Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
641/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis aamu.

Hiljaista.

Viikonlopun rauha.

Saanut nauttia aina hiljaisista naapureista. Mitä nyt poika pompottelee toisinaan palloa yläkerrassa. Tuleva palloilija. Potkii palloa naisten maaleihin.

Samanmoisia tuntuu kaikki pelimiehet olevan.

Yksi oli alussa toisenlainen, mutta sitten kaikki meni pieleen.

Vierailija
642/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, eikä sinua ole. Aina yksin.

Päästäisit lähelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on meille kaikille.

Mäkin oon joskus sortunut tähän.

🤣

Vierailija
644/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät 2019. Mielessäsi olen edelleen 🤗. Olen viisaampi, kun tiedätkään 😉

Vierailija
645/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamukahville kultani. "Nukkuvat aamut". ☕☕

Aamukahville...erikseen vai yhdessä? Jälkimmäistä toivon ☕☕

Vierailija
646/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevät 2019. Mielessäsi olen edelleen 🤗. Olen viisaampi, kun tiedätkään 😉

Et sä ainakaan partikkeleita handlaa.

Koitetaas tänään positiivisen kautta.

-eri

Vierailija
647/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌞aamupäivää sinulle, ihana Petra 💛

Vierailija
648/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni, miksi petät ja valehtelet minulle, jota lupasit rakastaa myötä ja vastoin?

Miksi pakenet, etkä kykene puhumaan? Roikotat löyhässä hirressä? Missä vastuuntuntoinen aikuisuus, miksi leikit kuin teini kuurupiiloa nurkan takana tupakalla?

Vierailija
649/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen en ehtinyt laittaa sulle hyvän yön toivotuksia. Mutta menin nukkumaan sinä ajatuksissani, kuten aina. Ja katsoin sun kuvaasi. Näytät niin syötävän ihanalta tuossa kuvassa. Mulla on niin ikävä sua ihana.

Laitatko sä tänne hänelle toivotukset vai suoraan irl? sivusta

En ole uskaltanut tekemään vielä sitä irl. Toivottavasti mahdollisimman pian.

Vierailija
650/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on meille kaikille.

Mäkin oon joskus sortunut tähän.

🤣

P.S. en kaipaa Juhaa sitten vuoden 2004, joten ei hätää Juhat ja niiden kaipaajat!

Vierailija
651/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö jotain sanomatta?

Jätän, nimittäin Sayaka on minulle erittäin tärkeä ihminen. Jos en olisi niin epävarma tunteistani tai niiden syvyydestä/vahvuudesta, epäilisin tämän olevan orastaavaa rakkautta, joka odottaa sitä hetkeä kun olemme päässeet paremmin tutustumaan ja 💓 saisi sellaisen 99,999% varmistuksen siitä että se ei tule hänen taholtaan petetyksi. Tai siis, että se alkaisi kestämään mahdollista rakoilua mitä intiimimpi kanssakäyminen vaatii. Mä voin kertoa, että edes äitini johon mulla tiiveimmät suhteet ei tunne mua täysin. Se on sitä osaa mun persoonallisuudesta, joka on täysin kätketty muilta sillä se on niin awkward-omaleimainen-ilmentymä, että se rikkoo muiden käsityskyvyn. Tämä aiheuttaa tietysti yksinäisyyden kokemuksen, sillä kukaan ei kohtaa ja hyväksy minua syvällisesti. Se ilmenee fear of intimacy:na ja fear of rejectiona.

Tuo äiti- aikuinen lapsi suhde. Eihän siinä suhteessa enää tarvitse tuntea toinen toistaan täysin, vaikka läheiset suhteet olisikin. Molemmilla on oma aikuinen elämä sekä ajatukset. Itse en äitinä edes halua tietää aikuisten lasteni syvimpiä juttuja elleivät he itse niistä halua avautua.

Niin, Suomi on siitä outo maa, että ihmisillä on yleensä huonot epäläheiset suhteet vanhempiinsa monesti. Ne on korvattu sillä, että joko kumppanin kanssa ollaan läheiset tai hyvän ystävän kanssa. Joka tapauksessa, jos sinulla ei ole läheisiä ihmisiä kärsit todennäköisesti yksinäisyydestä. Jos et uskalla avautua omasta itsestäsi lähellä oleville ihmisille, kärsit fear of intimacysta. Tätä pelkoa on monella tasolla ja mulla se on spirituaalista ja emotionaalista eli henkisistä ja tunneasioista en pysty avautumaan. Ne ovat aina väärin ymmärretty ja tulleet torjutuksi. Yritän kuitenkin pitää yhteyttä muihin. En tiedä onko se sitten hyväksi, kun tulee kiusatuksi ikävien ihmisten toimesta 🤔

Vierailija
652/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, eikä sinua ole. Aina yksin.

Päästäisit lähelle.

Miten se tapahtuisi?

Vierailija
653/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheni, miksi petät ja valehtelet minulle, jota lupasit rakastaa myötä ja vastoin?

Miksi pakenet, etkä kykene puhumaan? Roikotat löyhässä hirressä? Missä vastuuntuntoinen aikuisuus, miksi leikit kuin teini kuurupiiloa nurkan takana tupakalla?

Miehille pitää olla jämäkkä. Miesten heikkous kahvi/lounaustauot -> kohtaa miehesi.

Vierailija
654/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta❤️❤️

Vierailija
655/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille pitää olla jämäkkä. Miesten heikkous kahvi/lounaustauot -> kohtaa miehesi.

Miehen kohtaa parhaiten autossa pitkällä ajomatkalla. Silloin ei pysty pakenemaan.

Vierailija
656/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kohtaa parhaiten autossa pitkällä ajomatkalla. Silloin ei pysty pakenemaan.

Miehet kattoo tosi tarkkaan ketä ottavat kyytiin. Siks pitää aloittaa lounasmestasta.

Vierailija
657/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut, tehnyt lounasta ja kahvitaukoja. Mikään ei riitä saalistajalle!

Vierailija
658/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohdannut, tehnyt lounasta ja kahvitaukoja. Mikään ei riitä saalistajalle!

Kysy itseltäsi miksi olet tuollaisessa suhteessa. Miksi siedät huonoa kohtelua.

Aivan sivusta

Vierailija
659/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumikulaariin vaan.

Vierailija
660/17476 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup : Mikä on ensimmäinen ajatuksesi mitä haluat tehdä, kun kohtaat ihastuksesi?

Paeta.

Hänellä on nyt tuo vaihe 🙄. Hän on etäinen ja vähän tyly.

Aivan sivusta

Ettei johtuisi omasta käytöksestäsi. Sivusta myös

Ei johdu. Hänellä ei ole mitään syytä tulla luokseni. Eikä hän ole tikusta asiaa tyyppi. Eikä turhasta höpöttäjä. Hänellä voi olla myös omia murheita.

Just näin, ei kaikki muiden olotilat johdu just susta. Jos kaivattu käyttäytyy jotenkin niin todennäköisesti ei liity kaipaajaan kyllä tasan yhtään mitenkään.

Sivusta

Ketju on lukittu.