihinkään suuntaan. Rakastan kumppaniani ja en loukkaisi häntä missään olosuhteissa. Ap
Etkö ymmärrä että loukkaat kumppaniasi jo nyt kun haaveilet jostain toisesta?
Ymmärrän ja siksi tekisin mitä vain, että en ajattelisi häntä. Toisaalta, kuten jo aloitusviestissäni sanoin, en haaveile hänestä parisuhdemielessä. Joskus ihmiset vain ovat erityisiä muulla tavalla. Siitä on nyt kyse. En vain tiedä, millä tavalla hän on erityinen, koska vastaavaa tapausta ei ole minulla koskaan ollut. Ei löydy kategoriaa. Ap
No just se mystisyys sua tossa koukuttaa ja kiehtoo, ei muu. Se on ihan tavallinen ihminen, josta olet nyt vain ottanut jonkun haavekuvan. Ihan harmitonta, älä anna sille niin suurta painoarvoa niin saattaa haihtua silläkin.
Eri
Kyllä kyllä. Minulla on kaikki maailman keinot ja arvaat varmaan, olen tietoinen siitäkin, että asia haihtuu aikanaan. Tänne jätin aloitusviestini, koska halusin ja voin ja ei ole muutakaan kanavaa, minne purkaisin. Nyt kun asia on vielä pinnalla, voin joskus tänne avautua halutessani. Sitä vartenhan ketju on. Ei tässä ole mitään suurempaa pulmaa siis. En pian tule edes enää tyyliin koskaan näkemään häntä, joten sekin tulee auttamaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähden lenkille, tuu mua vastaan.
En mä nyt, kutsu seuraavalla kerralla rehdisti irl.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden lenkille, tuu mua vastaan.
En mä nyt, kutsu seuraavalla kerralla rehdisti irl.
-mies
No hui, en kysy, koska hän saattaisi jopa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko miten paljon loukkaat kaivattuasikirjoittamalla täällä etkä suoraan hänelle?
Provo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku palstan missä olisi lähinnä 50 ikäisiä ja siitä vanhempia? Kaipaisin asiallisempaa keskustelua ja edes jonkun mahdollisuuden päätyä samaan paikkaan kaivatun kanssa.
Suomi24:llä on iäkkäin käyttäjäprofiili
Sielläkin on nykyään vallalla nuorempien jutut. Eikä siinä muuten mitään, mutta viisikymppiset ei viihdy näissä joten kaivattuni ei täältä löydy.
Kyllä meitä viisikymppisiäkin täältä löytyy. Miksei löytyisi. Omaa peilikuvaansa kun hetken katsoo, niin ymmärtää olla lähestymättä irl. Tänne sitten vaan huudellaan tuuleen.
Ei ole mieltä hävetä omaa peilikuvaa, jos kaipailee omanikäistään tai vanhempaa. Silloin ymmärrettävämpää, jos on selvästi nuorempi mielessä.
Rohkeus siis puuttuu?