Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kympin nainen hän on.
Ohi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että on parempi etäännyttää itseni sinusta, sillä me ei nähdä enää tämän kevään jälkeen. Ehkä aistit tämän, sillä olet nyt muutaman päivän ollut etäisempi minulle?
Oikasti haluaisin vain olla rohkea ja kertoa suoraan tunteeni. Ainut missä sen voin tehdä, on anonyymisti täällä. Ja itken aina kun tajuan miten vähän aikaa minulla on enää nähdä sinua. Tiedän, että en ole sinulle sen enempää kuin muutkaan. Mutta minulle sinä olet eniten kaikista. Ikinä en ole kokenut tällaista tunnetta ketään muuta kohtaan. En voi edes kuvitella vierelleni muita kuin sinut ja se saa minut palasiksi.
Olen hirveän kateellinen läheisillesi. He saavat olla sinun lähellä. Toisaalta olen myös iloinen heidän puolestaan, että heillä on jotain noin upeaa ja arvokasta.
Ghostata siis? Päötit siis minuk puolestani, täysin piittaamatta minun tunteistani.
Et selkeästi ole kaivattuni, sillä hän tietäisi etten ole ghostannut. Olen jutellut hänelle kyllä.
Enkä ikinä haluaisi häntä ghostata, enkä voisi. Mutta jotenkin vain sattuu tajuta kuinka vähän aikaa enää on nähdä häntä. Ja sattuu myös tajuta, että hän voi jatkaa elämäänsä kuin ei mitään tapahtuisi. Itse itken jo nyt surua siitä ettei kohta enää nähdä kuin korkeintaan sattumalta kaupassa tmv.Mihin sä olet lähdössä?
Tilanteet vain muuttuu ja elää. Jäisin jos vain millään pystyisin ja keksisin vain keinon miten voisin pitää tilanteen ennallaan, mutta valitettavasti en vain saa asioita järjestettyä niin.
No, sehän on sitten sillä selvä. Priorisoit muuta. Voisit sanoa suoraan, että et haöua olla läheinen etkä jättää toista miettiään liksi vetäydyt. Se on paskamaisista paskamaisinta.
Vau, sulla voi olla varaa olla vaikka palkatta samassa paikassa tai jäädä työttömäksi tai mitä vain yhden ihmisen takia, mutta kaikilla ei näin ole. Hienoa, että olet kultalusikka suussa syntynyt, itse en valitettavasti ole. Mutta mitäpä muutakaan olisin koskaan saanut tuntea olevani kuin aina se paskamaisin ihminen kaikista. Kiitos muistutuksesta. En olekaan kuin saanut lyttäystä ja arvostelua koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne kaivattunne siihen sanoisi jos tietäisi, että teillä on muita seksi kumppaneita..
Ei varmaan olisi äimän käkenä.
Kiinnostus laimenisi kyllä välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi 🙄
Mä olin. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ihastunut johonkuhun, en vehtaa muiden kanssa. En kyllä muutenkaan jakele itseäni ympäriinsä. Tästä taitaakin tulla pitkä kuiva jakso, vähän yli kaksi vuotta tähän mennessä.
Toivottavasti kukaan ei luule, että kirjoittaisin tällaista.
Oon kans tommonen, että olen helposti vuosia ilman seksiä (koska ei tule vastaan ketään sopivaa), mutta en ikinä puhuisi itsestäni tai seksistä noin.
Toisaalta ne jotka tietää seksielämästäni ts. sen olemattomuudesta tietää varmasti myös sen, etten käytä tuollaista kieltä.Minä vietän jonkin verran aikaani muiden naisten kanssa. Kun usein seuraansa tarjoavat, niin miksipä siitä aina kieltäytyisin. En osaa sanoa, kuinka kaipaamani nainen siihen suhtautuisi, oletan kuitenkin arvaavan tilanteen. Tiedämme kumpikin toistemme tunteet, mutta muista syistä johtuen emme ole yhdessä. Ei siis sanomista tällaisiin asioihin ole kummallakaan. Ei ketään voi ikuisuuksiin jäädä odottelemaan.
Sehän siinä on, kun tavallaan kiinnostaisi tietää, mutta toisaalta ei haluaisi tietää, kun mahdollisesti alkaisi vain turhaan vaivaamaan. Sitä helposti omia juttujaan pitää merkityksettöminä, mutta kuvittelee, että toiselle ne hänen juttunsa merkitsisi ja siksi ne voi jäädä vaivaamaan. Turhaan miettii, onko aiempia parempi vai huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävän oloista porukkaa täällä. Jos ihmisen pitää päteä jollain seksikumppaneiden määrällä suuntaan tai toiseen, tai edes miettii tuollaisia kummemmin, niin on kyllä surkea tapaus.
Puheena oli että toiset pettää kaivattuaan ja toiset ei.
Ketään jonka kanssa ei ole sopimusta yksiavioisuudesta, ei voi pettää.
Kuinka moni täällä on sopinut kaivattunsa kanssa, ettei harrasteta seksiä muiden kanssa?
Jos, niin miksi ihmeessä olette täällä?
Viisi alapeukkua, eli ainakin viisi todella sairasta tyyppiä ketjussa.
Poistuukohan taas kohta, kun heti ekana päivänä jotkut tukottaneet täyteen kaikkea turhaa sössöä.Mitä riehut siinä, normaalia ettei seksi kiinnosta muiden kanssa jos rakastaa kaivattuaan.
Eihän tuosta ollut kyse vaan siitä, että seksi jonkun muun kanssa on _pettämistä_ jos kaipaa jotakin.
Siis näiden sekopäiden mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne kaivattunne siihen sanoisi jos tietäisi, että teillä on muita seksi kumppaneita..
