Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuka oli kaivattuni, säälin hänen seuraavaa.
Mulla oli aikoinaan todella todella nuuka poikaystävä. Eräällä kerralla oletus oli, että hän maksaa pitsat ja ne oli tosi halvat. Hänen oletus oli, että minä maksan molempien pitsat. Tajuamatta, että ruoat oli maksamatta poistuin jo ulos ja poikaystäväni teki saman maksamatta mitään. Jälkikäteen piti minun syynä etten maksanut niitä ja mietti miten hän ei ikinä enää kehtaa mennä sinne.
Lähdettiin ajelemaan maakuntaan ja vanhempansa antoivat reippaasti rahaa, jotta voidaan käydä kahvilla yms. ja hän voi tarjota. Ajettiin noin 100km ja palattiin takaisin käymättä missään. Ei edes pysähdytty.
Äitinsä oli kerran ostamassa minulta jotain ja tarjosi 100mk väkipakolla, vaikka olisin tahtonut antaa ilmaiseksi. Otin lopulta rahan vastaan ison väännön jälkeen. Poikaystäväni suuttui miten otin rahaa vastaan. Yritti keplotella tuota rahaa itselleen.
Olen tavannut hänet viimeksi 90-luvulla, mutta on eräitä sukulaisia jotka tuntee heidät ja kyseisellä miehellä ei ole onni käynyt naismarkkinoilla. Taitaa tuo liika nuukuuskin ajaa naisia tiehensä.
Toivottavasti omat poikani löytävät omillaan toimeentulevat, itsenäiset, ja fiksut naiset. Naiset, jotka eivät hyväksy elämää toisen kustannuksella. Se on nykypäivää.
Ensisijaisesti kuitenkin kehottaisin poikiakin miettimään mitä kannattaa tehdä työkseen. Jospa vaikka lapsiakin siunaantuu niin fiksukin nainen on siinä rytäkässä poissa työelämästä. Piheys on vakava sairaus ja ällöttävän kuuloinen tuo nuuka poikkis. Mies saa maksaa treffit. Näin on, ja sen opetan myös lapsillein.
Itsekin ajattelen juuri näin. Eikä kyse ole mistään "kumpikin tulee itsenäisesti toimeen" päätöksestä. Karua ajateltavaa, jos lapsille olisi parempi olla kotona äidin kanssa niin ei voisi jäädä toisen nuukailun vuoksi, vaikka toimeen tulisi kotiin jäämälläkin. Kaikkea ei mitata rahassa.
Ei se kevät tuonutkaan virtaa takaisin, ja sinäkin olet vuorten takana (ei Lumikki).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On päiviä, jotka ovat kiireisiä, mutta olet joka päivä silti ajatuksissain. Kuten tänäänkin. Pieniä ajatuksenpoikasia lenteli päässäni läpi työpäivän, murto-osa sekunteja ja vähän pidempiäkin. Kävellessäni kotiin mietin, miten mukavaa olisi jos saisin saapua kotiin luoksesi tai sinua odottamaan. Tehdessäni ruokaa mietin, mitä sinulle kokkaisin. Mietin oikeastaan aika paljon ihan arkisia juttuja, että millaista kanssasi olisi elää ja vaan olla, yhdessä rämpiä läpi synkimmästä ja tylsimmästäkin arjesta. Hullultahan se kuulostaa, että unelmoin ensisijaisesti yhteisistä kauppareissuista, pyykkipäivistä ja juoksulenkeistä unelmahäiden, romanttisten illallisten ja kuuman seksin sijaan, mutta niin se vaan on. Olisi kaikista kauneinta saada jakaa se perusarki kanssasi. Ja jos sallin ajatusteni oikein lähteä laukalle, niin olisihan se kiva saada kutsua sinua vaimoksi tottakai, mutta se on valovuosien päässä omassa päässänikin.
