Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Huonosti nukuttu yö takana. Surullinen ja apea olo. Koko kehoni tuntuu niin raskaalta että tuskin jaksan liikauttaa jäsentäkään. Sä olet muhun pettynyt ja vihainen. Juuri nyt tuntuu siltä että haaveeni sinusta ja siitä että saisin joskus sinut lähelleni, taitavat olla vain sydämeni tuotosta ja turhaa haaveilua. Olet niin tiukasti siinä nykyisessä kiinni. Sen tajusin eilen. Sano jos olen väärässä. Itkettää ja mulla on sua kaikesta huolimatta kauhea ikävä.
miehelle?naiselle? tunnisteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanaton
Mikä se tytön niin hiljaiseksi vetää
Tytön? Kyllä ne pojatkin puhekykynsä osaa menettää.
Kun aihetta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanaton
Tytön? Kyllä ne pojatkin puhekykynsä osaa menettää.
Kun aihetta riittää.
Pahoittelen väärinkäsitystä.
Mikä sinua murehduttaa? Voinko jotenkin auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti nukuttu yö takana. Surullinen ja apea olo. Koko kehoni tuntuu niin raskaalta että tuskin jaksan liikauttaa jäsentäkään. Sä olet muhun pettynyt ja vihainen. Juuri nyt tuntuu siltä että haaveeni sinusta ja siitä että saisin joskus sinut lähelleni, taitavat olla vain sydämeni tuotosta ja turhaa haaveilua. Olet niin tiukasti siinä nykyisessä kiinni. Sen tajusin eilen. Sano jos olen väärässä. Itkettää ja mulla on sua kaikesta huolimatta kauhea ikävä.
miehelle?naiselle? tunnisteita?
En tiedä miksi kaipaat tunnisteita. Sopiiko tilanne sinuun? Juuri nyt on niin toivoton olo että en jaksa mitään trollien kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Virtaa työpäivään❣️ Kohta taas vähenee.
*väljenee
Minulla olisi nyt (poikkeuksellisesti) aikaa ja voisin vaikka yrittää lohduttaa, tai jotain..
Kevät ja sydänsurut, ei hyvä yhdistelmä.
💛 Huomenta! Päätin tulla vastaan töistä palaavia parkkiluolaan ja halata jokaisen. Ehdin halata monta työasuista miestä ennenkuin tuli kaksi naista vastaan lentoemomaiset huivit kauloissaan. He halusivat väistää halauksen ja yrittävät kävellä ohi. Kaappasin heidät molemmat hetkeksi halaukseen yhtä aikaa. Näin, että kauempana joku piiloutui muiden taakse ja jättäytyi viimeisten joukkoon. Toiset koppalakkiset hymyilivät jättäytyjälle vilkaisten mua ohimennessään. Tullessani hänen kohdalle tunnistin Sinuksi ja kaappasin syliini. Yllättäen nostit mut ilmaan. Tunsin jäntevän vartalosi ja voiman lihaksissasi. Olin ikionnellinen. Kohtaamisessa oli molemmin puolin tunnetta ja jälleennäkemisen riemua.
Seuraavassa kohtauksessa olit heittänyt mut vuoteelle. Istuit sen reunalla. Minä selälläni, vasen jalka lattialla, toinen selkäsi takana. Katselin kun riisuit vaatteitasi. Liikkeesi olivat verkkaisia, olit hiljaa. Sulla oli monta kerrosta kypärän aluspipoja ja sukkia. Hiuksesi olivat pörrössä niiden alla. Kysyin olitko harjoittelemassa radalla.
Harmittavasti en muista uneni loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että hän on sinuun pettynyt ja vihainen?
No he varmaan tuntee toisensa. Miksi täällä aina tentataan muita näiden viesteistä? Kyllä jokainen tietää oman tilanteensa ihan itse.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanaton
Älä viitsi vinoilla!
En aikonut sekaantua teidän kinasteluun, mutta tuo sanaton viesti oli multa. Kaivattuni sai eilen sanattomaksi. Tyrmistynyt olo. Ei siitä sen enempää. Eikö olekin kivoja tällaiset arvoitukselliset viestit. T. Sanaton ap
Ja kyllä. Olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanaton
Älä viitsi vinoilla!
Ymmärsit väärin. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut vinoilla.
Pahoittelut väärästä sanavalinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanaton
Älä viitsi vinoilla!
En aikonut sekaantua teidän kinasteluun, mutta tuo sanaton viesti oli multa. Kaivattuni sai eilen sanattomaksi. Tyrmistynyt olo. Ei siitä sen enempää. Eikö olekin kivoja tällaiset arvoitukselliset viestit. T. Sanaton ap
Kyllä vaan. Täällä toinen tyrmistynyt, ja ihan samasta syystä. Näitä viestejä sitten omitaan sujuvasti. Mutta jatketaan, sanattomina.
Rakas, kultainen kaivattuni, ethän pissaa voimavirtaa päin yhdenkään naisen takia? Ethän olisi niin höpsö?
Vierailija kirjoitti:
God morgon Tiina 🧡
Men hejsan, du som använder 🧡. Jag har samma färg och bokstav för min kärlek. Hoppas att du och Tiina har hittat era meddelande här, för jag har skickat de mesta under två månaden.
Kram.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuuseen suksisin,
muuntajaankin kusisin.
Äitini möisin,
rotanmyrkyt itse söisin.
Ihokkaani repisin,
tervassa kierisin.
Mut kahta vaihtais en,
vaikka voisin kyllä luovuttaa toisen
- sydämen -
jos saisin sen naisen.
Voi että ❤️🔥❤️🔥❤️🔥
Mutta voiko olla mulle tää
Kun en Turun sinappia värssyssä nää
Olisin ollut niin otettu
Jos olisin runon rustaajan oletettu kaivattu.
Voisitko suksia katajaa päin
Ja siinä pysyä
Antaisin sulle syliä
Jannea en tällä uumoile
Älä sitä edes luuloile
Mulla on mielessä eräs kolli,
Olkoon nimi sit vaikka Olli
Kun trimmaa tähän.
Voi toki olla muukin nimi,
Ei nimi miestä pahenna
Ellei mies nimeä.
Joka mun sydämeen
Ja
Niinpä, onhan tämä kaikin tavoin musertavaa, mutta sinäkin selviät.
Sivusta joo, mutta ehkä hieman vastaavanlaisissa tunnelmissa