Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
6841/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘

Vierailija
6842/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6843/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tällainen roikkuminen johtuu? Läheisriippuvaisuudesta vai mistä..? Olen nähnyt sinut viimeksi seitsemän kuukautta sitten ja ajattelen sinua vieläkin. Joka päivä. Säälittävää. Epätervettä. Häiriintynyttä.

En ilkeä myöntää tätä oikeasti edes itselleni.

Oletko ollut yleensä roikkumiseen taipuvainen?

Minä olen aina ollut sellainen, että ihastun tosi harvoin ja kaipaan sitten monta vuotta, mutta on mun kaveripiirissä useimmilla ollut joskus joku yksi tyyppi jota ovat kaivanneet ja roikkuneet, vaikka eivät muuten olisi ollenkaan sen tyyppisiä.

Pari kaveria onkin noissa tilanteissa vitsailleet, että ”mitä mulle oikein tapahtuu, musta on tulossa sinä”.

En ole ollut. Ennemmin olen sitä tyyppiä, etten haluaisi sitoutua liikaa. Ja nyt roikun ihmisessä, joka ei edes tiedä tunteistani.

Vierailija
6844/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on tunteita varattua miestä kohtaan, mutta en koskaan edes toivoisi hänen hajottavan ihanaa perhettään omien tunteideni tai himojeni vuoksi. Se, mitä heillä on, on todella arvokasta.

Vierailija
6845/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin on tunteita varattua miestä kohtaan, mutta en koskaan edes toivoisi hänen hajottavan ihanaa perhettään omien tunteideni tai himojeni vuoksi. Se, mitä heillä on, on todella arvokasta.

En tarvitse saarnoja. Se on sun päätös ja mulla on myös omani ja se ei kuulu kenellekään. Keskittykää omiin asioihinne.

Vierailija
6846/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
6847/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin lintu laulaa jo kevättä auringossa. Minäpä ajattelen sinua. 😊

Vierailija
6848/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytte täällä aina toisten kaipaajien kimppuun kun ette tiedä toisten tilanteista mitään? On hyvin erilaisia tilanteita. Joskus kaksi ihmistä kohtaavat ja rakastuvat. Vaikka olisivatkin varattuja. On myös kulissiliittoja, jotka romahtavat kun oikea rakkaus osuukin yllättäen kohdalle. Ette tuomitsisi jos olisitte samanlaisen tilanteen itse läpikäyneet. Sivusta

Vierailija
6849/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei kivasti piristi päivää ja nosti motivaatiota. Kiitti siit.

T

Mikä?

Vierailija
6850/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛💛💛💛💛

Vierailija
6851/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T💖M

Vierailija
6852/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapulille. 🤗

Vierailija
6853/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG. Saunanraikkaille kasvoille levitin cosmic drops highlighter: ia ja kuolin 🤣🤣🤣 ja niin kuolisivat kaikki muutkin jos mut näkisivät! Älä koskaan levitä isoa määrää naamaan ennenkuin tarkistat mitä käytät. Naamani on nyt kiiltävän violetti ja helmeilevä. Muistutan ilmiselvästi avaruusoliota, jälleen kerran.

Tee Illuminaatti Data

Vierailija
6854/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aamulla mietin kun hakkasin kuumeessa ja migreenissä portin edestä jäälauttoja ennen öljymiehen tuloa, että rakas universumi - tiedän jo, että olen soturi ja pärjään vaikka mitä tielleni heitetään.

Olenhan jo 40 vuotta harjoitellut ainiaisella esteradalla.

Mutta voisiko joskus tulla vaikka semmoinen jakso elämääni, että saisin olla semmoinen herkkä, heikko ja ylenpalttisen feminiininen.

Että voisin vaan vaikka räpsytellä ripsiäni, istua rauhassa ja joku ihana huolehtisi, toisi kupin kahvia, ehkä leivoksenkin, pusun poskelle.

Semmoista tänään mietin.

Kivaa päivää kaikille! 🤗❤️☀️

Vierailija
6855/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko osannut pysyä sopivalla etäisyydellä?

6856/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OMG. Saunanraikkaille kasvoille levitin cosmic drops highlighter: ia ja kuolin 🤣🤣🤣 ja niin kuolisivat kaikki muutkin jos mut näkisivät! Älä koskaan levitä isoa määrää naamaan ennenkuin tarkistat mitä käytät. Naamani on nyt kiiltävän violetti ja helmeilevä. Muistutan ilmiselvästi avaruusoliota, jälleen kerran.

Tee Illuminaatti Data

Lähinnä tulee kuvauksesta aatoksiin Avatar-elokuvan naaras ja jos näin niin välttämättä ei kovin epäeroottinen ilmestys ole🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
6857/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭😭😭

Vierailija
6858/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 kirjoitti:

Tuossa aamulla mietin kun hakkasin kuumeessa ja migreenissä portin edestä jäälauttoja ennen öljymiehen tuloa, että rakas universumi - tiedän jo, että olen soturi ja pärjään vaikka mitä tielleni heitetään.

Olenhan jo 40 vuotta harjoitellut ainiaisella esteradalla.

Mutta voisiko joskus tulla vaikka semmoinen jakso elämääni, että saisin olla semmoinen herkkä, heikko ja ylenpalttisen feminiininen.

Että voisin vaan vaikka räpsytellä ripsiäni, istua rauhassa ja joku ihana huolehtisi, toisi kupin kahvia, ehkä leivoksenkin, pusun poskelle.

Semmoista tänään mietin.

Kivaa päivää kaikille! 🤗❤️☀️

Samat toiveet 😕

Vierailija
6859/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Vierailija
6860/17476 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sellaista mietit?

Ketju on lukittu.