Ihania ajatuksia hänestä sulla. Voisitko vähän paljastaa hänestä jotain, jotta hän tunnistaisi tämän viestin? Olisi sääli jos menisi ihan tuuleen tällainen ihana viesti. Kuinka usein näette kaivattusi kanssa?
Ei kuulu tapoihini vastailla uteluihin, mutta kun noin suoraan kysytään niin vastaanpa. En valitettavasti halua paljastaa kaivatustani mitään. Lähinnä kirjoittelen tänne purkaakseni tuntojani ja saadakseni sanottua sen, mitä en tosielämässä voi sanoa. Kaikki kortit ovat niinsanotusti käännetty jo, kyseessä on yksipuoliset tunteet. Onhan se sääli että viestit menevät tuuleen, mutta koen että jos raapustuksillani on jollekin iloa, niin jokainen haluava ajatelkoon viestin olevan juuri itselleen. -Ap
Sivusta huutelen ap:lle, että itsekin unelmoin tavallisesta arjesta kaivatun kanssa. Voi kun aloitus olisikin juuri erään tietyn miehen kirjoittama.
Sama ajatus. Elämässä on parasta tavallinen arki, kun se rullaa hyvin ja mukavasti. Pieniä ilon aiheita on arki täynnä ja niistä se elämän onni muodostuu, jos ne osaa nähdä ja kokea. Mitä pienemmästä osaa olla onnellinen, sen enemmän on onnen aiheita ja elämä sitä myöten mukavaa. Jos perustaa onnensa materiaan tai elämän huippuhetkiin, on aika heikoilla. Minulle on usein tarjolla naisia, jotka ajattelevat saavansa kauttani helppoa elämää, reissuja ja huippuhetkiä. Ovat monesti liikkeellä asenteella, jossa odottavat minun järjestävän heille viihdykettä ja hupia. Minusta tuollaiset ovat tylsintä mahdollista seuraa, enkä ole pätkääkään kiinnostunut. Haluan nimenomaan elää sitä tavallista arkea pienine ilonaiheineen. Ja minulle kelpaa vain nainen, joka haluaa ja osaa nähdä arjen ilot ja jolle huippuhetket ovat vain ekstraa ja vaihtelua kaiken keskelle, mutta ei elämän tarkoitus.
Mistä tunnistat tuollaiset jotka haluavat hyötyä ja millä lailla näkyy, että odottavat sun järjestävän viihdykettä heille?
Eihän se aina helppoa ole. Selkeimmät ovat helppoja, sillä toisinaan huomaa selvästi, missä kohtaa kiinnostus herää. Riittäköön se siitä. Viihdykkeen odottajat ovat passiivisia, valittavat tylsyyttä tekemättä itse asian eteen mitään, vaan odottavat ulkopuolelta ratkaisuja. Puheet yleensä asioissa, jotka kiiltää. Käsitys itsestään oikeutetusti etuoikeutettuna. Ylipäätään kovasti odotuksia ja vaatimuksia, mutta omaa panosta ei ole mihinkään juuri tarjota.
Eli toisin sanoen olet onnen onkija jos kysyt toiselta tämän työstä tai koulutuksesta. Ei saa vaikka et tietäisi kyseisestä työstä mitään. Kyselijä tietysti tiedustelee millainen palkka toisella on tai tulee olemaan, se on selvää. Tai jos mainitset jotain omista kavereistasi, ratsastat kaverin menestyksellä ja todistelet, että on mun ympärilläni menestyneitä ihmisiä. Jos näin on ja olet itse perus duunari olet tietysti onnen onkija.
Eli toisin sanoen haluat tappaa ja kiduttaa kissoja ja pieniä lapsia. Poltat pihallasi autonrenkaita ja kaadat jäteöljyt suoraan mereen. Näinhän sinä tuossa kirjoitat, kun rivien välejä lukee. Voin kaiketi vastavuoroisesti tehdä nämä tulkinnat, koska sinäkin vedät johtopäätöksesi aivan puskista ja laitat suuhuni sanoja, joita en sano saati ajattele.
