Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex oli löytänyt miehen, jolla tummat hiukset ja täydellinen hiusraja

Vierailija
10.12.2023 |

Ihmettelin suhteessa ollessamme useaan kertaan, miksi sellainen nainen halusi seurustella minun näköiseni miehen kanssa. No melko pian suhteen päättymisen jälkeen näin tuoreen parin yhdessä tapahtumassa, ja nyt oli löytynyt rinnalle sellainen mies, jonka voi olettaakin seurustelevan exäni kanssa! Oli villakangastakkia, sänkipartaa ja tummaa hiusta täydellisellä hiusrajalla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän aloituksen on kirjoittanut katera nainen. 

Vierailija
2/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "täydellinen hiusraja" jaksaa kyllä edelleen naurattaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nauramista siinä on?

Vierailija
4/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti huolii kaljuuntuvan/ kaljuuntuneen silloin kun tarjolla on myös täydellisen hiusrajan omaavia (ja lisänä pituutta 183cm)

Vierailija
5/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ostin eron jälkeen seinät täyteen Aquaman julisteita. Kuulemma Momoa on niin "täydellinen pakkaus". Olin hieman järkyttynyt kun hain viimeisiä tavaroitani sen kämpiltä. Ei ollu sit meikäläisestä Momoaksi. Itsetuntoni musertui ja eipä tässä enää varmaan koskaan voi kelvata naiselle jos mittatikkuna on Jason Momoa.

Vierailija
6/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nauramista siinä on?

Jos on niin tyhjä ihminen, että tuolla on oikeasti merkitystä, niin ei sellaisten perään kannata itkeä. 

Vierailija
7/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti huolii kaljuuntuvan/ kaljuuntuneen silloin kun tarjolla on myös täydellisen hiusrajan omaavia (ja lisänä pituutta 183cm)

No minä olin todennäköisesti oikeassa paikassa oikeaan aikaan, eikä exä juuri sillä hetkellä löytänyt muita. No nyt oli löytänyt selvästi sen, jonka oikeasti halusi. -ap

Vierailija
8/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Mun exällä on tummat hiukset. Nykyisellä on vaaleat hiukset.

Vierailija
9/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan hiusten perusteella miestä valitse. Rakastuin kaljuuntuvaan mieheen joka mua vieläpä vähän lyhyempi ja mieheksi lyhyt. Oltiin yhdessä melkein 10 vuotta. 

Vierailija
10/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta on hiukset kuitenkin, se on aika tärkeää.

Vierailija
11/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis? Elvishän oli blondi, mutta värjäsi hiuksensa markkinointisyistä pikimustiksi. Keikkaa ennen korjasi vielä aukkopaikkoja mustalla kenkäplankilla. Tämä tarina on tosi.

Vierailija
12/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta on hiukset kuitenkin, se on aika tärkeää.

Sulle on? Olen seurustellut myös kaljun kanssa.

Vierailija
13/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalju mies = testo tasot alhaalla

Vierailija
14/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elvis? Elvishän oli blondi, mutta värjäsi hiuksensa markkinointisyistä pikimustiksi. Keikkaa ennen korjasi vielä aukkopaikkoja mustalla kenkäplankilla. Tämä tarina on tosi.

Jo Elviksen aikaan tiedettiin, että suurta seksisymbolin mainetta ei voi saada ilman tummia hiuksia. Maailmassa on kaksi naisten ihannemiestä, jotka ovat vaaleita: Robert Redford ja Brad Pitt ja heistä vain Redford on oikeasti kunnolla vaalea. Kaljuja ihannemiehiä nyt ei olekaan.

Vierailija
15/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan hiusten perusteella miestä valitse. Rakastuin kaljuuntuvaan mieheen joka mua vieläpä vähän lyhyempi ja mieheksi lyhyt. Oltiin yhdessä melkein 10 vuotta. 

Ai jaa, minä olen edelleen yhdessä täydellisen hiusrajan omaavan miehen kanssa - jo vuodesta 2005. Ja edelleen täydellinen hiusraja. Kaljut eroavat.

Vierailija
16/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei sun kanssa. Teidän suhde päättyi aivan varmasti johonkin muuhun, kun miltä näytät. 

Ei me naiset turhaan erota. 

Vierailija
17/17 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei sun kanssa. Teidän suhde päättyi aivan varmasti johonkin muuhun, kun miltä näytät. 

Ei me naiset turhaan erota. 

Minä päätin itse suhteen. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme