Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuka oli kaivattuni, säälin hänen seuraavaa.
Mulla oli aikoinaan todella todella nuuka poikaystävä. Eräällä kerralla oletus oli, että hän maksaa pitsat ja ne oli tosi halvat. Hänen oletus oli, että minä maksan molempien pitsat. Tajuamatta, että ruoat oli maksamatta poistuin jo ulos ja poikaystäväni teki saman maksamatta mitään. Jälkikäteen piti minun syynä etten maksanut niitä ja mietti miten hän ei ikinä enää kehtaa mennä sinne.
Lähdettiin ajelemaan maakuntaan ja vanhempansa antoivat reippaasti rahaa, jotta voidaan käydä kahvilla yms. ja hän voi tarjota. Ajettiin noin 100km ja palattiin takaisin käymättä missään. Ei edes pysähdytty.
Äitinsä oli kerran ostamassa minulta jotain ja tarjosi 100mk väkipakolla, vaikka olisin tahtonut antaa ilmaiseksi. Otin lopulta rahan vastaan ison väännön jälkeen. Poikaystäväni suuttui miten otin rahaa vastaan. Yritti keplotella tuota rahaa itselleen.
Olen tavannut hänet viimeksi 90-luvulla, mutta on eräitä sukulaisia jotka tuntee heidät ja kyseisellä miehellä ei ole onni käynyt naismarkkinoilla. Taitaa tuo liika nuukuuskin ajaa naisia tiehensä.
Toivottavasti omat poikani löytävät omillaan toimeentulevat, itsenäiset, ja fiksut naiset. Naiset, jotka eivät hyväksy elämää toisen kustannuksella. Se on nykypäivää.
Ensisijaisesti kuitenkin kehottaisin poikiakin miettimään mitä kannattaa tehdä työkseen. Jospa vaikka lapsiakin siunaantuu niin fiksukin nainen on siinä rytäkässä poissa työelämästä. Piheys on vakava sairaus ja ällöttävän kuuloinen tuo nuuka poikkis. Mies saa maksaa treffit. Näin on, ja sen opetan myös lapsillein.
Itsekin ajattelen juuri näin. Eikä kyse ole mistään "kumpikin tulee itsenäisesti toimeen" päätöksestä. Karua ajateltavaa, jos lapsille olisi parempi olla kotona äidin kanssa niin ei voisi jäädä toisen nuukailun vuoksi, vaikka toimeen tulisi kotiin jäämälläkin. Kaikkea ei mitata rahassa.
Niinpä, kaikkea ei todellakaan mitata rahassa.
Rakkaus menee kaiken yli, sen olen usein nähnyt.
Ei esim. apurahatutkijan paremmin tienaava vaimo jää kotiin, eikä nuukuus liity asiaan mitenkään.
Tilanteita on yhtä monia kuin ihmisiäkin, ja monenlaisia hyviä ratkaisuja eri perheillä.
Itse tulen opettamaan lapselleni lähinnä vain sen, että love is love ja jos ei oo lovee niin jatka matkaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea, viisas, hauska, empaattinen, lempeä, vahva, herkkä, kaunis. Sellainen kaivattuni on.
Minunkin kaivattuni on kaikkea tätä. Lisäksi vielä todella älykäs.
Mun kaivattuni on vielä kaiken tuon lisäksi seksikäs.