Lue otsikko. Siinä se lukee. Lähetä terveisesi kaipaamallesi...
Vierailija kirjoitti:
Lue otsikko. Siinä se lukee. Lähetä terveisesi kaipaamallesi...
Mikset lähetä?
Hyvää työpäivää sopankeittäjälle.
Gallup
Oletko unohtanut kaivattusi?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tarkoitatko vuosien aikana olleita kaivattuja? Kyllä muistan ajoittain heitäkin, mutta en enää alkaisi mihinkään. Tämän hetkinen kaivattu riittää, enkä ole häntä unohtanut.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Toivottavasti. Olen kaivannut niin kauan olematonta, että jos joku päivä oikeasti jonkinlainen suhde olisi realisoitumassa, juoksisin karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tarkoitatko vuosien aikana olleita kaivattuja? Kyllä muistan ajoittain heitäkin, mutta en enää alkaisi mihinkään. Tämän hetkinen kaivattu riittää, enkä ole häntä unohtanut.
Tarkoitan kaikin tavoin. Tuon saa ymmärtää kuten osuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhan vaimo tässä terve. Lopeta se mun miehen hännystely! Kyllä vapaitakin miehiä löytyy.
😋😁
Mikäs tuossa naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On päiviä, jotka ovat kiireisiä, mutta olet joka päivä silti ajatuksissain. Kuten tänäänkin. Pieniä ajatuksenpoikasia lenteli päässäni läpi työpäivän, murto-osa sekunteja ja vähän pidempiäkin. Kävellessäni kotiin mietin, miten mukavaa olisi jos saisin saapua kotiin luoksesi tai sinua odottamaan. Tehdessäni ruokaa mietin, mitä sinulle kokkaisin. Mietin oikeastaan aika paljon ihan arkisia juttuja, että millaista kanssasi olisi elää ja vaan olla, yhdessä rämpiä läpi synkimmästä ja tylsimmästäkin arjesta. Hullultahan se kuulostaa, että unelmoin ensisijaisesti yhteisistä kauppareissuista, pyykkipäivistä ja juoksulenkeistä unelmahäiden, romanttisten illallisten ja kuuman seksin sijaan, mutta niin se vaan on. Olisi kaikista kauneinta saada jakaa se perusarki kanssasi. Ja jos sallin ajatusteni oikein lähteä laukalle, niin olisihan se kiva saada kutsua sinua vaimoksi tottakai, mutta se on valovuosien päässä omassa päässänikin.
Ihania ajatuksia hänestä sulla. Voisitko vähän paljastaa hänestä jotain, jotta hän tunnistaisi tämän viestin? Olisi sääli jos menisi ihan tuuleen tällainen ihana viesti. Kuinka usein näette kaivattusi kanssa?
Ei kuulu tapoihini vastailla uteluihin, mutta kun noin suoraan kysytään niin vastaanpa. En valitettavasti halua paljastaa kaivatustani mitään. Lähinnä kirjoittelen tänne purkaakseni tuntojani ja saadakseni sanottua sen, mitä en tosielämässä voi sanoa. Kaikki kortit ovat niinsanotusti käännetty jo, kyseessä on yksipuoliset tunteet. Onhan se sääli että viestit menevät tuuleen, mutta koen että jos raapustuksillani on jollekin iloa, niin jokainen haluava ajatelkoon viestin olevan juuri itselleen. -Ap
Sivusta huutelen ap:lle, että itsekin unelmoin tavallisesta arjesta kaivatun kanssa. Voi kun aloitus olisikin juuri erään tietyn miehen kirjoittama.
