Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Ihan pelkkä naapurin tervehtiminen, ei varmasti merkkaa ihastukselle mitään, mutta minulle siitä tuli erityisen hyvä mieli.
En yhtään tykkää, jos joku minua tällä palstalla kaipaa. Salaa mielessään saa tietenkin ajatella mitä lystää. Olisi häpeällistä näin viallisena ja ikääntyvänä naisena olla jonkun riettaiden haaveiden kohde. Epämiellyttävä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko unohtanut kaivattusi?
En. Juuri tässä pyörittelen mielessäni sitä kuinka helppo hänet oli ylipuhua yhteen juttuun viimeksi kun nähtiin pikaisesti....
Pikaiset piristää.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tykkää, jos joku minua tällä palstalla kaipaa. Salaa mielessään saa tietenkin ajatella mitä lystää. Olisi häpeällistä näin viallisena ja ikääntyvänä naisena olla jonkun riettaiden haaveiden kohde. Epämiellyttävä ajatus.
Minä puolestani nautin siitä, että olen riettaiden haaveiden kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En. Juuri tässä pyörittelen mielessäni sitä kuinka helppo hänet oli ylipuhua yhteen juttuun viimeksi kun nähtiin pikaisesti....
Mut saa helposti ylipuhuttua vaikka mihin, mutta alan vihaamaan ihmisiä, jotka niin tekevät. Tajuan kyllä mitä tapahtuu, vaikka en kykene sitä estämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mut saa helposti ylipuhuttua vaikka mihin, mutta alan vihaamaan ihmisiä, jotka niin tekevät. Tajuan kyllä mitä tapahtuu, vaikka en kykene sitä estämään.[/quote
viikon selitys 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani nautin siitä, että olen riettaiden haaveiden kohde.
Varmaan kivaa sellaiselle, joka on raikas kaunotar ja nauttii huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minä olin.
Etkä edes moikannut?
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas trolli ku viesti ei ollutkaan sulle vaan mulle
Joku pilkkaa mua. 😭 En puhu koskaan räävittömiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaipaa, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
olipa huono tuuri😞
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Soot niin nöyryyttänyt ittes. Soon niin jotta tuollaisen mukulan perähän pitää kattua, kus son via nuon huuritoon. Soon niin M että oot syöny vattas niin täyteen omias jotta aivan napa kiiltää. Soot pössö.
Hei vaan, saiko tuosta kukaan selvää!
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En ole unohtanut, mutta luovutin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kaipasit ketä?
Mitä h*lvettiä mä teen teidän kanssa? Ulkonäön perusteella en valintaani tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En ole unohtanut, mutta luovutin.
Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En halua unohtaa, mutta olen koettanut saada suhtautumiseni neutraaliksi. Ei ota onnistuakseen.
Minne häipyi se 👀 ja 🔮 vuoropuhelu? Jäi kesken...