Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG. Saunanraikkaille kasvoille levitin cosmic drops highlighter: ia ja kuolin 🤣🤣🤣 ja niin kuolisivat kaikki muutkin jos mut näkisivät! Älä koskaan levitä isoa määrää naamaan ennenkuin tarkistat mitä käytät. Naamani on nyt kiiltävän violetti ja helmeilevä. Muistutan ilmiselvästi avaruusoliota, jälleen kerran.
Tee Illuminaatti Data
Lähinnä tulee kuvauksesta aatoksiin Avatar-elokuvan naaras ja jos näin niin välttämättä ei kovin epäeroottinen ilmestys ole🙂
Haha- levitin sitä dekolteelle maximaalisen efektin saadakseni.
Nooh, joskus fantasialeikeissä tiedän mitä käytän.
Tosintämä oli vain näytepussi tuotteesta.
Sinulla on niin ihana ääni. Hymyilen, kun ajattelen Sinua. - Nähtäispä pian 😊
Vierailija kirjoitti:
Upea, viisas, hauska, empaattinen, lempeä, vahva, herkkä, kaunis. Sellainen kaivattuni on.
No moi. Mitä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea, viisas, hauska, empaattinen, lempeä, vahva, herkkä, kaunis. Sellainen kaivattuni on.
No moi. Mitä kuuluu?
Sua mietin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No moi. Mitä kuuluu?
Sua mietin
Ihanaa, kiitos että et ole unohtanut. Toivottavasti pian tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No moi. Mitä kuuluu?
Sua mietin
Miten voisin... milloin toivoisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No moi. Mitä kuuluu?
Sua mietin
Miten voisin... milloin toivoisit?
Jokin huhtikuinen tiistai sopisi hyvin. Entä Sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG. Saunanraikkaille kasvoille levitin cosmic drops highlighter: ia ja kuolin 🤣🤣🤣 ja niin kuolisivat kaikki muutkin jos mut näkisivät! Älä koskaan levitä isoa määrää naamaan ennenkuin tarkistat mitä käytät. Naamani on nyt kiiltävän violetti ja helmeilevä. Muistutan ilmiselvästi avaruusoliota, jälleen kerran.
Tee Illuminaatti Data
Lähinnä tulee kuvauksesta aatoksiin Avatar-elokuvan naaras ja jos näin niin välttämättä ei kovin epäeroottinen ilmestys ole🙂
Tosintämä oli vain näytepussi tuotteesta.
Muista kuitenkin että Avatar-hahmoon kuuluu oleellisesti häntä. Jos pyrit tähän lopputulokseen niin häntä takaa hotin habituksen🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Olenko osannut pysyä sopivalla etäisyydellä?
Kyllä. Viime aikoina on ollut oikein hyvä.
Jokin huhtikuinen tiistai sopisi hyvin. Entä Sinulle?[/quote]
Melkein millon vaan
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee Illuminaatti Data
Tosintämä oli vain näytepussi tuotteesta.Muista kuitenkin että Avatar-hahmoon kuuluu oleellisesti häntä. Jos pyrit tähän lopputulokseen niin häntä takaa hotin habituksen🙂
Mutta mullahan on!
Don` t u see the fire?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytte täällä aina toisten kaipaajien kimppuun kun ette tiedä toisten tilanteista mitään? On hyvin erilaisia tilanteita. Joskus kaksi ihmistä kohtaavat ja rakastuvat. Vaikka olisivatkin varattuja. On myös kulissiliittoja, jotka romahtavat kun oikea rakkaus osuukin yllättäen kohdalle. Ette tuomitsisi jos olisitte samanlaisen tilanteen itse läpikäyneet. Sivusta
Kylläpä kyllä. Pettäjät ne jaksaa aina selitellä asiat parhain päin omaksi edukseen.
Paljosta vetoa että olet täällä itsekin varattuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytte täällä aina toisten kaipaajien kimppuun kun ette tiedä toisten tilanteista mitään? On hyvin erilaisia tilanteita. Joskus kaksi ihmistä kohtaavat ja rakastuvat. Vaikka olisivatkin varattuja. On myös kulissiliittoja, jotka romahtavat kun oikea rakkaus osuukin yllättäen kohdalle. Ette tuomitsisi jos olisitte samanlaisen tilanteen itse läpikäyneet. Sivusta
Kylläpä kyllä. Pettäjät ne jaksaa aina selitellä asiat parhain päin omaksi edukseen.
