Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
8621/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempi että yli viisikymppiset keskustelutaidottomat tosiaan menette sinne suomi24. Ei nyt selvästi oikein kemiat täällä natsaa

Eihän tänne sitte jää ketään. 🤣

Uusi vastaaja 1.

Just oli gallup, eniten on ikäluokkaa 40-49 ja toiseks eniten 30-39. Ei yli viisikymppisiä montaa ollu

En kyllä tajua miks jauhaa viiskymppisistä, jos ketjussa on eniten ikäluokkaa 40-49v eli melkein viiskymppisiä 🙄

Näin ketjun nuoriso-osastoon (18-29v) kuuluvana en tajua, mutta olkoot.

40-49v tai viiskymppiset, whatever keski-ikäisiä kaikki

Puhe on ollut YLI viisikymppisistä, ei noin tai melkein. Viittäkymmentä pidettiin jonakin ylitettävänä aikuisuusrajana, joku halusi löytää keskustelupaikan sen ikäisille. Siksi siitä puhuttiin

Varmaan se eilinen 52v jonka mielestä nelikymppiset on lapsellisia ihmisiä joiden kanssa ei voi keskustella mistään 😆😆😆

Vierailija
8622/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satojen tapaamieni ihmisten joukosta kiinnitin huomiota juuri sinuun. Aloin pohtia sinua aivan liian paljon. Sitten en enää nähnyt sinua ja onnistuin täyttämään elämäni tärkeillä asioilla ja ihmisillä. Olin pääsemässä irti sinun ajattelusta. Sitten näin sinut ja taas sama 24/7 kela on päällä. Tämä on turhinta, mihin olen koskaan aikaani kuluttanut. Ei ole mitään mahdollisuutta mihinkään juttuun, eikä se ollut koskaan edes vähäisessäkään määrässä mielessäni. Mutta yhä mietin, mikä sinussa on sellaista, että aina vain mietin. Harvoin näen unia, mutta sinä tulet nyt myös uniini. Voi kun voisi kertoa nämä jutut ääneen, mutta koskaan niin ei voi tehdä. Sinä tiedät kyllä miksi. Tämä piti nyt käydä taas tänne oksentamassa. Ihan kipeää. Olethan sinä kyllä rakastettava, siitä ei pääse mihinkään.

T. nainen manalasta

Varattuja?

Olen varattu. Hänestä ei tietoa, koska ei sillä ole minulle merkitystä. En ole aikeissa tehdä mitään liikkuja mihinkään suuntaan. Rakastan kumppaniani ja en loukkaisi häntä missään olosuhteissa. Ap

Etkö ymmärrä että loukkaat kumppaniasi jo nyt kun haaveilet jostain toisesta?

Ymmärrän ja siksi tekisin mitä vain, että en ajattelisi häntä. Toisaalta, kuten jo aloitusviestissäni sanoin, en haaveile hänestä parisuhdemielessä. Joskus ihmiset vain ovat erityisiä muulla tavalla. Siitä on nyt kyse. En vain tiedä, millä tavalla hän on erityinen, koska vastaavaa tapausta ei ole minulla koskaan ollut. Ei löydy kategoriaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8623/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempi että yli viisikymppiset keskustelutaidottomat tosiaan menette sinne suomi24. Ei nyt selvästi oikein kemiat täällä natsaa

Uusi vastaaja 1.

Just oli gallup, eniten on ikäluokkaa 40-49 ja toiseks eniten 30-39. Ei yli viisikymppisiä montaa ollu

En kyllä tajua miks jauhaa viiskymppisistä, jos ketjussa on eniten ikäluokkaa 40-49v eli melkein viiskymppisiä 🙄

Puhe on ollut YLI viisikymppisistä, ei noin tai melkein. Viittäkymmentä pidettiin jonakin ylitettävänä aikuisuusrajana, joku halusi löytää keskustelupaikan sen ikäisille. Siksi siitä puhuttiin

Varmaan se eilinen 52v jonka mielestä nelikymppiset on lapsellisia ihmisiä joiden kanssa ei voi keskustella mistään 😆😆😆

Todennäköisesti

Vierailija
8624/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi vastaaja 1.

Jep. t. Keski-mahainen

kirjoittaa tänne mistä tahansa se alkaa jotakin ärsyttämään jopa kaipausviestit, osa käy päivittäin alapeukuttamassa toisten viestit????  ei vaan voi ymmärtää ,onko liian hyvin asiat? ei todellisia ongelmia?

olen kateellinen jos näin on

sivusta

Vierailija
8625/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.

Kyllä mä tiedän jo entuudestaan varsin hyvin, mitä meidän suhteesta puuttuu. Seksi, kosketukset, läheisyys, intohimo, rakkauden sanat.

Miksi et tee asialle mitään???

Olen jo yrittänyt niin paljon kuin vain olen keinoja keksinyt. Ja asiasta on puhuttu yhdessä. Kaikki ihmiset eivät ole toisilleen täydellisiä, vaikka hyviäkin puolia on.

Eikö ero olisi vaihtoehto?

Vierailija
8626/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua niin, että se tuntuu fyysisenä kipuna. 🥺

Veit mun sydämen niin salaa, etten edes heti tajunnut...ja nyt se on sun lujemmin kuin kenenkään muun koskaan aiemmin. ❤️

Vierailija
8627/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
8628/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja. Sydämeni lyö aina ylimääräisen lyönnin kun näen sut

Vierailija
8629/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veit mun sydämen niin salaa, etten edes heti tajunnut...ja nyt se on sun lujemmin kuin kenenkään muun koskaan aiemmin. ❤️

Kärppänä paikalla- kuka, kelle?

Vierailija
8630/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko teillä mahdollisuutta suhteelle? Onko tunteet molemminpuolisia?

Vierailija
8631/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤩

Vierailija
8632/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko teillä mahdollisuutta suhteelle? Onko tunteet molemminpuolisia?

Suhteesta en tiedä, koska hän ei ilmeisesti halua erinäisistä syistä (oon kysynyt). Hänelläkin on silti on tunteita mua kohtaan ja molemmat ollaan vapaita.

Vierailija
8633/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti huti. Valitettavasti.

Vierailija
8634/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti huti. Valitettavasti.

Jep. Koska TPS.

Vierailija
8635/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: luotatko ketjun galluppeihin?

Kyllä. Pari tunnistetta: sinisilmäinen ja ikä 48v. 😊

Vierailija
8636/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Käytsä usein täällä?[/]

Lähes päivittäin, riippuen fiiliksestä ja kiireestä.

Vierailija
8637/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi on pahempaa masentunut alakulo (en jaksa tehdä mitään) vai se, kun on liikaa energiaa (hypin seinille). Jälkimmäistä on vaikeampi ehkä hallita. Melankolinen luonne pärjää alakulon kanssa, mutta sitten kun energiaa liikaa niin sitä on kunnolla liikaa. Taidan lähteä ulos.

Vierailija
8638/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.

Niin, mun tapauksessa puuttuu juuri tuo fyysinen kanssakäyminen. Ei se sitten ole ihme, jos alkaa sivuilleen vilkuilla. Eikä tämä kirjoittelu täällä palstalla mihinkään johda. Pahempi olisi varmaan, jos alkaisin tehdä sellaisia julkisia avautumisia nettiin seksinpuutteessani, kuten se yksi vaalea sopraano.

Mikä teitä pitää noissa toimimattomissa suhteissa? Raha, omaisuus vai yksinolemisen pelko? En voi ymmärtää. En eläisi toimimattomissa suhteessa.

Vierailija
8639/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden lenkille, tuu mua vastaan.

Vierailija
8640/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän jo entuudestaan varsin hyvin, mitä meidän suhteesta puuttuu. Seksi, kosketukset, läheisyys, intohimo, rakkauden sanat.

Miksi et tee asialle mitään???

Olen jo yrittänyt niin paljon kuin vain olen keinoja keksinyt. Ja asiasta on puhuttu yhdessä. Kaikki ihmiset eivät ole toisilleen täydellisiä, vaikka hyviäkin puolia on.

Eikö ero olisi vaihtoehto?

Parempi olla puutteellisessa suhteessa, jossa käytännön asiat ovat hyvin (ja haaveilla muusta) kuin rikkoa käytännön asiat ja hypätä täysin tuntemattomaan haaveilemaan.

Ketju on lukittu.