Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
"I want believe in miracles because sometimes we just have to believe"
Hyvää yötä tärkeä. Kaipaan sinua valonsäteeni.
Hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle mieheltä. Eilen en ehtinä viestimään ajoissa. Halit suukot, huomiseen. Kaikille kaipaajille myös.
Hyvää huomenta kaunis sopankeittäjä.
Huonosti nukuttu yö takana. Surullinen ja apea olo. Koko kehoni tuntuu niin raskaalta että tuskin jaksan liikauttaa jäsentäkään. Sä olet muhun pettynyt ja vihainen. Juuri nyt tuntuu siltä että haaveeni sinusta ja siitä että saisin joskus sinut lähelleni, taitavat olla vain sydämeni tuotosta ja turhaa haaveilua. Olet niin tiukasti siinä nykyisessä kiinni. Sen tajusin eilen. Sano jos olen väärässä. Itkettää ja mulla on sua kaikesta huolimatta kauhea ikävä.
Vaikka kuuseen suksisin,
muuntajaankin kusisin.
Äitini möisin,
rotanmyrkyt itse söisin.
Ihokkaani repisin,
tervassa kierisin.
Mut kahta vaihtais en,
vaikka voisin kyllä luovuttaa toisen
- sydämen -
jos saisin sen naisen.
Huomenta, varmaan nukut vielä🎈
Vierailija kirjoitti:
Huonosti nukuttu yö takana. Surullinen ja apea olo. Koko kehoni tuntuu niin raskaalta että tuskin jaksan liikauttaa jäsentäkään. Sä olet muhun pettynyt ja vihainen. Juuri nyt tuntuu siltä että haaveeni sinusta ja siitä että saisin joskus sinut lähelleni, taitavat olla vain sydämeni tuotosta ja turhaa haaveilua. Olet niin tiukasti siinä nykyisessä kiinni. Sen tajusin eilen. Sano jos olen väärässä. Itkettää ja mulla on sua kaikesta huolimatta kauhea ikävä.
Mistä tiedät, että hän on sinuun pettynyt ja vihainen?
Vierailija kirjoitti:
Sanaton
Mikä se tytön niin hiljaiseksi vetää
Vierailija kirjoitti:
Mut hei kivasti piristi päivää ja nosti motivaatiota. Kiitti siit.
T
Hä!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että hän on sinuun pettynyt ja vihainen?
Viestistä. Ei noilla sanoilla sanonut mutta tiedän
Kande hyvää ihokasta repiä, tai äitiä myyä naisen takia, ei todellakaan.
Vaihda mieheen. Näin ne naishuolet ratkotaan.
Mä en vaan tuu kestämään sitä ettet olis elämässäni. Muserrun kappaleiksi. En kestä ajatellakaan etten näkisi sinua tai kuulisi ääntäsi. Miten selviän tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuuseen suksisin,
muuntajaankin kusisin.
Äitini möisin,
rotanmyrkyt itse söisin.
Ihokkaani repisin,
tervassa kierisin.
Mut kahta vaihtais en,
vaikka voisin kyllä luovuttaa toisen
- sydämen -
jos saisin sen naisen.
Oletko koira? 🐕 Hauska runo. 😅
Virtaa työpäivään❣️ Kohta taas vähenee.
Ääh oikeasti vähän masentavaa, että mun orastava kevätromanssini oli vain jotain.