Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Pettäjien ketju! Yök.
Joka on rehellisillä aikeilla, ei tarvitse näissä ketjuissa salaa ja petoksella haikailla!
Mustan ja valkoisen väliin mahtuu laaja skaala erilaisia harmaan sävyjä. Jollakulla se voi olla omassa tapauksessaan lähempänä valkoista, vaikka olisikin varattu.
Sydis, en jaksa enää palstailla ja pitää tätä kautta yhteyttä. Olen todella väsynyt tähän. 😞
Jään pitkälle tauolle.
-Tosis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas opekollega.
💝Huomenta.
Olen varattu ja perheellinen, kuten varmasti tiesitkin, joten lopeta hyvän sään aikana!
Jos ihmettelet miksi silti ketjussa, niin selitys myös siihen on puolisoni. -J
Ei oo yhdellekään Juhalle eikä muillekaan J-alkuisille, sen varmaan jo tiesitkin.
😎💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, eikä sinua ole. Aina yksin.
Päästäisit lähelle.
Miten se tapahtuisi?
Kerro. Hyvistä ja huonoista. Jos et halua tai voi asioista, kerro olosta. Sanotaan ääneen, että tämä ylipäätään on.
Kaipaan pitkiä automatkoja kanssasi kahdestaan. Seksiä olen harjoittanut viiden ihmisen kanssa. Nämä asiat eivät liity toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas opekollega.
💝Huomenta.
Olen varattu ja perheellinen, kuten varmasti tiesitkin, joten lopeta hyvän sään aikana!
Jos ihmettelet miksi silti ketjussa, niin selitys myös siihen on puolisoni. -J
Taidat huijata itseäsi. Tuskin oli sulle.
Vapaalla vkl. Illalla mies? ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomieheni, miksi petät ja valehtelet minulle, jota lupasit rakastaa myötä ja vastoin?
Miksi pakenet, etkä kykene puhumaan? Roikotat löyhässä hirressä? Missä vastuuntuntoinen aikuisuus, miksi leikit kuin teini kuurupiiloa nurkan takana tupakalla?Miehille pitää olla jämäkkä. Miesten heikkous kahvi/lounaustauot -> kohtaa miehesi.
Miehen kohtaa parhaiten autossa pitkällä ajomatkalla. Silloin ei pysty pakenemaan.
Huomaa, että et ole ollut useamman kerran kyydissä miehen uhatessa ajaa auton päin seinää/kalliota.
Jartsa, miks et jätä vaimoas? Mä en jaksa enää tätä. Jos et kerro itse, mä soitan ja paljastan kuvion.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjien ketju! Yök.
Joka on rehellisillä aikeilla, ei tarvitse näissä ketjuissa salaa ja petoksella haikailla!
Sori, oon vaan ihminen, joka ei kelpaa kenellekään. Koskaan en ole pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, eikä sinua ole. Aina yksin.
Päästäisit lähelle.
Miten se tapahtuisi?
Kerro. Hyvistä ja huonoista. Jos et halua tai voi asioista, kerro olosta. Sanotaan ääneen, että tämä ylipäätään on.
Missä kerron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomieheni, miksi petät ja valehtelet minulle, jota lupasit rakastaa myötä ja vastoin?
Miksi pakenet, etkä kykene puhumaan? Roikotat löyhässä hirressä? Missä vastuuntuntoinen aikuisuus, miksi leikit kuin teini kuurupiiloa nurkan takana tupakalla?Miehille pitää olla jämäkkä. Miesten heikkous kahvi/lounaustauot -> kohtaa miehesi.
Miehen kohtaa parhaiten autossa pitkällä ajomatkalla. Silloin ei pysty pakenemaan.
Jumikulaariin vaan.
Ois kyl kiva. Tai sit ei. Vois tulla itku.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan pitkiä automatkoja kanssasi kahdestaan. Seksiä olen harjoittanut viiden ihmisen kanssa. Nämä asiat eivät liity toisiinsa.
Mä kaipaan pitkiä automatkoja kenen tahansa kanssa. Seksiä olen harjoittanut neljän miehen ja kolmen naisen kanssa. Nämä asiat eivät liity toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Jartsa, miks et jätä vaimoas? Mä en jaksa enää tätä. Jos et kerro itse, mä soitan ja paljastan kuvion.
Nyt kun menit uhkaamaan, hän ehtii ennen sinua ja kertoo vaimolleen naisesta, joka ahdistelee sinua. Selusta ensin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjien ketju! Yök.
Joka on rehellisillä aikeilla, ei tarvitse näissä ketjuissa salaa ja petoksella haikailla!Mustan ja valkoisen väliin mahtuu laaja skaala erilaisia harmaan sävyjä. Jollakulla se voi olla omassa tapauksessaan lähempänä valkoista, vaikka olisikin varattu.
Tykätä voi muistakin, kun omasta puolisosta. Saa puhuakin muille. Ihastella muita ihmisenä. On se epärehellistä ja epäkunnioittavaa omaa puolisoa kohtaan haaveilla fyysisesti muista...
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumikulaariin vaan.
Ois kyl kiva. Tai sit ei. Vois tulla itku.
Itkisitkö onnesta...
Et pidä kyllä yhteyttä millään kanavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjien ketju! Yök.
Joka on rehellisillä aikeilla, ei tarvitse näissä ketjuissa salaa ja petoksella haikailla!Mustan ja valkoisen väliin mahtuu laaja skaala erilaisia harmaan sävyjä. Jollakulla se voi olla omassa tapauksessaan lähempänä valkoista, vaikka olisikin varattu.
Tykätä voi muistakin, kun omasta puolisosta. Saa puhuakin muille. Ihastella muita ihmisenä. On se epärehellistä ja epäkunnioittavaa omaa puolisoa kohtaan haaveilla fyysisesti muista...
Sivusta
Ja toteuttaa sitä fyysisyyteen johtavaa aluksi näissö ketjuissa? Miksi saa valehdella ja salailla, loukata henkisesti salaa? Luuletko, ettei vaimo/ mies vaistoa esim, seksin aikana, että et ole ainoa mielessään?
Working on it.
-sivusta