Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Eilen en ehtinyt laittaa sulle hyvän yön toivotuksia. Mutta menin nukkumaan sinä ajatuksissani, kuten aina. Ja katsoin sun kuvaasi. Näytät niin syötävän ihanalta tuossa kuvassa. Mulla on niin ikävä sua ihana.
Aamukahville kultani. "Nukkuvat aamut". ☕☕
Hyvää huomenta sopankeittäjä.
<3
Alan uskoa että pää voi räjähtää v*****ksesta.....
Sua niin ikävä....
Miehelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Mikä on ensimmäinen ajatuksesi mitä haluat tehdä, kun kohtaat ihastuksesi?
Paeta.
Hänellä on nyt tuo vaihe 🙄. Hän on etäinen ja vähän tyly.
Aivan sivustaEttei johtuisi omasta käytöksestäsi. Sivusta myös
Ei johdu. Hänellä ei ole mitään syytä tulla luokseni. Eikä hän ole tikusta asiaa tyyppi. Eikä turhasta höpöttäjä. Hänellä voi olla myös omia murheita.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisitko suhteen jos joku murtaisi nenäsi toisen kerran?
Todellakin. Minua aikoinaan eron tullessa exä puristi kädestäni. Sanoin, että sinulla on 5 sekuntia aikaa päästää irti tai alkaa läski tummua. Päästi. Ja lähti.
Ikä ei ole vain numero kirjoitti:
Ajatusten Tonava vai muutama tenava?
Taidan tilata miesten tena-paketin …
(Vanha mies.)
Mahdollisuuskin onbyhetinen tenava. Joskus voi tenaakin tarvita. Asia aina kerrallaan. Minulle kelppaat sellaisenaan.🌱
Vierailija kirjoitti:
Eilen en ehtinyt laittaa sulle hyvän yön toivotuksia. Mutta menin nukkumaan sinä ajatuksissani, kuten aina. Ja katsoin sun kuvaasi. Näytät niin syötävän ihanalta tuossa kuvassa. Mulla on niin ikävä sua ihana.
Laitatko sä tänne hänelle toivotukset vai suoraan irl? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla mies ole liitossasi enää seksiä?
Seksipuutteisia miehiä on paljon. Tiedän missä näitä on. Siellä, missä meitä seksipuutteisia naisiakin. Seksitön suhde usein ajautuu laajemmaksi asiaksi, jos tilannetta ei saa suhteessa korjattua. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
On niillä vaikka ne aina muuta väittää. Ettei muka kotoa saa ja sä olet se mistä ne haaveilee vaan. Niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas opekollega.
💝
Kiitos ihana♥️
Vierailija kirjoitti:
No katsos kun olen addiktoitunut seksiin, eikä mulle mikään määrä riitä, niinpä juoksen heppi pystyssä sinne tänne, ja vokottelen kaikkia naisia mitä vaan näen.
Robinin Onnellinen
"Kun aamulla herään
Mä tuntee voin sen
Tää on kaunis päivä, mä oon
Onnellinen
Sama mulle vaik satais
Taivas ois pilvinen
Tää on kaunis päivä
Mä oon sopivasti onnellinen"
...Ja jokivarsi...
😘🤩
Ahdistaa, eikä sinua ole. Aina yksin.