Ei varmaan olisi äimän käkenä.
Kiinnostus laimenisi kyllä välittömästi.
Minulla loppusi. Hän olisi jatkossa vain kiva kaveri mies.
Sivusta
Mm en jaksa näitä palstoja enää. Toivottavasti nähdään jossain vaiheessa. Tavataan ja tavatessa halataan. Halatessa salataan kaikki mitä halutaan....
Mukavaa kevättä kevään miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että on parempi etäännyttää itseni sinusta, sillä me ei nähdä enää tämän kevään jälkeen. Ehkä aistit tämän, sillä olet nyt muutaman päivän ollut etäisempi minulle?
Oikasti haluaisin vain olla rohkea ja kertoa suoraan tunteeni. Ainut missä sen voin tehdä, on anonyymisti täällä. Ja itken aina kun tajuan miten vähän aikaa minulla on enää nähdä sinua. Tiedän, että en ole sinulle sen enempää kuin muutkaan. Mutta minulle sinä olet eniten kaikista. Ikinä en ole kokenut tällaista tunnetta ketään muuta kohtaan. En voi edes kuvitella vierelleni muita kuin sinut ja se saa minut palasiksi.
Olen hirveän kateellinen läheisillesi. He saavat olla sinun lähellä. Toisaalta olen myös iloinen heidän puolestaan, että heillä on jotain noin upeaa ja arvokasta.
Ghostata siis? Päötit siis minuk puolestani, täysin piittaamatta minun tunteistani.
Et selkeästi ole kaivattuni, sillä hän tietäisi etten ole ghostannut. Olen jutellut hänelle kyllä.
Enkä ikinä haluaisi häntä ghostata, enkä voisi. Mutta jotenkin vain sattuu tajuta kuinka vähän aikaa enää on nähdä häntä. Ja sattuu myös tajuta, että hän voi jatkaa elämäänsä kuin ei mitään tapahtuisi. Itse itken jo nyt surua siitä ettei kohta enää nähdä kuin korkeintaan sattumalta kaupassa tmv.Mihin sä olet lähdössä?
Tilanteet vain muuttuu ja elää. Jäisin jos vain millään pystyisin ja keksisin vain keinon miten voisin pitää tilanteen ennallaan, mutta valitettavasti en vain saa asioita järjestettyä niin.
Mitä asioita tarkoitat ja minkä tilanteen? Voinko auttaa jotenkin?
Pakko jatkaa opintoja tai miettiä jotain työpaikkaa. Voikun voisitkin auttaa. Kiitos, olet varmasti ihana ihminen.
Odotan että unohdan kaipauksen ja pääsen lopullisesti eroon tästä ketjusta sisältöineen 🙄
Kaipauksessa ikävintä alkaa olla se, että käy täällä lukemassa.
Lopettaisitko suhteen jos joku murtaisi nenäsi toisen kerran?
Olet niin rakas ja ajatukseni karkaavat luoksesi yhtä usein kuin ennenkin. Tunnetkohan niiden suukottavan kaulaasi ja niskaasi, sinun luoksesi päädyttyään. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Yöhali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yoda? Sinäkinkö?
Omatunto kolkuttaa näillä jotka alkaa riehua.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin jos kerrankin kajoaisi. Ilmoita poliisille.
Naiselle kirjoitti:
Olet niin rakas ja ajatukseni karkaavat luoksesi yhtä usein kuin ennenkin. Tunnetkohan niiden suukottavan kaulaasi ja niskaasi, sinun luoksesi päädyttyään. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Yöhali.
Oletko nainen vai mies itse?
Vierailija kirjoitti:
Olisin lopettanut jo kerrasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävän oloista porukkaa täällä. Jos ihmisen pitää päteä jollain seksikumppaneiden määrällä suuntaan tai toiseen, tai edes miettii tuollaisia kummemmin, niin on kyllä surkea tapaus.
Puheena oli että toiset pettää kaivattuaan ja toiset ei.
Ketään jonka kanssa ei ole sopimusta yksiavioisuudesta, ei voi pettää.
Kuinka moni täällä on sopinut kaivattunsa kanssa, ettei harrasteta seksiä muiden kanssa?
Jos, niin miksi ihmeessä olette täällä?
Ehkä vuoden voi olla uskollinen ihastuksellesi. Jos hän on varattu, niin ei tarvitse olla. Hän muhinoi oman kumppaninsa kanssa koko ajan. Eikä kenenkään tehtävä ole odotella, jos hän sattuisi vapautumaan. Uskollisuus kertoo aidoista tunteista. Ja kunnioituksesta ❤️
En muhinoi 'kumppanin' kanssa. En edes pysty, koska kaivattu. Hän voi vapaasti muhinoifa kenen kanssa haluaa, meillä ei ole sitoumusta, mutta siinä tapauksessa hän tuntee eri tavalla kuin minä, eikä minun ole silloin mieltä kaivata. Sivusta.
No sulla on etikoinen suhde kumppanisi kanssa. Miksi ette eroa ? Eihän seksitön parisuhde ole mistään kotoisin.
Tai niin no. On se tosi syvältä 😏On. Toooosi syvältä. Ei ero silti ole ainoa ja oikea ratkaisu. Sivusta samassa tilanteessa oleva
On se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita tarkoitat ja minkä tilanteen? Voinko auttaa jotenkin?
Pakko jatkaa opintoja tai miettiä jotain työpaikkaa. Voikun voisitkin auttaa. Kiitos, olet varmasti ihana ihminen.
Kyllä se jää kantaa ja asiat järjestyy! Sano mun sanoneen!
Kuten sekin, että tapoihisi kuuluu esimerkiksi ihmisten nimittely.