Sama ajatus. Elämässä on parasta tavallinen arki, kun se rullaa hyvin ja mukavasti. Pieniä ilon aiheita on arki täynnä ja niistä se elämän onni muodostuu, jos ne osaa nähdä ja kokea. Mitä pienemmästä osaa olla onnellinen, sen enemmän on onnen aiheita ja elämä sitä myöten mukavaa. Jos perustaa onnensa materiaan tai elämän huippuhetkiin, on aika heikoilla. Minulle on usein tarjolla naisia, jotka ajattelevat saavansa kauttani helppoa elämää, reissuja ja huippuhetkiä. Ovat monesti liikkeellä asenteella, jossa odottavat minun järjestävän heille viihdykettä ja hupia. Minusta tuollaiset ovat tylsintä mahdollista seuraa, enkä ole pätkääkään kiinnostunut. Haluan nimenomaan elää sitä tavallista arkea pienine ilonaiheineen. Ja minulle kelpaa vain nainen, joka haluaa ja osaa nähdä arjen ilot ja jolle huippuhetket ovat vain ekstraa ja vaihtelua kaiken keskelle, mutta ei elämän tarkoitus.
Mistä tunnistat tuollaiset jotka haluavat hyötyä ja millä lailla näkyy, että odottavat sun järjestävän viihdykettä heille?
Eihän se aina helppoa ole. Selkeimmät ovat helppoja, sillä toisinaan huomaa selvästi, missä kohtaa kiinnostus herää. Riittäköön se siitä. Viihdykkeen odottajat ovat passiivisia, valittavat tylsyyttä tekemättä itse asian eteen mitään, vaan odottavat ulkopuolelta ratkaisuja. Puheet yleensä asioissa, jotka kiiltää. Käsitys itsestään oikeutetusti etuoikeutettuna. Ylipäätään kovasti odotuksia ja vaatimuksia, mutta omaa panosta ei ole mihinkään juuri tarjota.
Eli toisin sanoen olet onnen onkija jos kysyt toiselta tämän työstä tai koulutuksesta. Ei saa vaikka et tietäisi kyseisestä työstä mitään. Kyselijä tietysti tiedustelee millainen palkka toisella on tai tulee olemaan, se on selvää. Tai jos mainitset jotain omista kavereistasi, ratsastat kaverin menestyksellä ja todistelet, että on mun ympärilläni menestyneitä ihmisiä. Jos näin on ja olet itse perus duunari olet tietysti onnen onkija.
Poltat pihallasi autonrenkaita ja kaadat jäteöljyt suoraan mereen. Näinhän sinä tuossa kirjoitat, kun rivien välejä lukee. Voin kaiketi vastavuoroisesti tehdä nämä tulkinnat, koska sinäkin vedät johtopäätöksesi aivan puskista ja laitat suuhuni sanoja, joita en sano saati ajattele.
Poistin lainauksesta ekan lauseen kun meni vähän sulta yli, mutta joo, renkaat poltan pääsiäiskokossa, vanhat akut ja patterit käyn hautaamassa hiekkakuopille ja mereen tyhjennän jäteöljyn lisäksi kesämökkini ulkohuussin jätesäiliön. Olen ehkä ympäristölle myrkkyä, mutta sen lisäksi selvännäkijä ja korttini sanovat, että ei väitteeni aivan tuulesta temmattuja olleet.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En ikimaailmassa. Vielä joutuu mies mua vielä sietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Noup. Taisi vaan kierrokset kasvaa molemmilla kun eilen kohdattiin puolisattumalta 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Valitettavasti en, vaikka huonomuistinen olenkin. Muistan valokuvan tarkasti.
Sulla piisaakin taas puuhaa. 🌙1
Ensisijaisesti kuitenkin kehottaisin poikiakin miettimään mitä kannattaa tehdä työkseen. Jospa vaikka lapsiakin siunaantuu niin fiksukin nainen on siinä rytäkässä poissa työelämästä. Piheys on vakava sairaus ja ällöttävän kuuloinen tuo nuuka poikkis. Mies saa maksaa treffit. Näin on, ja sen opetan myös lapsillein.