Ihan sivusta vastaan; huomaan vuosien aikana useiden perheellisten miesten lähestyneen yrittäen saada suhdetta aikaan kanssani. Ovat olleet niin ihastuneita/rakastuneita ja kaikkensa yrittäneet. En ole lämmennyt yhdellekään, mutta este ei ole se varattuna oleminen vaan ihminen itse. Mietin vaan yllättävän monen ihastuvan suhteessa ja haikailevan toisen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tällainen roikkuminen johtuu? Läheisriippuvaisuudesta vai mistä..? Olen nähnyt sinut viimeksi seitsemän kuukautta sitten ja ajattelen sinua vieläkin. Joka päivä. Säälittävää. Epätervettä. Häiriintynyttä.
En ilkeä myöntää tätä oikeasti edes itselleni.
Oletko ollut yleensä roikkumiseen taipuvainen?
Minä olen aina ollut sellainen, että ihastun tosi harvoin ja kaipaan sitten monta vuotta, mutta on mun kaveripiirissä useimmilla ollut joskus joku yksi tyyppi jota ovat kaivanneet ja roikkuneet, vaikka eivät muuten olisi ollenkaan sen tyyppisiä.
Pari kaveria onkin noissa tilanteissa vitsailleet, että ”mitä mulle oikein tapahtuu, musta on tulossa sinä”.En ole ollut. Ennemmin olen sitä tyyppiä, etten haluaisi sitoutua liikaa. Ja nyt roikun ihmisessä, joka ei edes tiedä tunteistani.
Taipumus ihastua harvoin ja pitkäkestoisesti ei liity siihen, onko ihminen sitä tyyppiä että haluaa sitoutua vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivusta vastaan; huomaan vuosien aikana useiden perheellisten miesten lähestyneen yrittäen saada suhdetta aikaan kanssani. Ovat olleet niin ihastuneita/rakastuneita ja kaikkensa yrittäneet. En ole lämmennyt yhdellekään, mutta este ei ole se varattuna oleminen vaan ihminen itse. Mietin vaan yllättävän monen ihastuvan suhteessa ja haikailevan toisen perään.
Onneksi pääsen pois tästä tapppavan tylsästä keskiluokkahelvetistä ennen sitä ikää, kun ihastujat ja yrittäjät alkavat olla lähinnä jotain varattuja, perheellisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee Illuminaatti Data
Tosintämä oli vain näytepussi tuotteesta.Muista kuitenkin että Avatar-hahmoon kuuluu oleellisesti häntä. Jos pyrit tähän lopputulokseen niin häntä takaa hotin habituksen🙂
Mutta mullahan on!
Don` t u see the fire?
Ai, se olikin tuli eikä voiteesta johtuva perioraalidermatiitti tai joku vastaava. Sehän on kiva kun leiskut ihan muuten vaan🙂
Ilahduttavaa myöskin että hännän suhteen olet omavarainen koska kuten arvata saattaa, minulla ei olisi kuin ketunhäntää tarjota ahdinkoosi🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tiedän, että et voi kertoa mulle tosielämässä, etkä saisi vaikka voisitkin. Mutta kerro mulle täällä, mies. Kerro mitä ajattelet musta ja mitä tekisit mulle, jos sulla olisi lupa. Mun sielu janoaa kuulla niin kuin nupullaan olevat kukat janoavat kevätsateita.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee Illuminaatti Data
Mutta mullahan on!
Don` t u see the fire?Ai, se olikin tuli eikä voiteesta johtuva perioraalidermatiitti tai joku vastaava. Sehän on kiva kun leiskut ihan muuten vaan🙂
Ilahduttavaa myöskin että hännän suhteen olet omavarainen koska kuten arvata saattaa, minulla ei olisi kuin ketunhäntää tarjota ahdinkoosi🙂
Sullahan oli se taannoin kainalossa.
Laitan sulle someen jotakin.
Silmäsulhasen pitäis tulla kohta 😅👀😇
Romahdus on lähellä..