Tässä miehet oikein kilvoittelevat ylisanoilla kaivatulleen mutta yksikään heistä ei naistaan lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Sulla piisaakin taas puuhaa. 🌙1
Teen savulohipastaa😋
Vierailija kirjoitti:
Voisin sanoa sulle aika isoja asioita IRL. Meillä on siihen kaikin tavoin ihan riittävä ja luonteva yhteys. En kuitenkaan uskalla. En ainakaan nyt. Pelkään moniportaisella asteikolla kaikkia mahdollisia seuraamuksia. Pelkään sitä, että sanoisit olevasi imarreltu, mutta et halua sen enempää ja että meidän on paras pysyä ystävinä. Pelkään, että täyslaidallinen tunnustusta rikkoo senkin ystävyyden, joka nyt on. Ymmärrän siitä mahdollisesti seuraavan kiusaantuneisuuden, joka jäisi haittaamaan. Toisaalta sitten pelkään sitäkin, että olisitkin halukas johonkin ja homma alkaisi eskaloitua. Luulen, että niin varmasti kävisi tavalla tai toisella. Se vetovoima ja kiinnostus ja kaikki, mitä meillä on, pakottaisi meidät siihen. Silloin siitä olisi ulkopuolisille syyttömille ikäviä seuraamuksia ja meidänkin elämä voisi mullistua tavalla, joka ei välttämättä ole miellyttävä ainakaan lyhyellä jänteellä. Siksi en sano. En ainakaan nyt. Olen kyllä todennut, että ei tämä ajan kanssa mihinkään katoa ja paine ottaa kohtalon loikka hiljalleen kasvaa. Mutta tuntuu, että aika ei vielä ole oikea. Tuntuu, että jotain pitäisi ensin tapahtua. On kauhea ikävä! Asiaa ei auttanut melko kuuma uni, jonka sinusta näin.
Mitä unessa tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea, viisas, hauska, empaattinen, lempeä, vahva, herkkä, kaunis. Sellainen kaivattuni on.
Tässä miehet oikein kilvoittelevat ylisanoilla kaivatulleen mutta yksikään heistä ei naistaan lähesty.
Eihän ne uskalla. Noin ylisanoilla kun kilvoitellaan niin tosipaikan edessä ollaan niin hiljaista poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ovat lähestyneet ja saaneet pakit
Vierailija kirjoitti:
Hyvää työpäivää sopankeittäjälle.
En ole velvoitteissa tänään. Vp.
Mites itse?
Hyvää lumipyryistä päivää!
Sanoittamatta
unien iltapäivä.
Kello laahustaa.
🤍
-Hai Ku
,🖌️
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko unohtanut kaivattusi?
No en ole! Viome yönäkin näin unta. Viime ajan unet ovat olleet pelkästään hänestä. Niin syvään hän, ytimennäivertäjä, on tiensäaivoihini näivertänyt. Jäärä mikä jäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne uskalla. Noin ylisanoilla kun kilvoitellaan niin tosipaikan edessä ollaan niin hiljaista poikaa.
Hyvä, että uskalletaan edes katsoa naista kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Pakit saaneet miehet kuvailevat naisia täysin eri termeillä.
Viime yönä kuului rajain takaa pienen pieni pierun pörähdys.
Olitko se sinä, kaivattuni satain vuottein takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla piisaakin taas puuhaa. 🌙1
Teen savulohipastaa😋
Hän ei seiso hellan ääressä vaan ruutujen.
Okei voi luoja mikä sähkö. Pelkään että ens kerralla tilassa on jotain räjähtävää, joka lentää taivaan tuuliin ihan vaan siitä että katsot mua. Mitään ei jääny mieleen, mutta kaikki mitä sanoit kuulosti jotenkin tuhmalta.
yksipuolinen kaipaus since 1435 kirjoitti:
Viime yönä kuului rajain takaa pienen pieni pierun pörähdys.
Olitko se sinä, kaivattuni satain vuottein takaa?
Menepä hänen kanssaan sitten takaisin sinne 1400-luvulle. Täällä nykyisyydessä viehätytään aivan toisenlaisista elonmerkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Pakit saaneet miehet kuvailevat naisia täysin eri termeillä.
Kokemukseni perusteella olen eri mieltä.
Sinun kokemuksesi voi olla toinen, varmaan myös eri tyyppisistä miehistä ne kokemukset sulla.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko unohtanut kaivattusi?
Ei tuota pysty unohtamaan kun lähellä asuu. Vaikka ehkä jo haluaisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaisin korvaasi rakas
❣️